The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olis kiva neuloa jotakin mutta kun en tarvitse mitään. Mitä mä tekisin sukilla, lapasilla yms.?
Kisulle, kaisille ja mulle tällaset ettei palella talvella niin paljon tai Lunalle tää kun hän ei tykkää hameista eikä mekoista:
o_O
Epekille ja aksulle tollanen, että voivat tarvittaessa leikkiä sotaleikkejä ja naamioitua maastoon...toivottavasti eivät eksy sinne pysyvästi:unsure:
Rättikselle tollanen ja tartteeko tuota ees selittää enempää syitä miksi?:rolleyes:
Päättömälle tää ettei kylmety talvella:ninja:
Ja itelles tää ihanuus kun oot itekkin sellanen ihanuus:love:
 
Softy
Kisulle, kaisille ja mulle tällaset ettei palella talvella niin paljon tai Lunalle tää kun hän ei tykkää hameista eikä mekoista:
o_O
Epekille ja aksulle tollanen, että voivat tarvittaessa leikkiä sotaleikkejä ja naamioitua maastoon...toivottavasti eivät eksy sinne pysyvästi:unsure:
Rättikselle tollanen ja tartteeko tuota ees selittää enempää syitä miksi?:rolleyes:
Päättömälle tää ettei kylmety talvella:ninja:
Ja itelles tää ihanuus kun oot itekkin sellanen ihanuus:love:
Hih hii.. :LOL:
Lähettäkää mulle lankaa. :D
 
Aamupäivää!

Mä oon uppoutunut kirjaan. Qais Akbar Omarin Yhdeksän tornin linnake.

Kirjat, joita lukiessa pääsee jonnekin missä ei oo ikinä ollut, ovat parhaita! Mä oon lipittänyt mukitolkulla teetä ja vieraillut Kabulin kujilla sekä puutarhoissa, Taskurghanin tasangoilla, vaeltanut Kuchi-heimon matkassa ja jossain missä ei niin mukavaa ollutkaan...

Jos sota Afganistanissa ikinä oikeasti loppuu, on se mun matkustuslistallani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä