Erittäin hyvää huomenta
Alastonkuvia ja aamukahvia, pitäisi lopettaa tuo kahvinjuonti
Alastonkuvia ja aamukahvia, pitäisi lopettaa tuo kahvinjuonti
Tolla aukee nokka, joten käy kerjäämässä lääkäriltä reseptiHuomenta
Meni kyllä niin pepulleen koko yö, eikä kissan käytös auttanu siihen asiaan yhtään! Miks hiivatissa täytyy alkaa kehräämään korvan vieressä klo 4ltä ja tassuttelemaan päällä ja puottelemaan tavaroita pöyältä jne jne jne...!
Nukuin ruhtinaalliset 4½ tuntia onneks...saattaa tulla väsy aikasin tänään. Nuhakin on sellanen ettei mitään tule kun niistää, mutta kyllä sitten tukkeentuu kaikki kun yrittää nukkua normaali asennossa!
*marmattaa*
Tolla aukee nokka, joten käy kerjäämässä lääkäriltä resepti
Kyllä!Onks tää AK
Teettääkö hän likaiset asiat muilla, ettei töhräänny työkone?Sais se aksu jo palata takasin palstalle...tulis ainakin ketjuun ees
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/allergialaakkeesta-bilehuumetta-laakealan-turvallisuuskeskus-kommentoi/3198028Tolla aukee nokka, joten käy kerjäämässä lääkäriltä resepti-----
Höh,mokoma kissa.Laitoin tyynyjä niin että sain nukuttua ees vähän paremmin, kaikki ois menny muuten hyvin mutta kissa päätti sitten herättää...
Huomenta,yheksään asti köllöttelin sängyssä,kun ei saanu kunnolla nukuttua yöllä,haavaan koski ja kutitti.
En aukaise linkkiä. Eikä mulla ole vatsaongelmiaajankuluksi uutta.
Mee linkkeines helvettiinhttps://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/allergialaakkeesta-bilehuumetta-laakealan-turvallisuuskeskus-kommentoi/3198028
Eikä tarvi nukkua sitten enää. Seuraavaksi määrää unilääkettä!
Sylintäydeltä onnea uuteen kotiin.
Ei löydy enää meidän taloa kiinteistövälityksen "myytävät"-sivuilta.
Taasen ihmeellisiä merkkiä itäisellä taivaalla.
Juuri ennen auringon nousua taivas menee punakeltaiseksi ja punaiseksi, ja violetiksi,
Echo varmaan sanois, että se on jokin maailman lopun merkki ja hän löytäisi jonkin profetian tukemaan ajatustaan.
Luotan kuitenkin Rätti Väsyneen selitykseen aiheesta.
Missähän Mr Rätti mahtaa olla?
Laita lisää vaatetta päällepaleltaa vaikka on vaatteet päällä
Mullon nyt jo puseron päällä verkkatakki ja äsken olin peiton alla mutta sielläki paleltiLaita lisää vaatetta päälle
Onneksi mulla on jo menossa ohi toi. Mut kyllä se vaan viikon kestikin! Oikea paskaflussa!paleltaa vaikka on vaatteet päällä
Luuletko, että se tietää vain vesisajetta?Siis tuota, jo mun mummo sanoi "aamurusko, päivän paska" ja "iltarusko päivää kaunista".
Vesisadetta se rusotus siis tietää.
Luuletko, että se tietää vain vesisajetta?
Ei maaliman loppu tuukkaan, vai?