Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen eikös sulla ole aika varhaiset dpo:t vielä? Hyvin ehtii vielä plussailla :)

Mä ovuloin... väärältä puolelta. Että tämä kierto oli nyt sitten kuitenkin tässä. Kyrpii :poop::poop::poop: Siirryn siis tsemppijoukkoihin pariksi viikoksi :LOL:
Siis joo on toki, dpo9 mutta jotenkin ihan sellainen fiilis vaan että ei nyt natsannu.:D
Voi olla että on jonkinlaista itsesuojelua ettei tippuis korkeelta ja jos nyt plussa tulis niin sehän ois sitten omalle mielelle suorastaan "uskomatonta".
Lauantaina olis tälle viikolle vika testauspäivä. Sillon jos ei hituakaan näy millekkään testille, niin homma on taputeltu.:p

Mutta siis voi piru, miksi just nyt väärältä puolen ku onnistu vielä ajoitus ja kaikki.:confused:On se niin väärin.

Ja tervetuloa @miniminimini :)

fnn
Moikkamooi pitkästä aikaa! Tänne eksynytkin näköjään paljon uusia, tervetuloa!:love:

Ite oon malttanu pari viikkoa pysyä poissa, nyt kp 20 ja ei raskautumisen oireita havaittavissa:( kierto tulee olemaan varmaankin jotain 28-31 väliltä.. toivois taas niin että ois tärpänny:unsure:
Parin viikon päästä ois ekat pikkujoulut tiedossa. Ainakin saa osallistua niihin täysin rinnoin, jos jotain positiivistä täytyy keksiä jos en ole raskaana:ROFLMAO: mut tää yk 2 on mennyt paljon rennommissa merkeissä ku yk1! Onneks.

Tsempit kaikille piinapäiviin ja paljon plussatuulia pimeeseen syksyyn!:love:

Täällä tulis ikäeroksi vanhempaan vähän yli 9v ja nuorempaan vähän alle 4v.

@Fritang, olipa sulla huono tuuri.

Hihhii, kotiuduin eilen kolmen päivän matkalta, missä mies siis ei ollut mukana ja kotiin palattuani bongasin ovislimat! Jes, ei sattunutkaan ovis reissun aikana tulemaan vaan saatiin hyödynnettyä. Ovis oli ehkä tänään. Tänään kp 17.

Joku kyseli, miten lasketaan dpo0 - ite testaillut välillä enemmän ja vähemmän, mutta lopputuloksena kuitenkin se, että kyllä sen oviksen huomaa kun on, ainakin mun kropasta. Nyt tosin tuntuu, et pistävä kipu jääny päälle ja aamulla pyyhkies vielä kevyttä limaakin. Mies reissussa, jos ovis oiskin vasta tänään, riittäköhän toissailtainen hommailu?

Meillä ikäeroa tulisi melkein tasan 3v jos nyt olisin raskaana. Aiemmin ajattelin että vähemmän olisi parempi, mutta eipä näitä voi päättää..

Dpo 11kp 22/23-29

Täällä vaan menkkojen odottelua. Menkjajomoa ollut maanantaista asti.

Eilen seksin jälkeen tuli verta. Ajattelin et nytkö ne jo alkokin mutta ehkä mein seksi oli vähän rajua vaan Kun ei tänään oo tullut mitään.

Mua ahdistaa kun oon niin valuvaa sorttia mut eipä tarvi liukkareita käyttää. Puhutaan kuivasta kaudesta oviksen jälkeen. No juu ei täällä. Ja kun ovis sit viä päällä ni voi morjens

Uusille tervetuloa.

Mun vanhin on 16v.. Välillä tuntuu et jos tässä yritystä vuosi tolkulla nii tässä on kohta äiti ja tytär samaanaikaan raskaana( vaikka toivottavasti ei tyttö ala viä lisääntyyn vuosiin)

Heipä hei! Olen lueskellut keskusteluanne jo jonkun aikaa, olen saanut hyviä vinkkejä kierron seuraamiseen, kiitos siitä!

