Maata lähestyy valtava asteroidi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jeesushan sanoi että kukaan ei tiedä
a) päivää
b) hetkeä=tuntia

----, vahvin tähän mennessä näkemistäni.
Sanotaan että aion pitää lyhyet tilivälit yläkertaan lähikuukausina. :D
Käytännöllisesti katsoen: sun on alettava kalastamaan ja opeteltava ottikalenterin käyttö. Se on aina ollut virkamieskalenterissakin - eikai turhaan ainakaan? Mutta kukapa tuota toitottamaan kaikelle kansalle: ostakoon kalansa kaupasta:whistle:
 
vierailija
Juutalainen, satoja vuosia sitten elänyt rabbi Ben Samuel ennusti pari juttua prikulleen oikein, ja sit sanoi että 23.9 astutaan messiaaniseen aikaan
Kopsasin parilta sivustolta:---
Kymmenes riemuvuosi alkoi vuonna 1967 ja päättyy vuonna 2017.
****************
Taivaalla on tähtikartastoon 23.9.2017 ilmestyvät planeettojen ja tähtien muodostelmat, jotka osuisivat Ilmestyskirjan 12. luvun ensimmäisten jakeiden merkkeihin tähdissä. "Taivaalla näkyi suuri tunnusmerkki: nainen, jolla oli pukunaan aurinko, kuu jalkojen alla ja pään päällä seppeleenä kaksitoista tähteä.Hän oli raskaana ja huusi tuskissaan synnytyspolttojen vaivaamana." (Ilm. 12:1-2).

Olen itse testannut Stellarium-nimisellä softalla, joka laskee tähtien ja planeettojen liikkeitä, että Jerusalemin taivaalta katsoen neitsyen tähdistössä on neitsyen päällä 12 tähteä (Leijona tähdistön 9 tähteä ja sinne ilmestyy ao. päivänä myös Mars, Venus ja Merkurius), aurinko neitsyen koristeena, kuu jalkojen alapinnan kohdalla, Jupiter syntymässä neitsyen alapään tasolla. Jupiter (kuningasta kuvaava planeetta) saapuu Virgon eli neitsyen tähdistöön 20.11.2016 ja on alueella joka voisi olla ajateltu synnytysalue 9.9.2017. Se ei poistu tältä alueelta ennen kuin kuu on neitsyen jalkojen alla, aurinko koristaa sitä ja 12 tähteä on pään päällä. Tämä päivä on 23.9.2017. Jupiter liikkuu reilun 9 kuukautta neitsyen tähdistössä.
Tiedäthän kuitenkin, että ihmisen lapsi syntyy 9 kuukauden päästä, oli se sitten intersukupuolisen tai muun aikaansaannosta? Yhteys on olemassa tuota kautta, mutta ei niistä ole tiedetty mitään tuolloin - muut kuin naiset itse, jotka ovat varmasti osanneet oman kiertonsa ilman softia tai oppikirjoja. Jupiter muuten ON kuningas tuolla taivaalla, koska se on niin valtavan suuri, Luepa siitä enemmän. Se toimii tavallaan muurina, joka palauttaaauringon lämmöt jne - mikä taas vaatisi fysiikan lakien tuntemista p i i r i s s ä. Niistä muuten muodostuu viikko, joka taas on välittynyt eri tavalla eri ihmisille sen mukaan, mitä on kuullut/nähnyt. Niin taivaassa kuin maan päällä, tasaisen varmasti:
Kuukalenterin avulla ne luonnossakin tapahtuvat asiat voi nähdä selvästi, vaikka pitäisihän se olla toisinpäin, että osaa tulkita aikaa esimerkiksi puista, eläimistä, kaloista, madoista jne.(y)
 
Et kai sinä nyt ala mitään ennustuksia uskomaan, eikö sulle raamattu riitä?
Juu mutta tää onkin jännä, kun Jeesus sanoi viimeisiin päiviin liittyen: "Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä". (Luuk.21:25)

Siis kristinuskossa ei oo semmoista horoskoopeista ennustamista että ens viikolla kaikki Jousimiehet saa lottopotin ja Vesimiehet on luonteeltaan taiteellisia jne., se on Raamatussa ehdottomasti kielletty.

