Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Erikoista tuo miniminiminin tilanne (n) pakkoha ton ekan on oltava plussa..
Onnea plussanneillle! :love: täällä nega dpo15 onestepin 10herkkyydellä eli vuotoja ootellessa...:( luulin kyllä että plussa tulee kun niin erikoisia tuntemuksia ollu tisseissäkin mutta ei vaa :cry:
 
@liduliinu meillä vähän sama tilanne! Mulla tosin aikaiset dpot (11).

Voi tosiaan olla et hailakkaa pissaa oli, oli siihen haamulainen kuivanut. Haen kyllä digin, ja teen sen pidättämisestä riippuen illalla tai aamulla. Jotenki on aika rauhallinen olo.
Mulla kans dpo ehkä 8. Eli tosi aikaista. Kerro sitten, että mitä se digi sanoi.
 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
Eilen illalla tuli pyyhkiessä vähän rusehtavaa vuotoa ja tänään aukes hanat. Kp 1 lähti käyntiin. Tulee hyytymiä ja maha ihan sairaankipee. Eli kemiallinen raskaus taas ja niitä mul on riittänyt. Olitte oikeassa että näin käy. Mä vaan toivoin loppuun saakka et näin ei kävisi. Mul varmaan auttais munanjohdin aukiolo tutkimus tilannetta. Mut mies ei päästä mua siihen kun kävi ilmi että se ei halua lapsia. :( nyt se varmaan käyttää kumia joka kerta etten vaan raskautuis. :(
 
Ei alkanu menkat yöllä, joten päätin testin tehdä. Mul mahdollisesti dpo11 tai 12. Tarkkaan en tiedä, mut menkat oletettavasti alkais ti-to eli ei viel myöhässä. Testi on raskauskeijun liuska josta en merkkiä löytäny mut 25mlU joka tapauksessa.. Eli oon varmaan ajoissa. Alkuun näytti puhdasta negaa ja sit aloin varmaan kuvitella jotain :LOL: ehkä viivanpaikan?

http://aijaa.com/W1TFx5
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Ei alkanu menkat yöllä, joten päätin testin tehdä. Mul mahdollisesti dpo11 tai 12. Tarkkaan en tiedä, mut menkat oletettavasti alkais ti-to eli ei viel myöhässä. Testi on raskauskeijun liuska josta en merkkiä löytäny mut 25mlU joka tapauksessa.. Eli oon varmaan ajoissa. Alkuun näytti puhdasta negaa ja sit aloin varmaan kuvitella jotain :LOL: ehkä viivanpaikan?

http://aijaa.com/W1TFx5
Kyllä siellä jotain taitaa pilkistää! :)
 
Ei alkanu menkat yöllä, joten päätin testin tehdä. Mul mahdollisesti dpo11 tai 12. Tarkkaan en tiedä, mut menkat oletettavasti alkais ti-to eli ei viel myöhässä. Testi on raskauskeijun liuska josta en merkkiä löytäny mut 25mlU joka tapauksessa.. Eli oon varmaan ajoissa. Alkuun näytti puhdasta negaa ja sit aloin varmaan kuvitella jotain :LOL: ehkä viivanpaikan?

http://aijaa.com/W1TFx5
Kyllä siellä jotain näkyy ;)
 
Eilen illalla tuli pyyhkiessä vähän rusehtavaa vuotoa ja tänään aukes hanat. Kp 1 lähti käyntiin. Tulee hyytymiä ja maha ihan sairaankipee. Eli kemiallinen raskaus taas ja niitä mul on riittänyt. Olitte oikeassa että näin käy. Mä vaan toivoin loppuun saakka et näin ei kävisi. Mul varmaan auttais munanjohdin aukiolo tutkimus tilannetta. Mut mies ei päästä mua siihen kun kävi ilmi että se ei halua lapsia. :( nyt se varmaan käyttää kumia joka kerta etten vaan raskautuis. :(
:(

Koska kävi ilmi että mies ei halua lapsia, ihan nyt vai?
 
Moikka ihanaiset naiset! <3

No mies ennen tätä kemiallista oli vähän aikaa sitä mieltä että ei lapsia. Mut ei kuitenkaan käyttänyt ehkäsyy joka kerta.

