Joo itse en enää noilla testaa ku anto mulleki noita viivanpaikkoja jotka mieski näki ens kierrossa koitan testata vasta menkkojen alkamispäivänä.
Joo kirjoitin väärin. Eli tänään menossa kp 26/25.Syitä en tiedä, mutta itsellä vuorottelee. Oikealta jos ovuloin, tulee ovis kp12-13 ja mun luteaalivaihe (oviksesta vikaan kiertopäivään) on 15pv pitkä, eli niinä kuukausina kierto on 27-28pv pitkä.
Vasemmalta ovuloin yleensä kp15-16 joten silloin kierto on 30-31pv pitkä.
Muoks**
Ja vielä hieman korjaan, että jos siulla on normisti kierto 25 niin kp25/25 on vasta vika kiertopäivä ja vasta seuraavana pitäisi menkat alkaa
Mutta nyt tosiaan oviksen oltua kp17, niin jos ei kuukautisia kuulu kp32 niin voisi sanoa keskiarvoisesti, että kuukautiset ovat päivän verran myöhässä ja silloin kyllä pitäisi viivaa näkyä ihan nätisti.
Eikö se voisi olla haamu? Siinähän on väriäkin!Pc:n vittuileva viivanpaikka?
Mä en oikeasti tiedä. Jotkut vannoo näiden nimeen ja toiset sanoo, että ihan persuksista.Eikö se voisi olla haamu? Siinähän on väriäkin!
Mähän oon elävä esimerkki tästä että aamuliru on huonoin, oli sitten kyse ovis tai raskaustestistä.http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php
Wow! Oletteko nähneet tämän?! Aamupissa ei taidakaan olla paras, vaan huonoin!
Mun mielestä haamuPc:n vittuileva viivanpaikka?
Haamua veikkaan. Näkyy niin sievästi aavistus pinkkiäPc:n vittuileva viivanpaikka?
Kohta sen näkee.. nyt mennään kp 26/25. Tosin ovis oli vasta kp17.Haamua veikkaan. Näkyy niin sievästi aavistus pinkkiä
Taidan tehdä samoinMä alotan aina kp9 viimistään ovistestit. Teen iltapäivällä yhden.
Kp11 alan tekemään kaksi kunnes ovisplussa tulee, päivällä ja illalla.
Voi harmi. Ensi kierrossa sitten. Mikä testi oli kyseessä?Minun haamuni oli nega vaikka väriäkin oli Verikokeissa varmistui ja menkatkin alkoi.