Tämän päivän pc pikkuisen yli tunnin pidätyksellä. Näkeekö kukaan mitään
Attachments
-
712,6 KB Luettu: 90
Rfsu:n halvin liuskatesti. Useamman punertavan haamun antoi testiajan sisällä, mutta myös puhtaita negatiivisia joihin ei haamuviivoja tullut parin päivänkään päästä.Voi harmi. Ensi kierrossa sitten. Mikä testi oli kyseessä?
Tämä on jo ihan selvä viiva, Onneakatso liitettä 2455 onko tossa viiva?? Mua pelottaa niin että se häviää tai että kuvittelen näkeväni
Kiitos! Vielä testaan clearblue bluen kun pääsen töistä kun en vielä voi uskoa että se on tottaTämä on jo ihan selvä viiva, Onnea
Samoin! Esikoisen kohdalla iltasin aina r-testin viivatkin oli vahvemmat. (Testasin varmaan viikon kaks kertaa päivässä kun en voinut uskoa )Mähän oon elävä esimerkki tästä että aamuliru on huonoin, oli sitten kyse ovis tai raskaustestistä.
Onhan se silti plussa ja noissa se vahvuus taitaa olla 25mlU, joten kun kuukautiset ei ole vielä myöhässäkään pisimmän kierron mukaan niin on oikein hieno tulos.Ääh miksi viiva on niin haalea en vielä usko että se on totta ja en uskaltanut vielä käyttää clearblue testiä Kp 32/28-32.. huomenna tai sitten illalla teen testiä.. kuinka kauan pitäsi pidätellä pissa ennen kun testaa??
katso liitettä 2459 katso liitettä 2458
Onhan se silti plussa ja noissa se vahvuus taitaa olla 25mlU, joten kun kuukautiset ei ole vielä myöhässäkään pisimmän kierron mukaan niin on oikein hieno tulos.
Ja kannattaa ottaa sellainen hetki päivästä talteen pissa, jolloin edellisestä käynnistä olisi 3-4h, itselläni yleensä iltapäivästä alkuiltaan on sellainen hetki ettei pissata moneen tuntiin.
Kyllä se totta on! Ihan selvä viiva! ilmottelehan kun oot glearbluella testannuÄäh miksi viiva on niin haalea en vielä usko että se on totta ja en uskaltanut vielä käyttää clearblue testiä Kp 32/28-32.. huomenna tai sitten illalla teen testiä.. kuinka kauan pitäsi pidätellä pissa ennen kun testaa??
katso liitettä 2459 katso liitettä 2458
Mulla oli vähän sama tilanne, vuotoa tuli kahtena päivänä mutta todella todella niukasti, yhteen siteeseen vaan ja aamupäivästä pelkästään. Ajattelin myös että olisiko kuitenkin kiinnittymisvuotoa ja tein testin ekana vuotopäivänä ja oli nega. Mutta mulla se johtu varmaan kierukan poistosta, että sen takia hormonit sekaisin ja vuoto niukka. Sitä ennen oli muutama päivä tiputtelua sen verran että just ja just paperissa näky pyyhkiessä. Laskin kuitenkin kuukautiset alkaneeksi tuosta ensimmäisestä ns vuotopäivästä, testaan nyt siis ovista että pysyisin itse vähän kärryillä että millon mahtaa olla oikeet päivätHmm, eipä ne kuukautiset tullutkaan. Vuotoa kesti päivän, muutaman tunnin oli vuotoa mutta paaaaaljon vähemmän mitä normaalisti. "Kuukautiset" kesti siis n. 4 tuntia, pikkuhousunsuojalla selvisin. Normaalisti runsaat ja kestää 5-8 päivää.
Miten aikaisin verikokeessa näkyy hcg nousu? Montako päivää ovulaatiosta, entä kiinnittymisestä? Aloin miettimään että entä jos tuo vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja raskaus olisi niin alussa ettei verikokeessa vielä näkynyt? Ihmettelen silti niitä punertavia haamuviivoja.. Niitä kun taisi 6kpl tulla ja 3 negaa välissä.
Onhan tuo vuoto voinut olla myös ihan normaalia alkuraskauden vuotoakin jos noin kovin niukkaa ollut.Hmm, eipä ne kuukautiset tullutkaan. Vuotoa kesti päivän, muutaman tunnin oli vuotoa mutta paaaaaljon vähemmän mitä normaalisti. "Kuukautiset" kesti siis n. 4 tuntia, pikkuhousunsuojalla selvisin. Normaalisti runsaat ja kestää 5-8 päivää.
Miten aikaisin verikokeessa näkyy hcg nousu? Montako päivää ovulaatiosta, entä kiinnittymisestä? Aloin miettimään että entä jos tuo vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja raskaus olisi niin alussa ettei verikokeessa vielä näkynyt? Ihmettelen silti niitä punertavia haamuviivoja.. Niitä kun taisi 6kpl tulla ja 3 negaa välissä.