Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

• Viestiketjun aloittaja Varvara-fani
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
???:eek:
Eihän tuolla ole edes housuja :D

Olet väärässä, kyllä tämä varmasti on puhdistanut ilmaa, sinä olet vaan edelleen hurmioitunut

-ap-
Minkälainen typerys selittää itselleen, että yhden ihmisen silmätikuksi ottaminen puhdistaa täällä ilmaa mitenkään?? Olet joko tyhmä tai narsistinen ja heikko. Oikeastaan on hyvä että olet harmaana kiusaamassa häntä, sillä olen melko varma tappiostasi jos yrittäisit tuota samaa kasvotusten.

vierailija
En kuulu mihinkään piiriin, mutta Päättömän puolustukseksi sanon, että ymmärrän hyvin usein häneltä jonkun kriittisen kommentin. Uskontojutuissa en aina ymmärrä, mut muualla siis.

Ei kannata käsittää väärin, kiusaaminen ei ole koskaan kiusatun vika (enkä ole Päättömältä huomannu varsinaista kiusaamista kuin Paulaa kohtaan), mutta hyvin usein Päättömällä on usein ihan totuutta mukana siinä mitä sanoo. Hänellä on ns.maalaisjärkeä.
Ne kommentit vaan tulee niin suoraan ja tykin suusta että herkemmät vetää palkokasvia hengitysteihinsä heti.
Häntä puolustetaan yllättävän paljon, mutta ainoastaan naisten suulla.
Minä tiedän mistä puhun, hän aloitti vittuilut minulle (ja monille muille)

Huomatkaa, että on kritisoitu törkytyylistään tässäkin ketjussa jonkun mustan suullakin!
-ap-

vierailija
Häntä puolustetaan yllättävän paljon, mutta ainoastaan naisten suulla.
Minä tiedän mistä puhun, hän aloitti vittuilut minulle (ja monille muille)

Huomatkaa, että on kritisoitu törkytyylistään tässäkin ketjussa jonkun mustan suullakin!
-ap-
Eli paljastit juuri olevasi mies kun itket sitä kuinka naiset puolustavat häntä :D Voi kyynel, menikö tunteisiin?

vierailija
Samaa suosittelen sinulle, jäisi näin typerät ''haluan pölyn laskeutuvan siksi vittuilen koko ajan'' ketjut tekemättä sinultakin.
Haukuit tosiaan väärää puuta, tämä on tarkoitettu rakentavaksi ketjuksi, eikä ole vittuiluketju kuin päävittuilijalle, sille housuttomalle.

Vittulijalle pitää vittuilla takaisin, luulee asuvansa norsunluutornissa.

-ap-

vierailija
Haukuit tosiaan väärää puuta, tämä on tarkoitettu rakentavaksi ketjuksi, eikä ole vittuiluketju kuin päävittuilijalle, sille housuttomalle.

Vittulijalle pitää vittuilla takaisin, luulee asuvansa norsunluutornissa.

-ap-
Höpöhöpö lakkaa nyt keksimästä tällasta tekosyy soopaa asenteellesi. Hän vastailee samalla mitalla niille jotka aukovat päätään hänelle harmaana tai mustana, melkein kaikki tekevät niin joten missä ongelma? Onko meillä muilla oikeus tehdä sitä mutta vain hänellä ei? Olet kyllä melko narsistinen tapaus.

vierailija
Minkälainen typerys selittää itselleen, että yhden ihmisen silmätikuksi ottaminen puhdistaa täällä ilmaa mitenkään?? Olet joko tyhmä tai narsistinen ja heikko. Oikeastaan on hyvä että olet harmaana kiusaamassa häntä, sillä olen melko varma tappiostasi jos yrittäisit tuota samaa kasvotusten.
Minkälainen hölmö kysyy noin? No haaremilainen tietysti

Housuton nyt nousi ketjun negahuipulle, koska NIIN moni muukin (myös mustat) koki hänet ongelmatapaukseksi. Ketjussa on hyvin monta osapuolta.

Minun luonteeni on ennenkaikkea oikeudenmukainen, haluan puolustaa heikkoja myös IRL. Siksi nousen topputtelemaan näitä narsistinpaskoja, jotka ihan ilokseen lyttäävät ihmisiä, kun on vittumainen luonne, kuten housuttomalla on! MOT

-ap-

vierailija
Höpöhöpö lakkaa nyt keksimästä tällasta tekosyy soopaa asenteellesi. Hän vastailee samalla mitalla niille jotka aukovat päätään hänelle harmaana tai mustana, melkein kaikki tekevät niin joten missä ongelma? Onko meillä muilla oikeus tehdä sitä mutta vain hänellä ei? Olet kyllä melko narsistinen tapaus.
Ja haaremilainen taas :LOL: Monella muullakin on ikävä "asenne", sori vaan tollo, se perustuu kaikilla omakohtaisiin kokemuksiin

Housuton on itse aloittanut vittuiluja! Mieti miksi se on pannut lukituksen päälle ties kuinka monen kanssa.

