♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos ihan mielettömästi kaikille jotka on kommentoineet ja onnitelleet. Tää plussa on kyl niin kauan ja hartaasti toivottu juttu. Nyt vaan kaikki toivo siihen et tästä tulee sykkeellinen pieni muru, joka kasvaa ja saadaan vielä syliin asti. Hitosti pelkoja, mutta ei voi oikeesti jäädä niihin jumiin. Päivä kerrallaan mennään ja toivotaan parasta. <3

Ps. Ihan uskomaton tunne ja ei oikeesti uskokaan ennenku noi viivat vähän vahvistuu ja alkuraskauden ultraan pääsee kattoo onko siellä joku. Hui!
 
@Paputoive tsemppiä pelon tunteisiin! Täälläkin on aikalailla pelko persiissä.. ei kokoajan mutta kuitenkin.. onneks se ultra on pian niin saadaan selvyys tähän epävarmuuteen.. kyllä sitä tiedostaa olevansa raskaana mutta ei uskalla antaa ittensä ajatella et se vauva tulee.. haluis kovasti luottaa et kaikki menee hyvin mutta kun ei uskalla luottaa...
 
@Paputoive Täältäkin isot onnittelut, hyvännäköinen plussa ja on siinä väriä kuvassakin :love:

@Kinder_Kitty Onpas kiva kun piipahdit kommentoimaan!

Mä odottelen täällä ovista, tallettelut on kaikesta häsäämisestä huolimatta aloitettu kerrankin hyvissä ajoin ja ihan hyvillä mielinkin. Uusi kämppä + tieto palkallisesta harjoittelusta kesän ajaksi kummasti piristää! Nyt on kp 15 (ja yk 9, jäänyt merkkaamatta päivitys...), huomiselle FF lupailee ovista mutta todistetusti mun ei siihen ole luottaminen. En oo muuton jälkeen jakasanut etsiä ovistikkuja laatikoista, eli tikuttamatta jäi, eli lämmöillä mennään yhä.

Lämpöjen mittaamisesta saa muuten melkoisen aamurutiinin, katselin just vanhoja kiertoja ja oon nyt mitannut reilun 5kk lähes joka aamu! Oon myös alkanut sen takia heräämään ilman herätystä 5-15 minuuttia ennen vakio-mittausaikaa, 5.20 - viikonloppuisinkin! Onneksi aina voi jatkaa unia :ROFLMAO:
 
@Paputoive Paljon onnea :love:

Täällä on nyt menossa dpo 8. Pientä mahan vihlomista on edelleen ja ihan vähän rinnatkin välillä aristaa. Nyt on iskenyt myös melkoinen väsymys o_O Uusimpana oireena on nyt eilisen ja tän päivän ollut pahoinvointi, sellainen inhottavan aaltoileva, vähän väliä saa miettiä pitääkö käydä halailemassa pyttyä, onneks vielä ei silti oo sitä tarvinnut tehdä :D
Mun niin piti olla kärsivällinen, mut huomenna aamulla taidan sortua tekemään ekan testin :oops:
 
@Paputoive mielettömästi onnea munkin puolesta ja paljon tarrasukkia matkaan. Ihanaa kuulla että saitte sen plussan! :love: ja tsemppiä pääsykokeisiin!

@Tuimatar tsemppiä tähän kiertoon ja talletteluihin! :)

@Myrsky10 tsempit piinailuun! (y)

ON: Ajattelin huomenna uskaltautua soittamaan neuvolaan.. pelkoja on, että kesken menee, mutta kuten aiemmin keskustelussa todettiin niin täytyy elää päivä kerrallaan. Testiviiva on toistaiseksi vahvistunut ihan lupaavasti.

http://aijaa.com/ahsNUQ
 
@Viiruli mikä rv sinulla nyt on? Olisko molemmilla helmikuussa la, jos kaikki meni hyvin? Joko oot katellu odottavien ketjua. Minä kävin lukemassa viestit mutta odotan kyllä viivan vahvistumista. Neuvolaan soitan vasta kun polilla on ensin katsottu alkuraskauden ultrassa näkyykö ketään. Ehtii sinne neuvolaan varmaan myöhemminkin mennä....

@Myrsky10 tsemppii piinailuun! Toivottavasti ois tärppi mikä oireita aiheuttaa. :)

@Tuimatar ovis- ja talletteluonnea!

@Kinder_Kitty uskon et pelottaa ja jännittää suakin, mut kohta saat jo selvyyttä omaan tilanteeseen, mulla vielä muutama viikko piinailua, jos tässä nyt kaikki hyvin menee.

