Mie virtsaan lavuaariin.
Mie virtsaan lavuaariin.
No kuules...ketkuttele ja vetkuttele lantion kautta alaselkää auki vaikka tämän tahtiin..tai ei ehken ihan nuin rivakasti vaan keinuen, pehmeesti ...Joo
Jos ei toi mun selkä niin hiivatin kipeenä nyt, oisin pistänä tanssiks aamulla vaan ei oikein onnistuna tällä kertaa
"..tuulee aurinko."..että mitenkähähtäh...aurinko p a i s t a a...Täälläpä tuulee aurinko, lällänlällänlieruti pärrää
Eikä tuule yhtään
Eiku höh Mä olin samaan aikaan kattomassa sun tuulenta viestiä ja auringonpaistetta ikkunasta (siis mietin toista ja katoin toista...mikä mun ajatuksia nyt tälleen sotkee? Varmaan se ajatus Rättiksen lavuaarista pisuaarina! )"..tuulee aurinko."..että mitenkähähtäh...aurinko p a i s t a a...
"..eikä tuule yhtään.."......eli ensin tuulee aurinko ja sitten ei tuulekaan mikään...
Olkoon
SeliseliEiku höh Mä olin samaan aikaan kattomassa sun tuulenta viestiä ja auringonpaistetta ikkunasta (siis mietin toista ja katoin toista...mikä mun ajatuksia nyt tälleen sotkee? Varmaan se ajatus Rättiksen lavuaarista pisuaarina! )
ja hyvä kun sotkee toi asia eikä mitkään synkät aatokset!Seliseli
Sun ajatuksia sotkee elämisen vimma
Ja se on oikein se!
Kiitos Tämä herra asuu aika kaukana että se siitä. Lähti takaisin omille nurkilleen.Päivää på kettingen.
Tsemppiä Ellulle, taudit on tehty selätettäviksi.
Ja halit Softylle kivojen treffien johdosta.
Poikasi taitaa olla kotona?Mie tukehhun dödöön.
JooPoikasi taitaa olla kotona?
Piirakka vai " piirakka " ?
miksi ?
On muuten kurja riesaEih..päänsärky taitaa iskeä.
Vai siistimpää.Se on siistimpää ja säästää vettä.
Hyi eikä oo siistimpääSe on siistimpää ja säästää vettä.
Hyii,ei ooSe on siistimpää ja säästää vettä.
Auts,ikävää.Eih..päänsärky taitaa iskeä.
Hyii,ei oo
Kysyin ja ei oli vastausKysyppäs asiasta mieheltäsi.
Kysyin ja ei oli vastaus