Spermaa meni silmään

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Ukko laukaisi yllättäen lastit naamalleni. Spermaa meni silmään. Nyt silmä on aivan punainen ja kirvelu kauheaa.

Noko normaalia, että mällit aiheuttaa silmässä noikin rajun reagtion?
 
"vieras"
Minä kans saan kivan tulehduksen/allergisen reaktion jos spermaa joutuu silmiin. Nykyään kyllä varon tarkkaan et ei joudu. Ei tarvi kuin käsistä joutua vähän kun jo on punaiset silmät. Kokeile kosteuttavia silmätippoja jos helpottais. Ja jos tuntuu et ei pärjää tai mee ohi niin mee lääkäriin.
 
"heh"
[QUOTE="mami";26385977]keittää kamomilla teetä ja pyyhkiä silmä sillä, pitäisi rauhoittua ja estää tulehduksen. Muista silmätulehduksen aikana ei saa mennä töihin.[/QUOTE]

Onkin mukava selitellä työnantajalle, että en pääse töihin, kun on spermaa silmässä :D
 
"mami"
mutta ehkä kannattaa vaan sanoa et on silmätulehdus...tai voihan sitä töihin mennä mut muut voi olla kiukkusia kun luulee et kys. henkilöllä on bakteerin aiheuttama silmätulehdus. Voisihan sitä tietty mennä töihin ja sanoa heti et ei älkää hurjistuko ei mulla ole silmätulehdusta, mies vaan päästi mällit silmään :)
 
miehet.....
Mulle on käyny myös noin. Otin suikkiin ennenkuin lähdin uuteen työpaikkaan. Kiva oli mennä silmä punaisena. Oli koko päivän punainen ja arka. Miestä vaan nauratti!!!!!
 
buahhahhaa
Jos mies teki sen tahallaan, nii tee seuraavalla kerralla näin: Ota mieheltä suihin ja anna miehen laueta suuhun. Tämän jälkeen nouse ylös ja räkäse mällit ukon silmille. Jospa oppisi läksynsä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vanha vamma
suuhunraiskauksen yhteydessä kävi näin, silmä kutisee yhä! siis vain se silmä mihin osui.
miehet on itsekeskeisiä sikoja eikä mihin tahansa tarvitse suostua miellyttämisen takia jos ei itse halua.
 

Yhteistyössä