Iso rutistus Voimia!!!Heii poistakaas mut listalta. On tää julmaa touhua!
Santso + enkeli
Iso rutistus Voimia!!!Heii poistakaas mut listalta. On tää julmaa touhua!
Santso + enkeli
Kyllä se ihan täysimittainen km oli.Mikä siellä tilanne?
Joo mulla myös ollut. Tulee pari kertaa päivässä ja menee hetken päästä ohi.. toivottavasti kuuluu asiaan..Muilla menkkakipumaisia kohdun kasvukipuja, voikohan näillä viikoilla vielä olla moisia ? Jossain vaiheessa päivää aina jomottaa alamahaa ja sitten taas loppuu En nyt muutakaan selitystä näille jomotuksille keksi.
Jäi se tärkein:Hei vaan kaikille täällä yksi uusi odottaja!
Perjantaina tuli plussa testiin (kahdesti), joten kesän lasta tässä odotetaan. Muita oireita ei sitten olekaan.
Täällä 2+ sivustolla ennenkin kirjoitellut. Tällä kertaa ei ollut tekemällä tehty, joten kuumeilemaan ja himotestaamaan ei nyt ehtinyt ensin.
Mikäli kaikki menee hyvin on laskettuaika 18-20.6.edellisistä menkoista. Vähän on kierto vielä ollut pitkänlainen kun lopettelin alku syksystä imetyksen.
Ikää minulla on 32v. Tämä on viides lapseni (edelliset neljä ovat kaikki tyttöjä). KYS:ssä synnyttänyt kaikki ja sinne tämänkin kanssa menisin.
FB-ryhmä kiinnostaa myös.
Minä taas joudun piilottelemaan kotona .Maha on niin valtava että sokeakin huomaisi Tarkotus olisi kertoa vasta isänpäivän tienoilla.Voi olla ettei onnistu salailu sinne saakka!Ai kauhee kun tänään on kolme kertaa meinannut livahtaa salaisuus suusta ilmoille. Piti ihan huulta purra ja miettiä miten lauseen jatkaa järkevästi, ettei jää kiinni.
Vielä muutama viikko, sitten...