Missä voi myydä seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos kysyy Kaksplussan mammapalstalla, että missä voi myydä seksiä, niin voin sanoa ettei kannata. Niin tai näin, mutta business on sun osalta mennyt. Enkä tarkoita että sulla olis lapsia tms. Mutta se että kysyy täältä... mennyttä.
 
vierailija
Varotuksen sana. Itse hain s-seuraa erään sivuston kautta. Sain niin hullun stalkkerin itselleni, että ei mitään rajaa. Koskaan ei päädytty vällyjen väliin, kun kaveri vaikutti liian sekopäältä heti ekassa jutustelussa puhelimessa. Sanoinkin sen hänelle heti kättelyssä, (ettei kiinnosta tutustua enempää, sekopäisyyteen en ottanu kantaa), mutta tää urpo vonkaa edelleen. Että ole varovainen.
 
vierailija
Seksitreffit.com palstalla.
Korkeintaan satanen tavallisesta panosta.
Naisen(?) ulkonäkö ei juurikaan vaikuta hintaan.
Kysyntää on nuorille, vanhoille, lihaville ja laihoille.
Jos olet suomalainen niin se kannattaa mainita.
 
vierailija
Varotuksen sana. Itse hain s-seuraa erään sivuston kautta. Sain niin hullun stalkkerin itselleni, että ei mitään rajaa. Koskaan ei päädytty vällyjen väliin, kun kaveri vaikutti liian sekopäältä heti ekassa jutustelussa puhelimessa. Sanoinkin sen hänelle heti kättelyssä, (ettei kiinnosta tutustua enempää, sekopäisyyteen en ottanu kantaa), mutta tää urpo vonkaa edelleen. Että ole varovainen.
No joo niitä saa varoa.ite oon koko ajan seksi nälkäinen
 

Yhteistyössä