mulla testi vahvistuu, jännittäväää viiva pärähti heti ja kuvan otin ehkä minuutin päästä
Attachments
-
446 KB Luettu: 31
Voisko olla, että ovulaatio olisi ollut myöhässä ja siksi näyttäisi vasta haamua? Muutan on kyllä _todella_ räikeä viivanpaikkaMulla nyt kp 36/28. R-testejä ei ole, vain eilinen räikeä viivanpaikka kuivittuaan tolla ultra testillä. Alamaha ja alaselkä kipuja päivittäin, eikä mitenkään kuivaa ole, päinvastoin. Ei edes tuhruja ole tullut. Rinnat kipeet ja turvottaa. On ihan kannikasta tämmönen .
Tässä kuva, mitä toi ultra antaa suotta kuivuttuaan..
muoks! Ja tein toissapäivänä hätäisesti tommosen ultran alle tunnin pidätyksestä, siihen ei tullu edes kuivuttuaan viivanpaikkaakaan.. mitä noista voi ajatella siis? Raskaana tuskin olen, mutta joku testi antaa jotain haamuntynkää ja kuivuu sit erotettavaksi, toinen testi taas ei kumpaakaan
http://aijaa.com/Jt5doj
Selvä hommaneIHM kyllä tossa toinen viiva näkyy selvästi. Toivon että tulee pian selvyys!
Minni-83 jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siksi antaa hailakan viivan? Toivotaan vahvistumista!
Ihan hetken mielijohteesta menin ja tein iltapäivä pissasta rfsun testin Ja onneksi tein, nimittäin ei mitään epäselvyyttä! Värillinen, joskin tosi haalea, viiva sieltä tuli esiin nopeasti. Tämän lasken jo haamuksi! Vaikea kuvata kun viivat on näin haaleita, mutta näettekö tekin?
http://aijaa.com/h391Nm
En muokannut kuin vaan rajasin. Testissä näytti varjolta niin avasin ja kuva on siitä liuskasta.@felessa Mä saan samanlaisia viivoja Ultraan kuin sullakin. Kuinka paljon oot muokannut tuota sun kuvaa vai onko se ihan luomu? Mietin, et josko vielä koittaisin digillä.
@Po Näen haamuviivat!! Vahvistumista!!!
katso liitettä 2207
On siellä pinkki haamu mun silmään!
No tuo on ihan plussa!! Mulla joskus vuosia sit kokemusta noista testeistä, sillo ei tota Mamin puljua ollutkaan, mut noita tilasin muualta. Eivät mitenkään herkkiä olleet vaikka 10mlU muka ovat. Plussatessani muilla testeillä selkeää mut haaleeta viivaa, noi näytti puhdasta negaa vielä. Että siihen kokemukseeni nähden tuo on kyllä jo hyvä viiva .Onko kellään kokemusta mamin testeistä? Meillä yk1 ja mun kierto on 28-36päivää ja tosiaan yritin tikuttaa ovista mutta en sitä bongannu.. Nyt tein raskaustestin lähinnä huvikseen ku turvottaa kokoajan Mutta siis sain mamin testillä tämmösen.. Voiko nuissa olla nui törkeet viivanpaikat? Mun mielestä luonnossa näytti vähä punertavalta mutta kuvassa aika harmaannäkönen.. Mulla ei oo yhtää kokemusta viivanpaikoista itellä mutta nähny kyllä just näissä keskusteluissa aika törkeitäkin viivanpaikkoja