No missä sä sen oot jo nähny?Mä tykkään tuon munasta
No missä sä sen oot jo nähny?Mä tykkään tuon munasta
Mitä tommonen on? Onko se joku yliöverihuonojuttunen?No et niin että yhtään mittää...kuhan kiukuttelee menkkaränkkäsenä sulle
Juu ja Prismassa oon kans nähnyt
No missä sä sen oot jo nähny?
No kyllä mäkin nyt radiosta sitä voin kuunnellla ilman kanavan vaihtoo mut ei se kyllä mikään live esiintyjä mun mielestä ollu.Mutta tämä on vain mun mielipide.Mä tykkään tuon musasta
Mä jo aattelin että se heittää keikkojaan nakkena ja sen takia naiset tykkää mennä kuuntelemaan sitä niin ahkerasti
En missään
Rismahan on ässmarket jossa käy eskorttiJa ääsmarketissa
Mäkään en mene ihan paikan päälle vaan sen liepeille kuunteleen.No kyllä mäkin nyt radiosta sitä voin kuunnellla ilman kanavan vaihtoo mut ei se kyllä mikään live esiintyjä mun mielestä ollu.Mutta tämä on vain mun mielipide.
Siitä en tiedäMä jo aattelin että se heittää keikkojaan nakkena ja sen takia naiset tykkää mennä kuuntelemaan sitä niin ahkerasti
Eiks sen pitäis olla kuitenki että jalassa eikä päällä? Muoks siis uudestaan, muoks muoks...Siitä en tiedä
Vaatteet näyttäis olevan päällä
muoks. päällä eikä jalassa
Mulla luki siinä ensin housut jalassa ja muutin sen vaatteet jalassa jonka muutin vaatteet päälläEiks sen pitäis olla kuitenki että jalassa eikä päällä? Muoks siis uudestaan, muoks muoks...
Saikkonää sellasen puhelun?
Sääkö nuita soittelet ?Saikkonää multa sellasen puhelun?
Jep, mutta onneksi eivät oo Nordinin managereja kun eihän se ressukka sitten tietäs ollenkaan mitä vermeitä laittaa päällensä..tai jalkoihinsa..ja oliko niitä housujakaan kuitenkaan tarvis pukea vai.....Hassuja ootte ellu & famipala
Juuh,aivan ootpa oikeessa.Jep, mutta onneksi eivät oo Nordinin managereja kun eihän se ressukka sitten tietäs ollenkaan mitä vermeitä laittaa päällensä..tai jalkoihinsa..ja oliko niitä housujakaan kuitenkaan tarvis pukea vai.....
Sääkö nuita soittelet ?
Yritin soittaa Lunalle huohotuspuhelun mutta meni vähän hutiSääkö nuita soittelet ?
Yrittäppä uudestaanYritin soittaa Lunalle huohotuspuhelun mutta meni vähän huti
Emmä enää kun nyt se arvais heti että se oon minä joka siellä kehrää ja läähättääYrittäppä uudestaan
Yep. Vanha hoito joka ei vaan ymmärrä että se on loppu. Vaikka toisaalta kyllä mä ymmärrän,oonhan mä kuitenkin aika hyväSaikkonää sellasen puhelun?