Hankala ihminen se on, paitsi ilmeisestikin naisille, ja syy on :whistle:

-ap-

vierailijaABC
Ja haaremilainen taas :LOL: Monella muullakin on ikävä "asenne", sori vaan tollo, se perustuu kaikilla omakohtaisiin kokemuksiin

Housuton on itse aloittanut vittuiluja! Mieti miksi se on pannut lukituksen päälle ties kuinka monen kanssa.

-ap-
Osaa tää housuton olla hankala naisillekin, siis niille naisille jotka ei oo alistuneet sen haaremiin :ROFLMAO:

vierailija
Mitä päätön on tehnyt aloittajalle se on jäänyt epäselväksi ja samoin se että kuka musta tämä aloittaja on? Palstalla kun ei pyöri 24/7 niin ei voi pysyä draamoissa mukana.

Minun luonteeni on ennenkaikkea oikeudenmukainen, haluan puolustaa heikkoja myös IRL. Siksi nousen topputtelemaan näitä narsistinpaskoja, jotka ihan ilokseen lyttäävät ihmisiä, kun on vittumainen luonne, kuten housuttomalla on! MOT

-ap-
Nuo sun lauseet on periaatteessa oikein ja kunnioitettavia.
Mut lähestulkoon aina ne tulee tosikon tai nuoren aikuisen suusta. "Seison heikkojen puolella" on heidän käyttämämsä draamalause.

Toinen mitä he viljelevät on narsistileima, sen käyttäminen kertoo yksinkertaisesta ajattelusta. Ei kaikki jotka sanoo ikävästi, ole narsisteja.

Mä tunnen kaksi aika tyylipuhdasta narsistia mutta Päätön ei vaikuta narsistille. Hyvin suuri osa luulluista narsistikandidaateista menee sarjaan "omistaa joitakin narsistisia piirteitä olematta kokonaan narsisti."

Tämä on juuri se ongelma, ihmiset joilla on henk.kohtaista kahnausta tuovat toistensa tiedot julki ja ilkeilevät niistä kaikkien edessä, värittäen juttujaan vielä lisää. Puukottavat ns. kavereitaan selkään ja juoksevat sitten karkuun raukkamaisesti harmaantuen.
Tätä nykyistä ongelmaa ilmapiirissä tuskin olisi, jos kaikki olisikin ollut pelkkää provoamista. Raukkamaiset selkäänpuukotukset tuhosivat koko palstan. Kaiken huippuna pahin selkäänpuukottaja yrittää edelleenkin vierittää syyt toisten niskoille kun on itse pelkuri eikä uskalla olla tarpeeksi rohkea ja sopia asioita.
Tarkoitin provoamista yms noin yleensä tällä palstalla.

vierailija
Minkälainen hölmö kysyy noin? No haaremilainen tietysti

Housuton nyt nousi ketjun negahuipulle, koska NIIN moni muukin (myös mustat) koki hänet ongelmatapaukseksi. Ketjussa on hyvin monta osapuolta.

-ap-
Voin sanoa heti että jos tässä narsistia etsitään niin ihan väärää ihmistä ja väärää sukupuolta osoittelet. Kyllä se narsisti siellä on mutta ei todellakaan pakkomielteen kohteesi vaan joku aivan toinen joka tykkää lirkutella vähän yhden jos toisenkin miehen kanssa, jopa varattujen.

vierailija

-ap-
Eli olet joku torjuttu ja sen takia katkeroitunut sotanorsu jolla meni tunteisiin kun ei kelvannutkaan päättömälle? Onhan se toki kurjaa :(

vierailija
Nuo sun lauseet on periaatteessa oikein ja kunnioitettavia.
Mut lähestulkoon aina ne tulee tosikon tai nuoren aikuisen suusta. "Seison heikkojen puolella" on heidän käyttämämsä draamalause.

Toinen mitä he viljelevät on narsistileima, sen käyttäminen kertoo yksinkertaisesta ajattelusta. Ei kaikki jotka sanoo ikävästi, ole narsisteja.

Mä tunnen kaksi aika tyylipuhdasta narsistia mutta Päätön ei vaikuta narsistille. Hyvin suuri osa luulluista narsistikandidaateista menee sarjaan "omistaa joitakin narsistisia piirteitä olematta kokonaan narsisti."
Juuri näin, Päätön on kaukana narsistista. Suoraluontoinen ja rehti mies.

Yhteistyössä