Heips taas, hetki tuossa vierähtikin viime jaarittelusta. Tervetuloa uusillekin, tää ois ihan kauheeta yksin jännäillä.
Tänään ois siis dpo 8-9, eikä oikeestaan muuta sanottavaa kun se että alakerta solisee ku vantaanjoki, normikierrossa on se kuivakausi ja liukua saa käyttää litra tolkulla, nyt on dpo 4-5 alkaen ollu pikkarit märkänä jatkuvasti että oli pakko ottaa suojat käyttöön, seksikään oikeen tunnu miltään ku on jo liikaa liukua ja valuu pitkin reisiä, yöhh. Tissit on jotenkin oudot, ei kipeet, ei turvonneet, ei muutosta nänneissä, mutta jotain outoa niissä on, tärinäherkkyyttä ehkä? Ja mun naama, se on tän päivän ollu ku ois sulalla ihralla valeltu, vaikka kuinka pesee tai on pesemättä ni koko päivän lärvi on rasvanen ja loistaa ku nouseva aurinko. Palelu, aivan tajuton ollu oviksesta alkaen, vaikka muutoinkin palelen.. Lämmöt pyörii 37.4-37.8 välillä (tänään oli 37.7). Mulla kun oli olevinaan todella varhainen ovis (kp6 oli ovis+), niin olen tikutellu silti joka päivä ns."odotellaan sitä oikeeta ovista" mutta se on negaa isolla ännällä, nyt siis kp15/24-26. Jäätävää tää odottelu, jotta pääsee testaa. Jos lauantaina uskaltas jo varauksella ekan testin tehä.