Mutta uskon että joissain isoissa asioissa Jumala puhui myös tähtien kautta.
Jobin kirjassa Jumala itse puhuu tähtikuvioista "Osaatko sinä solmia yhteen Seulasten tähdet ja avata Orionin siteet? Osaatko tuoda ajallaan esiin eläinradan tähdet, sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja?" (Job.38:31-32)

Tähti se johdatti itämaan tietäjät Jeesuksen luo - vai oliko sittenkin joku muu matalalla menevä valoilmiö tai enkeli, koska kyllähän yhden tähden alle mahtuu miljoonittain taloja.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Nyt menee liian helpoksi sulle, mutta sun täytyy lukea se kirja ajasta, miten se eri puolella maailmaa on ollut samaan aikaan eri - ja on nykyäänkin. Silkkitien avulla tieto on kulkenut eestaas jotenkuten, mutta esimerkiksi revontulista ei ole tiedetty samaa, kuin silloin - ainakaan sen tien varrella. Osa tyypeistä on jäänyt matkan varrelle monesta syystä ja vain pieni osa tiedoista on siirtynyt elävien kirjoissa. Jeesushan ei itse kirjaa kirjoittanut, vaan ne muut kalastajakaverit, mitä sattuivat opeista ymmärtämään. Suomeksi kirja Kalenteri. Se ei ole romaani, vaan historiaa, totta kaikki. Olen lukenut kahteen kertaan, kun on niin mielenkiintoinen:cool:
 
vierailija
Juu mutta---: "Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä". (Luuk.21:25)

Mutta uskon että joissain isoissa asioissa Jumala puhui myös tähtien kautta.
Jobin kirjassa Jumala itse puhuu tähtikuvioista "Osaatko sinä solmia yhteen Seulasten tähdet ja avata Orionin siteet? Osaatko tuoda ajallaan esiin eläinradan tähdet, sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja?" (Job.38:31-32)

Tähti se johdatti itämaan tietäjät Jeesuksen luo - vai oliko sittenkin joku muu matalalla menevä valoilmiö tai enkeli, koska kyllähän yhden tähden alle mahtuu miljoonittain taloja.
Job 38 on elokuvassa Da Vince Code. Oletko katsonut "uusin silmin"?

Kerran viikossa kannattaa ihmisen tarkistaa, mikä aika kuusta on menossa, ettei ihan pörröksi mene: täysikuu 6.9. Olen tehnyt muistiinpanoja, kun ei muista kaikkea. Niille muiden jutuille tietysti on ihan sokea, mutta vertailun vuoksi mukava lueskella.
 
vierailija
Juu mutta tää onkin jännä, kun Jeesus sanoi viimeisiin päiviin liittyen: "Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä". (Luuk.21:25)

Siis kristinuskossa ei oo semmoista horoskoopeista ennustamista että ens viikolla kaikki Jousimiehet saa lottopotin ja Vesimiehet on luonteeltaan taiteellisia jne., se on Raamatussa ehdottomasti kielletty.

Mutta uskon että joissain isoissa asioissa Jumala puhui myös tähtien kautta.
Jobin kirjassa Jumala itse puhuu tähtikuvioista "Osaatko sinä solmia yhteen Seulasten tähdet ja avata Orionin siteet? Osaatko tuoda ajallaan esiin eläinradan tähdet, sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja?" (Job.38:31-32)

Tähti se johdatti itämaan tietäjät Jeesuksen luo - vai oliko sittenkin joku muu matalalla menevä valoilmiö tai enkeli, koska kyllähän yhden tähden alle mahtuu miljoonittain taloja.
Mä olen kuullut muutamalta uskovalta että tuo 23.9 merkki merkitsee ahdistuksen ajan alkamista ja ehkä myös antikristuksen ilmestymistä. Ei kyllä houkuttelevalta lähitulevaisuudelta kuulosta. :LOL:
 
Miks nuita murkuloita pelätään, ei siinä kerkee kissaa sanoa jos osuu toisin sanoen he miks nii edes sanotaan?

