Ei. makkaraperunat on.Onko kebab teidän mielestä perinteistä grilliruokaa?
Mikä ero on makkaraperunoilla ja pyttipannulla?Ei. makkaraperunat on.
Ei ole.Onko kebab teidän mielestä perinteistä grilliruokaa?
Mikä ero on makkaraperunoilla ja pyttipannulla?
Sanopa se!
Pyttipannussa on useimmiten nakkeja tai kinkkukuutioita, perunat on myös pieniä kuutioita..usein päälle laitetaan lopuks vielä kananmuna...Mikä ero on makkaraperunoilla ja pyttipannulla?
Sanopa se!
Nakkeja? Se on makkaraa tai kinkkua kuutioina.Pyttipannussa on useimmiten nakkeja tai kinkkukuutioita, perunat on myös pieniä kuutioita..usein päälle laitetaan lopuks vielä kananmuna...
makkaraperunoissa on ranskalaisia perunoita ja joko grillimakkara kokonaisena tai jotain halpaa lenkkiä pilkottuna joukkoon, suolakurkkuja tai kurkkusalaattia..
Kumpi näistä on kumpikin? Molemmissa makkaraa ja pottuja ja toisessa muna.
Mikä ero on makkaraperunoilla ja pyttipannulla?
Sanopa se!
Ylempi om makkaraperunat. Siinä on makkaraa ja ranskalaisia perunoita.Kumpi näistä on kumpikin? Molemmissa makkaraa ja pottuja ja toisessa muna.
Mitä, jos tuohon toiseenkin laitta vaikka kuovin muna niin ovatko ne sitte saman nimisiä?
Saa olla mun puolesta rauhassa, en tykkää mistään nakeista en kä lenkeistä enkä makkaroista.Nakkeja? Se on makkaraa tai kinkkua kuutioina.
No mitäs kysyit. Mä syön noita ruokia harvoin. Ei kuulu mun ruokavalioon.Saa olla mun puolesta rauhassa, en tykkää mistään nakeista en kä lenkeistä enkä makkaroista.
Syökää te sörsselinne.
Kiitos kuitenkin neuvoista.
No mitäs kysyt, hää kysyy.No mitäs kysyit. Mä syön noita ruokia harvoin. Ei kuulu mun ruokavalioon.
Sinä syöt vaan pizzaa ja kebabbia.No mitäs kysyit. Mä syön noita ruokia harvoin. Ei kuulu mun ruokavalioon.
Oon mä joskus nähny sellasenkin version missä oli nakkeja paloina.Nakkeja? Se on makkaraa tai kinkkua kuutioina.
Se on ilkeä mitä sen perään haikailet etsi parempi.No mitäs kysyt, hää kysyy.
No ku en tienny mikä ero niillä on.
Siinä syy kysymykseen.
Olis mukava, jos et olis niin ilkeä mulle niin usein.
Mä en noita ruokia syö...nakeistakin tykkään vaan kivikylän tuotoksista.Saa olla mun puolesta rauhassa, en tykkää mistään nakeista en kä lenkeistä enkä makkaroista.
Syökää te sörsselinne.
Kiitos kuitenkin neuvoista.
Kyllä jos olen ollut edellisenä yönä ryyppäämässä. Arkisin syön lounaan työpaikan ruokalassa. Illalla en syö ruokaa. Syön esim. leipää. Viikonloppuna teen mitä teini haluaa.Sinä syöt vaan pizzaa ja kebabbia.
Et vain tiedä paremmasta.