Softy
Ai mun kahvin himo tuntuu siellä asti.tommoseen sitte sorruin*pudistaa päätään*
Sen siitä saa kun ei oo perään kahtojaa, menee iha tärviölle koko hörhö
Ai mun kahvin himo tuntuu siellä asti.tommoseen sitte sorruin*pudistaa päätään*
Sen siitä saa kun ei oo perään kahtojaa, menee iha tärviölle koko hörhö
Sun lemmenneste saa siivet.En halua siipiä vaan haluan kuorruttaa tyttöystäväni lemmennesteelläni.
Öööy..mikäkö? Tai että...hittolainen sun kans kun tiiäkkö - sulta kun kyselee tai melkein kyselee niin jännittää ja hirvittää ja melkein pelotuttaakin mutta ihan taatusti perhostelututtaakin
En halua siipiä vaan haluan kuorruttaa tyttöystäväni lemmennesteelläni.
Sun lemmenneste saa siivet.
Miksi haluat kuorruttaa? Mä lätkisin turpaan tuosta hyvästä.
No siihen ei kyllä paljoa tarvita ku tuntuu...Ai mun himo tuntuu siellä asti.
Voi morjens sun kanssa...mä en uskalla vilkuilla kohta ko.kirjaa kun hajatelmat menee ihan retuperälle...Katto kassinen, parempi lennellä pussit tyhjinä vai sanoittasko kassit?
Sinä kyseessä niin vetäisin sua perseeseen.Höh, olet vaarallinen nainen
Siksi haluan kuorruttaa ja täyttää ku se on mukavaa
Jos vielä tämän kaiken lisäksi sais vielä turpaankin, niin enpä kyllä keksi enää paljon parempaa, noh ehkä jos vielä korkkaria kasseille ja strappia perseeseen
Softy!!!*haukkoo henkee jajajaja..no haukkoo lisää henkee*Sinä kyseessä niin vetäisin sua perseeseen.
Tule, käydään partsilla haukkomassa.Softy!!!*haukkoo henkee jajajaja..no haukkoo lisää henkee*
*vikiseevikisee*Tule, käydään partsilla haukkomassa.
*vetää kattimuksen mukaan*
Auttoiko?*vikiseevikisee*
jätä ajatus sitten tuohon...Anopilla on hyvä perse
No entiijä kun toi yks häröileeAuttoiko?
jätä ajatus sitten tuohon...
vahingossa ja "vahingossa"...kuitenki toteutit salaisen haaveesi näpit täristen...Lähetin hänelle kerran vahingossa kuvan genitaalistani
Joopa joo " vahingossa "Lähetin hänelle kerran vahingossa kuvan genitaalistani
vahingossa ja "vahingossa"...kuitenki toteutit salaisen haaveesi näpit täristen...
Ympfh...melkein lähestulkoon pukkaa tmi:tä...mutta pidät ainakin anoppis verenkierrosta hyvää huoltaKaks kertaa oon munasillaan sattunut hänen kanssa samaan tilaan, toisella kerralla olin vielä runkailemassa tyttöystävän kuvalle
Perhana teijän pervoilut
Nyt sitä on pitkin tiskipöytää ja kaavoin liikaa kauramaitoo kahvikuppiin
Perhana teijän pervoilut
Nyt sitä on pitkin tiskipöytää ja kaavoin liikaa kauramaitoo kahvikuppiin