Ensimmäisen lapsemme aluillepano kesti 10kk ilman poppaskonsteja. Näin jälkikäteen epäilen saaneeni kaksi keskenmenoa aivan sairaiden menkkakipujen jaja vuotojen takia. Niitä on nyt hankala jälkikäteen todentaa... Mutta.

Toista yritimme 9kk tuloksetta ja pistimme homman jäihin. Nyt iski paniikki esikoisen ja toisen lapsen ikäerosta, joten yritys aloitettiin uudelleen. Nyt meni yk2, tänään alkoivat kuukautiset. Kokeilin ensimmäistä kertaa ovulaatiotestiä, sain selvän plussan, puuhattiin ennen ja jälkeen ovulaation, tunsin jopa itsekin nippailut yms. Ovulaationi on 16 päivää ennen kuukautisia.

Jotenkin uskoin että nyt tärppäisi, kun kerta ovulaatiokin tuli bongattua :( mies ei ota tosissaan puheitani tupakanpolton ja kannettavan tietokoneen haittavaikutuksista siittiötuotantoon ja ahdistaa ajatus että taas alkaa tämä tuskainen yrittäminen ja epätoivo, etenkin kun kaikki itsestään huolehtiminen jää mulle :(

Muilla samoja fiiliksiä? Tuntuu hölmöltä olla näin lyhyestä yrittämisestä näin pettynyt. Lähimmät ystävät tietävät tilanteemme, silti kyselevät jatkuvasti joko tärppäsi.

Joko viipulainen on testannut lisää :rolleyes:
Joo mutta ei noissa pc:n testeissä mitään näy. Joku oletettava viivanpaikka saattoi olla tän päiväisessä mutta koska se näkyi vain tietyssä kulmassa eikä mitenkään kameralle, niin se on nega. Jos kamera spottaa viivaa niin sit vasta lasken haamuksi.:LOL: tai ylipäänsä mun ajatus omalla kohdalla on se, että jos joudun vääntelemään ja tuhrustamaan niin se ei ole mitään todellista.:ROFLMAO:
Dpo11 siis tänään, että itsestä kyllä tuntuu vahvasti siltä ettei ole onnistuttu. Kaikki olot kadonneet paitsi ajoittaiset alavatsan kiristykset. Aamulämpökin alkaa näyttää laskusuhdannetta, joka yleensä kielii kierron loppumisesta.
Ainoa mikä ärsyttää on se että jos/kun ne menkat alkaa su-ma akselilla, niin tiedän olevani pettynyt. Osui ajoitukset niin priimasti oviksen kanssa ja silti negakierto, jälleen kerran. :cautious:

Joo mutta ei noissa pc:n testeissä mitään näy. Joku oletettava viivanpaikka saattoi olla tän päiväisessä mutta koska se näkyi vain tietyssä kulmassa eikä mitenkään kameralle, niin se on nega. Jos kamera spottaa viivaa niin sit vasta lasken haamuksi.:LOL: tai ylipäänsä mun ajatus omalla kohdalla on se, että jos joudun vääntelemään ja tuhrustamaan niin se ei ole mitään todellista.:ROFLMAO:
Dpo11 siis tänään, että itsestä kyllä tuntuu vahvasti siltä ettei ole onnistuttu. Kaikki olot kadonneet paitsi ajoittaiset alavatsan kiristykset. Aamulämpökin alkaa näyttää laskusuhdannetta, joka yleensä kielii kierron loppumisesta.
Ainoa mikä ärsyttää on se että jos/kun ne menkat alkaa su-ma akselilla, niin tiedän olevani pettynyt. Osui ajoitukset niin priimasti oviksen kanssa ja silti negakierto, jälleen kerran. :cautious:
No mut jospa se siitä vielä :)

Mulla nännikipuilu jatkuu, johtuu pregnylistä joka näkyy vielä raskaustestissä. Mulla on myös jotenkin toiveet korkeella ja ahdistaa nyt jo, jos tipun korkeelta ja kovaa. Mikäli tämä tissikipuilu jatkuu viikonlopun jälkeen, niin alkaa toiveet nousta.
Pidetään peukkuja :love:

