Teini-ikäinen tyttö saa unissaan äänekkäitä orgasmeja. Mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tyttö ei kehtaa kohta enää nukkua ja asia on hänellekin todella arka. Hän on nyt kehittyessään alkanut saamaan unen aikana voimakkaita orgasmeja, joihin hän yleensä lopulta herää.

Muistan itsekin saaneeni niitä, mutta en kuitenkaan voihkinut niin äänekkäästi.

Löytyykö tähän mitään lääkettä? Kannattaako mennä lääkäriin?

hienoa, että tytär on ogrgasmikykyinen. siinä on toki huonot puolensakin. kannattaiskohan kokeilla masturbointia esim. iltaisin ennen nukahtamista? voi auttaa tai sitten ei.

orgasmikyvyttömät ovat taatusti kateellisia!

No jo nyt on helvetti ellei saa unissaan saada orgasmia ilman että se vaivaa muita niin että siitä pitää huomautella niin että niitä alkaa hävetä!

Seuraavaksi sit vittuilemaan teinipojalle siitä kun lakanassa on läikkiä.

Ta sit voisitte vaikka hankkia oven teinin huoneeseen. Ääänieristeitäkin myydään jos se niin koville ottaa. Ja korvatulppia!

No eipä ole haittaa, päinvastoin. Kehon tapa kertoa, että se toimii. Syyllistää ei ainakaan kannata.
Itsellä toisinaan sama juttu, mukavaa ja turvallista...

En tiedä vastaanko trollille vai en, mutta antaa nyt mennä....Itsellä loppu tämmöset unet, kun sain kehoni rentoutumaan päivällä. Olen ollut tosi jännittynyt ja sitten luin, että VOI johtua tommoset unet, että keho rentouttaa itsensä niiden avulla, kun ei muuten pysty. Itse kävin vähän fyysisissä hoidoissa jännitystilan takia ja samalla loppu tommoset unet. Ei kokonaan, mutta ei enää ole joka öistä! Kyllä on normaalia joskus nähdä.

Mä muistan, että mun isosisko sai noita murrosiässä, kun vielä asui kotona. En tiedä tyydyttikö itseään vai tuliko unessa, mutta sellainen voihkaisu ja kroppa jotenkin jännittyi hetkeksi. En vielä silloin tajunnut mistä oli kyse. Ihmettelin vain. Ei kai noista ole haittaa.

Yhteistyössä