Kaasugrilli vai hiiligrilli?

Mä rupean kanssa kallistumaan kaasun puolelle...sori hiilen kannattajat! :)
Meillä on sen verran kiirettä että haluan vaan nopsaan ruuan tulelle, ja kun olen pallogrillillä jo hiilten kanssa pelannu niin nyt haluan kokeilla kaasua, siis kaasugrilliä. :D
No höppänä, tietenkin hommaat semmosen grillin mikä palvelee teijän perheen tarpeita parhaiten :). Ja kerta teillä tulee hopusti näläkä ja ruuan ois pitäny olla valmista mieluusti jo eilen, niin tietty kaasugrilli (y).
Ja jos haluat hekumoida ja nostalgisoida niin sitten laitat pallogrillin hehkumaan :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No höppänä, tietenkin hommaat semmosen grillin mikä palvelee teijän perheen tarpeita parhaiten :). Ja kerta teillä tulee hopusti näläkä ja ruuan ois pitäny olla valmista mieluusti jo eilen, niin tietty kaasugrilli (y).
Ja jos haluat hekumoida ja nostalgisoida niin sitten laitat pallogrillin hehkumaan :)...
Niino, eihän tuo pallogrilli mihinkään tuosta lähde eli siihen nostalgiamakkarat. :)
 
vierailija
Ok.
Mä kattelen täällä jo paniikissa torin ja huutiksen ilmotuksia. :D (Facessa en ole)
Unohda Tori. Unohda Huutis. TÄSSÄ sinulle:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xacosta+grill+ddr.TRS0&_nkw=acosta+grill+ddr&_sacat=0

Saksan eBaysta näitä saa. Verstehst Du?!? Joko sinä grillaat ACOSTALLA tai sitten sinä et grillaa MILLÄÄN! Heil Honecker!

http://www.vauva.fi/keskustelu/2541086/ddrlainen_acosta_grillien_aatelia
 
Unohda Tori. Unohda Huutis. TÄSSÄ sinulle:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xacosta+grill+ddr.TRS0&_nkw=acosta+grill+ddr&_sacat=0

Saksan eBaysta näitä saa. Verstehst Du?!? Joko sinä grillaat ACOSTALLA tai sitten sinä et grillaa MILLÄÄN! Heil Honecker!

http://www.vauva.fi/keskustelu/2541086/ddrlainen_acosta_grillien_aatelia
Pelottava. Joku miniversio Hitlerin uuneista. :confused:
 
Molemmat! Ja lisäksi vielä avotuli.

Kummankaan grillin ei tarvitse olla mikään luksusversio, kaasulla voi aloitella vaikka broilerinkoipien ja täytettyjen sienien kanssa ja lopuksi niille voi antaa oikean aromin hiilillä.

Ja foliopotut, -nariit ja muurinpohjaletuthan tehdään avotulella.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
.
Molemmat! Ja lisäksi vielä avotuli.

Kummankaan grillin ei tarvitse olla mikään luksusversio, kaasulla voi aloitella vaikka broilerinkoipien ja täytettyjen sienien kanssa ja lopuksi niille voi antaa oikean aromin hiilillä.

Ja foliopotut, -nariit ja muurinpohjaletuthan tehdään avotulella.
Mä olen haaveillut vuosia ulkokeittiöstä, missä vois kokata aina kesäsin...grilleissä, puuhellalla/uunilla...ja ulkona vois olla paikka missä vois kanssa grillata iltanuotiolla mitä itse kukin sitten tykkäiskin syödä tai vaikka vaan olla möllöttää ja läiskiä hyttysiä iholta pois. :)
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Ei se kaasuliekki miltään tuoksu. Tuoksun siitä saa kun haistaa palamattomana.
Kyl tuo kaasuhomma on vähän sama kun keittäis lihat ja heittäis jotain aromia päälle.
No kun vertasin samaa makkara-ja pihvilajia paistettuna kaasu-ja hiiligrillillä, niin kaasugrillillä tehtynä on aavistuksen verran keitetyn maku.
Mut tuon kaasun helppous vetää niin paljon tuon homman plussalle, että tuo pieni makuero ei haittaa. Hiilellä grillatessa ei oo niin tasainen lämpökään.

Tuo meidän pieni, uskollinen pallohiiligrilli nökötti pihan toisella puoilella orpona, kävi sitä sääliksi. :unsure:
 
No kun vertasin samaa makkara-ja pihvilajia paistettuna kaasu-ja hiiligrillillä, niin kaasugrillillä tehtynä on aavistuksen verran keitetyn maku.
Mut tuon kaasun helppous vetää niin paljon tuon homman plussalle, että tuo pieni makuero ei haittaa. Hiilellä grillatessa ei oo niin tasainen lämpökään.

Tuo meidän pieni, uskollinen pallohiiligrilli nökötti pihan toisella puoilella orpona, kävi sitä sääliksi. :unsure:
Kävit sä halaamassa sitä pallogrilliä ja pyytämässä anteeksi?:unsure:
 
Kai mun pitäis käydä, ja halata sitä. Se oli niin innolla aina käryyttämässä meidän makkaroita ja varmisti että meillä on masut täynnä. :cry:
Mee heti halaamaan ja anna vielä jäähyväissuukko sille, ehkä sille tulee silleen parempi mieli...tai sitten ei:unsure:

PS: Muista ottaa yhteisselfieitä missä näytät kameralle peace merkkejä!
 

Yhteistyössä