Dpo 12 kp 23/23-29

Oon paniikissa. Tänään tullut tuhrua siis ruskeeta.. joko
A. Menkat alkaa
B. Tai maanantaina seksin jälkeen tuli verta et voisko siitä olla. Pyyhittäessä ei tullut yhtään mut housuihin oli tullut ruskeeta.eli ehkä vanhaa verta,?! Eilen ei tullut mitään

Nyt pelkään et jos on tuhrua ennen mennkkoja koska just keväällä tuhruttelun takia menin papaan ja sieltä löyty solumuutokset. Leikkauksen jälkeen ei oo tuhrutellut yhtään. Et jos taas alkaa tuhruttelut voi se johtua taas samasta ja kaikkia ei oo saatu leikattua pois.

@Haaveilijanaolo tervetuloa:)

@tänttähäärää toivotaan ettei nyt ainakaan niistä solumuutoksista johtuvaa olisi, joten tässä tilanteessa mieluumin vaikka ne alkavat menkat. :oops:

@kirpsakka pidän siulle peukkuja tärpistä.:)
Mä saan ehkä huomenna tuttavalta muutamat herkät testit joita oli löytänyt kaapin perältä. Viimeistään varmaankin perjantaina. Vähän riippuu aikatauluista.:LOL:
Siispä jos ei herkkään testiin myöskään piirry yhtikäs mitään lauantaihin mennessä, niin homma on niinikään taputeltu. Painelen sitten lauantaina karkki ja sipsi hyllyille ostoksille, jos näyttää negaa. Kyllä mä ne herkkuni oon siinä kohti mielestäni ansainnut.:ROFLMAO:

Kiva lukea kuulumisianne! Kännykällä hankala kirjoitella vaan :unsure:

Täällä dpo 3 ja oottelen kovasti ajan menevän nopsaan että näkisi kuinka kävi tällä kertaa. Ainakin yritykset nyt osui kohdalleen ja ressikertoimia paljon vähemmän kuin viime kierrossa.

Jotenkin hulluna oisin halunnut ehtiä maagiseen 3v ikäeroon kylmästi rahasyistä mutta viime kierto oli siihen vika mahdollisuus. Noh, se on pientä! Nyt ei siis ollut enää niin pakkofiilistä, toivotaan että se näkyisi lopputulemassa (y)

Mun tissit ja nännit on niin kipeet että pelkkä niiden ajatteleminen sattuu(n) enpä oo tämmöstä ennen kokenut vaikka pillereidenki aikaan on ollu välil hieman arat. Kp16/? menossa ja ovulaatio oli ehkäpä to-la oireiden perusteella

@viipulainen
Muistatko mun testit. Herkkään ei tullu mitään, mut pc ja digi plussaa. Siks mä suosittelen pregcheckejä jatkossakin :) mulla meni luotto herkkiin testeihin. Ja ikinä eivät vastanneet mun reklamaatioon kun pistin menemään.. o_O
Muistanhan minä.:)
Silläpä se vähän nosti epäilyn ettei ehkä mitään ole kun ei pc mitään näyttänyt. Noihin herkkiin on sen verran luottoa että pitäisi jotain näyttää edes nyt viikonloppuna. Mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää. :LOL:

Aamuyöllä heräsin kovaan masukipuun ja totesin jaahas menkat alkaa.
Nyt herätty kunnolla ja täti tullut =( =(

Dpo 14 25/23-29 mutta jämptisti mun normi päivälläni joka siis yleisemmin on 24-25
Joten uusi kierto taaaaaaaaaas =( =( kp 1.

Nyt tämmönen ärsy vitutus että miksei meillä vaan tärppää ikinä tässä kuitenki vuodenpäivät yritetty..
Toisaalta osaa olla kiitollinen jo 5 lapsestaan..

Viimeksi muokattu:
@tänttähäärää pahoittelut menkoista :( Eikös teillä ollut miehen kanssa eka yhteinen haaveissa? Onko miestä ollenkaan tutkittu? Jotenkin maalaisjärjellä ajattelisi, että sulla kyllä olisi hyvät edellytykset raskautua, kun noin monta lasta ennestäänkin.