Mä olen yrittänyt saada hänellekin vähän vauvakuumetta päälle ja lähettänyt raskausmahoista ja vastasyntyneistä vauvoista kuvia äitiyspakkauksesta kuvia. Yms. Ja näköjään se tepsi. :)

Juttelin mieheni kanssa kerroin et menkat alko. Niin mies sano et hän oli jo kerennyt varautua et vauva tulee ja miettinyt et pitäiskö ostaa vauvan vaatteita. Ajatella näin aikaisin miettinyt jo vauvan vaatteita. :)

Ja päästää mut siihen munanjohdin aukiolo tutkimukseen. Nyt käytetään kumia siihen saakka et on tehty toi munanjohdin aukiolo tutkimus. Ettei tule näitä tilanteita ja ettei tule kohdun ulkoista ja menetä munanjohdinta.

Me aletaan kunnolla yrittämään vauvaa sit kun se aukiolotutkimus on tehty. Siirryn täältä nyt vauvan kuumeilu palstalle.

Tulen taas tänne sitten kun testien aika on.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Hei hei ystäväiset! Minä katosin täältä, kun menkat alkoi ja mies ei näyttänyt vihreää yrittämiselle. Puuhailua ei tässä kuussa ole hirveästi ollut. Tänään kp16 ja kahden appin mukaan ovulaatio (limoja ehkä, en ole kovasti tarkkaillut) ja mies päättikin sitten, että vauva olisi hyvä idea. Pari kertaa tänään sitten puuhailtiin sitä. Nyt syöksyn jälleen tähän piinailukierteeseen, apuaaa! Nyt en kyllä ala testailemaan ajoissa. (Niin varmaan):p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Hei kaikille. Olen uusi täällä keskustelu palstalla :) kaksi lasta on jo edellisestä avioliitosta. Kierukka oli yli kolme vuotta ja poistatin sen 18.10. Menkat jäi kierukan aikana kokonaan pois, niin kuukautisista ei mitään tietoa milloin pitäisi alkaa, no hätäsenä ihmisenä tein jo eilen raskaustestin mutta negaahan se näytti. Jos nyt malttaisi odottaa ainakin viikon ennenkuin testaan uudestaan jollei menkat ala jo siihen mennessä. jännää
 
Ei alkanu menkat yöllä, joten päätin testin tehdä. Mul mahdollisesti dpo11 tai 12. Tarkkaan en tiedä, mut menkat oletettavasti alkais ti-to eli ei viel myöhässä. Testi on raskauskeijun liuska josta en merkkiä löytäny mut 25mlU joka tapauksessa.. Eli oon varmaan ajoissa. Alkuun näytti puhdasta negaa ja sit aloin varmaan kuvitella jotain :LOL: ehkä viivanpaikan?

http://aijaa.com/W1TFx5

Onko tuon herkkyys 25? Mul kans sielt ostettui ja samaa merkkiä mut 10..(n)
Joku kuultaa, saas nähdä vahvistuuko :geek:
 
Niin taitaa! ;)

Vitsit, mietin koko ajan et milloin tekis sen digin ku niin pieni dpo kuitenki. Mut jos noissa kaks haamua, ni luulis et näkyy kunhan pidättää ja ei juo nyt, et olis vahvaa pissaa Mielipiteitä? Vai meneekö vaan rahat hukkaan? Vai tuleeko uneton yö kun pissattaa ja pidättää!
Mä tein digin tässä päivällä, tuli raskaana 1-2 <3
 
Onko tuon herkkyys 25? Mul kans sielt ostettui ja samaa merkkiä mut 10..(n)
Joku kuultaa, saas nähdä vahvistuuko :geek:
Joo herkkyys 25. Vaaleanrusehtavaa vuotoa on tullu eilisestä päivästä asti ja tänään ollu kyl menkkaoloja myös. Vähän pelkään että hanat aukee viimestään huomenna. Olishan se nyt ollu ihmeki jos heti ekasta yrityskierrosta olis tärpännyt. Vaik en nyt heitä hanskoja viel tiskiin ennen ku kunnon vuoto alkaa :rolleyes:
 

Yhteistyössä