En tuomitse joka niin sanoo mutta kuitenkin sanojan olisi hyvä perustella sanansa, minun mielestä esim. Koiran sanominen on huomattavasti hitaampaa sanoa, ero voi kuulostaa hyvinkin pieneltä, mutta sillä voi olla merkitystä isommassa mittakaavassa ja siitähän päästään jo seuraavaan ongelmaan mikä on mittakaava?
Pitkässä juoksussa tämä on hyvin kuluttavaa, mitä tarkoittaa pitkässä juoksussa?
Ja mitä mitä tarkoittaa kuluttavaa?

Vaikeita kysymyksiä, mutta mun villi veikkaus ettei näitä astrideja kannata isosti pelätä ku ei niitä osu meidän elinaikana kuitenkaan, edellisessä ei siis ollut kyse siitä, että harmittglin vain yritin huojentaa näitten pelkoja milloin alkas tulla kiveä niskaan vaikkakin sekin on turha luulo ku mun mielestä nää möykyt mitkä hivottelee aina silloin tällöin on jäätä. Prkl, taas katkes ajatus ja jostain syystä tällä älypuhelimella ei pääse selaamaan ylöspäin mitä olen kirjoittanut, jolloin vaarana on että toistan hieman itseäni.

Pakko lähettää välissä, että pääsen tästä, kiitos ja anteeksi :)

Keskustelualuiden säännöille kiitosta erityisesti ja modeille (y)

Jos säännöt on niin muistakaa noudattaa niitä, tää oli vinkki nro 168, en laittanut lihavoituna tuohon alkuun ku ei onnistu jostain syystä (n)

Seuraava vinkki on tyttöystävälle, eka vinkin antoon kului kovasti aikaa ja nyt näitä tulrf vain satasen välein, on aika aktivoitua ja jakaa tietoa, ollaan kuulolla, hu-huu:ninja:
 
vierailija
Kato Rättis, ku ihimisten peleko ei oo perusteltua
Ihimiset pelekää juttuja, joita ei tartte pelätä, niinku asteroideja.
Kuinka usein niitä tippuu ihimisten niskaan?
 
Hyvin harvoin en sano kuitenkaan että liian harvoin ettei sanoja tulkittaisi väärin jatkossa :unsure:
Onhan nykypäivänä kaikenmaailman mikroskoopit ja tetoskoopit ja kaikenmaailman radiopaskoja, jotain on tulossa ja sitten jännitetään, ihan turha pelko, sitten ku mäjähtää, niin on game over, autuita ovat tietämättömät (y)
Oikee onnenpoika on varmaan se joka löytää ekana sen möykyn joka oikeesti osuu maahan, pääsee historian kirjoihin, mikäpä sen parempaa :)



Kato Rättis, ku ihimisten peleko ei oo perusteltua
Ihimiset pelekää juttuja, joita ei tartte pelätä, niinku asteroideja.
Kuinka usein niitä tippuu ihimisten niskaan?
 
vierailija
Hyvin harvoin en sano kuitenkaan että liian harvoin ettei sanoja tulkittaisi väärin jatkossa :unsure:
Onhan nykypäivänä kaikenmaailman mikroskoopit ja tetoskoopit ja kaikenmaailman radiopaskoja, jotain on tulossa ja sitten jännitetään, ihan turha pelko, sitten ku mäjähtää, niin on game over, autuita ovat tietämättömät (y)
Oikee onnenpoika on varmaan se joka löytää ekana sen möykyn joka oikeesti osuu maahan, pääsee historian kirjoihin, mikäpä sen parempaa :)
Joo, pääsee historian kirjoihin, mutta onko niitä ketään enää lukemassa niitä kirjoja? Meinaan sen mäjäyksen jälkeen?
 
