Äitiyspakkaus 2018 – mitä tykkäätte uudesta kuosista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enpä oikein pidä. Tuo värimaailma ei oikein innosta, puhumattakaan oudonnäköisistä eläimistä, jotka ovat kuin jonkun pikkulapsen piirtämiä outoinen mittasuhteineen.

Ei sillä pupulla mitään kärsää ole, vaan se on etujalka, joka näyttää yhtenäisen värityksen takia kärsältä.
 
vierailija
Mun mielestä hieno!

Itse oon ajatellut säilyttää laatikot lapsille. Kasaan sinne tavarat mitä ajattelen heidän vievän mukanaan omaan kotiinsa. Ja luulisin että kyllä tällaisen värikkään laatikon vie mieluummin kuin jonkun ihan vauvakuovioisen
 
vierailija
Totta.
Olisivat tehneet jonkun tyylikkäämmän sini-valko-teemaisen, suomi 100 -juhlavuoden mukaisesti. Sellainen olisi kiva säilyttää jälkipolville.
Myöhässä olisivat 100- vuotisteemassa.

Mutta tämä tulevan pakkauksen muotokieli nyt on jo asiakasta aliarvostavaa. Jos on haettu värikästä leikkimielisyyttä niin edelleenkin - yksinkertaisuus on kaunista ja puhuttelevaa. Puhtaita värejä ja eläimet, jos sellaisia pitää olla, tunnistettaviksi. Nythän nuo ovat jotain naurettavia möhkäleitä, joita ei voi esim.jatkossa puhumaan opettelevan jälkikasvunsa kanssa nimetä.
 
Myöhässä olisivat 100- vuotisteemassa.

Mutta tämä tulevan pakkauksen muotokieli nyt on jo asiakasta aliarvostavaa. Jos on haettu värikästä leikkimielisyyttä niin edelleenkin - yksinkertaisuus on kaunista ja puhuttelevaa. Puhtaita värejä ja eläimet, jos sellaisia pitää olla, tunnistettaviksi. Nythän nuo ovat jotain naurettavia möhkäleitä, joita ei voi esim.jatkossa puhumaan opettelevan jälkikasvunsa kanssa nimetä.
Ja etenkin, kun ei se vauva edes sitä laatikkoa juuri tuijottele ulkoapäin. Sisäpuolelle voisi laittaa jotain isoja värikkäitä hahmoja, siellä vauva niitä tuijottelee. Itse laitoin jotain tarroja ja teippasin postikortteja sinne pällisteltäväksi.
 
vierailija
Ja etenkin, kun ei se vauva edes sitä laatikkoa juuri tuijottele ulkoapäin. Sisäpuolelle voisi laittaa jotain isoja värikkäitä hahmoja, siellä vauva niitä tuijottelee. Itse laitoin jotain tarroja ja teippasin postikortteja sinne pällisteltäväksi.
Totta, hyvä huomio!

Milloinkahan laittaisivat avoimen suunnittelukilpailun pystyyn äp- laatikon kuosisuunnitteluun? Voisin kuvitella että käyttäjäkunnalla olisi hyvää visiota mielessään ja toteutuskelpoistakin :)
 
vierailija
Järkyttävän ruma sisustuselementti, jos sitä käyttää vauvan ensisänkynä. Olisi tosiaan ollut fiksumpaa kuvioida sisäpuolta vaikkapa hymynaamoilla, joiden on todettu olevan vauvan kehitykselle hyviä.
 
vierailija
Ja etenkin, kun ei se vauva edes sitä laatikkoa juuri tuijottele ulkoapäin. Sisäpuolelle voisi laittaa jotain isoja värikkäitä hahmoja, siellä vauva niitä tuijottelee. Itse laitoin jotain tarroja ja teippasin postikortteja sinne pällisteltäväksi.

Noo oikeaoppisesti sinne ei saa laittaa mitään pällisteltävää, koska se pällistely rasittaa vauvaa
 

Yhteistyössä