Voi mikä pettymys kun menin katsomaan mikä dpo on menoillaan, vasta 4 :D 20 päivää vielä seuraavaan ovikseen. Plaa. Oon kuitenkin käyttänyt varman negakierron hyväksi ja merkinnyt tarkkaan kaikki oireeni ylös. Mulla on ollut tähän mennessä jo mm. kohdun nippailua, kramppausta ja pahoinvointia :rolleyes: Eipä ihme että oli viime kierrossa vähän turhan toiveikas olo, kun on tällaiset pms-oireet.

@Fritang
Joo eka yhteinen haaveessa.
Miestä ei vielä tutkittu. Mulla on, 15.11 lääkärikäynti ja sieltä saan lapun ja ohjeet mitä mies sit tekee kun menee simppa testeihin. Sitä ei sit tiä kuinka pitkälle se menee että sinne pääsee.

Ja vaikka tässä on näitä pettymyksiä ollut paljon niin siltikin sitä vähän toivoo että jos ees tämä kierto olis se tärppi kierto.

Mä nään tossa alemmassa kuvassa ehkä hyvin heikosti toisen viivan, tai sitten viivat vilisee muuten silmissä jo :eek:

Täällä dpo7, menis nyt muutama päivä äkkiä. En voi sanoa että testaan vasta ensiviikon keskiviikkona, mikä olis kyllä fiksua, koska tiedän että uitan tikkua jo mahdollisesti sunnuntaina. Saisinpa oltua edes maanantaihin :LOL:

Tänttähäärälle pahoittelut että tämä kierto meni mönkään :(

Mä elättelen itselleni varmaan turhia toiveita, mutta mulla on lämmöt nyt eilestä 36.2 asteesta pompsahtanut niin että näyttää nyt olevan 36.9-37. Täytyy varmaan heittää toi mittarikin pois kun tääitsensä tutkimen tai oireiden tutkiminen on sairasta jo o_O

Totta kai heti ajattelin että menkkajomotukset ja lämmön tipahtaminen on kiinnittymiseen liittyvää. Ja sitten tiputaan korkealta ja kovaa jos ei olekkaan.

Siis antaako pcn liuskat näin törkeitä viivanpaikkoja? ..toivottavasti näkyy kuvissa.

Toi on nippanappa testiajalla.

Ja toi jo yliajalla.
Jep, just tollasia mullakin ollu ja silti mä vaan niitä ostan.:cautious:
Nyt ostin taas kun ärsytti etten saanukkaan niitä herkkiä puikkoja. Jotain epämäärästä harmaata tuli joka vain silmille erottuu mutta ei kameralle toistu.
Itkutkin vetäisin tämän johdosta. PMS armas se sieltä taas ja paha pettymys. En usko sekuntiakaan että olis onnistuttu tässäkään kierrossa.
Tämmönen jos mikä on suoranaista paksua sontaa. Ja oon likimain varma että ensi kiertokaan tule onnistumaan. Jos ovis tulee samalla tavalla, osuu arkipäivälle ja miehellä on iltavuorot. Ei tapahdu siis mitään, koska ei vaan ehdi.:cry:
Ja jos bongaan oviksen epäsuotuisaan aikaan, toki koetan saada miehen puuhiin, mutta jos kieltäytyy, meinaan kyllä pistää pillit pussiin asian osalta.
Mun psyyke on huono tämmösen asian kanssa, koen tunteet muutenkin keskimääräistä vahvempina (kaikki menee ihan överiksi oli sitten ilo tai suru tms.) niin pettyminen toistuvasti tässä tilanteessa romuttaa mun mielen aina tosi pahasti ja pitkäksi aikaa. Mieluumin keskityn johonkin muuhun sitten ja ennen kaikkea iloitsen näistä kolmesta murusta.

Kevyt vuodatus, mutta näin.:D Tuun varmaan kattelemaan ja kertomaan maanantaina kuulumiset ja ketutukset menkkojen alkamisesta.:censored:

Yhteistyössä