Voisin ajatella että ei, en löydä tähän sopivaa hymiötä, joten päätän lauseeni pisteeseen.
Itse olen ehkäpä sitä mieltä ettei pitäisi uutisoida nuista ohimenevistä murkuloista mitään, kun tulee automaattisesti se tilanne, että entä, jos se osuu.
Jos se osuu, niin se on game over.
Tai sitten voit tietää että sse osuu esim. 9vuoden päästä ja sitten se on game over, menee tietenkin sillä erolla että on laskenut 9vuotta, että päivät päätyy.
Tieto lisää tuskaa :)
Minä voin luvata vaikka en olekkaan mikään meteoriitti vai mikä se titteli olikaan ettei nyt tälle vuosisadalle nasahda mitään isompaa taivaalta, pitemmän ajan ennusteita en tee ku tuskin olen hengissä enää silloin ottamaan palautetta vastaan (tähänkin voisin jonkun hymiön laittaa, mutta joku ylempi voima sen kieltää (tai sitten en keksi mitään sopivaa))

Joo, pääsee historian kirjoihin, mutta onko niitä ketään enää lukemassa niitä kirjoja? Meinaan sen mäjäyksen jälkeen?
 
vierailija
Itse olen ehkäpä sitä mieltä ettei pitäisi uutisoida nuista ohimenevistä murkuloista mitään, kun tulee automaattisesti se tilanne, että entä, jos se osuu.
Tieto lisää tuskaa :)
Minä voin luvata vaikka en olekkaan mikään meteoriitti vai mikä se titteli olikaan ettei nyt tälle vuosisadalle nasahda mitään isompaa taivaalta, pitemmän ajan ennusteita
Tieto ei lisää tuskaa, vaan tietämättömyys(y)
http://www.somerikko.net/kraatterit/suomalaiset.html

Tuossa eloonjääneiden kirjoituksia Suomesta:D
 
vierailija
Mie ottaisin meteoriittini mieluiten yllätyksenä :)
Ootko koskaan miettinyt mitä tapahtuisi jos olisi esimerkiksi tieto siitä, että maahan osuu vuoden kuluttua sellainen meteoriitti joka tuhoaa kaiken elämän?
En, sillä ei se kaikkea elämää tuhoa, kun sitä on merten pohjissa ym. Ihminen voi kadota monilta rannoilta, on tiedetty kauan.

Mutta mitä tapahtuisi, jos kukaan ei haluaisi k u l t a a ?
 
Mun mielestä ihmiskunnan tartteis kehitellä semmonen meteori-lätkä jolla joko räjäytetään iso meteori pienemmiksi paloiksi tai tönäistään se poispäin maapallosta. Kerrankos joku muutaman kilsan kokoinen murikka tuleekin suoraan kohti.

Jos osataan tähdätä ydinase tiettyyn kohtaan niin onnistuisko se avaruudessakin? Tosin kohde ois liikkuva, joten vaikiaa...
 
Ehkä nuista tähdistä on navigoitu kautta aikojen :unsure:

Juu mutta tää onkin jännä, kun Jeesus sanoi viimeisiin päiviin liittyen: "Auringossa, kuussa ja tähdissä näkyy merkkejä". (Luuk.21:25)

Siis kristinuskossa ei oo semmoista horoskoopeista ennustamista että ens viikolla kaikki Jousimiehet saa lottopotin ja Vesimiehet on luonteeltaan taiteellisia jne., se on Raamatussa ehdottomasti kielletty.

Mutta uskon että joissain isoissa asioissa Jumala puhui myös tähtien kautta.
Jobin kirjassa Jumala itse puhuu tähtikuvioista "Osaatko sinä solmia yhteen Seulasten tähdet ja avata Orionin siteet? Osaatko tuoda ajallaan esiin eläinradan tähdet, sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja?" (Job.38:31-32)

Tähti se johdatti itämaan tietäjät Jeesuksen luo - vai oliko sittenkin joku muu matalalla menevä valoilmiö tai enkeli, koska kyllähän yhden tähden alle mahtuu miljoonittain taloja.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Meneppä niitä räjäyttelemään todennäköisyys vain kasvaa ku avaruudessa kiitää sen jälkeen kauhia rovia pienempiä kohteita että ne alkaa ropisemaan niskaan :)
Ja minkälaisella pommilla niitä pitää posautella, hmmm, pohjoiskorea vois suorittaa tehtävän, räjähtää jo laukaisu vaiheessa koko maapallo helvettiin :ninja:

Mun mielestä ihmiskunnan tartteis kehitellä semmonen meteori-lätkä jolla joko räjäytetään iso meteori pienemmiksi paloiksi tai tönäistään se poispäin maapallosta. Kerrankos joku muutaman kilsan kokoinen murikka tuleekin suoraan kohti.
 

Yhteistyössä