@Eela- :lle unohtui aiemmin sanoa harmitukset ja halaukset menkoista. :( Oireet vaikutti niin lupaavilta. Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
@Paputoive mää soittelin neuvolaan, kun oli 5+1 ja ajan sain 19.6 eli kyllä sinne kantsii aika pian soitella.. mulla on sillon 8+4 kun on neuvola.. ihan senkin takia soittelin ajoissa kun aiotaan varmaankin osallistua seuloihin kun ne pitää ottaa siinä rv9-11.. ja senkin takia et ekalla neuvola käynnillä varataan np-ultra niin haluisin saada sen jo aika pian eli rv11 jotain..
 
@Paputoive mää soittelin neuvolaan, kun oli 5+1 ja ajan sain 19.6 eli kyllä sinne kantsii aika pian soitella.. mulla on sillon 8+4 kun on neuvola.. ihan senkin takia soittelin ajoissa kun aiotaan varmaankin osallistua seuloihin kun ne pitää ottaa siinä rv9-11.. ja senkin takia et ekalla neuvola käynnillä varataan np-ultra niin haluisin saada sen jo aika pian eli rv11 jotain..
No joo voihan sinne varata sen ajan, mut haluun et ensin olis se käynti ultrassa ja sit vasta neuvolassa. Tolleen niinku sulla. :)
 
@Paputoive joo ymmärrän mitä ajat takaa :) mäkin ensiks aattelin et varaisin aikaa vasta sen ar-ultran jälkeen mut sitte aattelin et menee aika myöhäseks ja kun ei yhtään tiedä kuinka täyttä neuvolassa on.. mut silti joutuu soitteleen neuvolaan ja perumaan ajan jos ei tuu hyviä uutisia.. ohan se ikävää.. mut semmosta se on sit vaan
 
Apua kun täällä on ollut vilkasta keskustelua! Kiva vaan:)

@Paputoive ihan äärettömän paljon onnea!:love: ootte kyllä ihan ehdottomasti plussanne ansainneet. Mitä oon hoitokeskusteluja sivusta seuranneena ymmärtänyt, niin kyllä kai näillä dpoilla pitäis olla jo ihan oikee plussa eikä lääkkeistä johtuvaa? Teetkö aamulla vielä testin? Tsemppiä pääsykokeisiin(y)
Ja kiitos etähalauksista!:giggle: otti kyllä niin pannuun menkat ja vielä kipeätkin, kun oli jotenkin raskaanaoleva olo vaikkei oikein mitään oireita ollutkaan. Toivo taas tähän kiertoon:)


@Tuimatar tsemppiä sulle oviksen metsästykseen(y) mun täytys käydä ostaan digimittari niin voisin kans alottaa lämpöjen mittailun. Ei taida saada tarpeeks tarkkaa tulosta noilla "elohopeamittareilla":LOL:

@Myrsky10 oottelen malttamattomana sun huomista testiä, oispa plussa!(y)
 
@Eela- kiitos onnitteluista. Vaikka pelottaa ottaakin onnitteluja vastaan, koska on ehkä vähän aikaista riemuita tästä. Toki se että edes jotain on tapahtunut elimistössä on positiivista. Nyt vaan toivotaan wt viivat vahvistuisi!! Eilen oli 13,5vrk:tta pregnylin pistosta, eli ei pitäis vaikuttaa. Tein tänä aamuna testin. Ei ehkä olis pitänyt, mutta siis haalea viiva tuli, ei ainakaan vahvempi kuin eilinen. Ehkä samanlainen? Laitan kuvan.

@voittamaton en vielä uskalla siirtyä odottajien puolelle eli pysyn vielä hetken täällä.... Ja vaikka siirtyisin niin jäisin seurailemaan teidänki juttuja ja jostain välistä varmaan jotain huutelisinkin :p

Tässä vielä kuvat. Ylemmässä kuvassa testiajalla 5min uittamisesta ja alemmassa 10min uittamisesta. Punainen on o-testi ja sininen hcg.

picture1496805285.jpg
 
@Paputoive hyvältä näyttää testit! :love: Mun mielestä näyttää vahvistuneen? Mulla ei oo viivat vahvistuneet nähtävästi joka päivä, se on vähän vaihdellut. Jostain syystä musta tuntuu, että viivojen vahvistuminen näkyy mulla paremmin iltapäivällä kuin aamulla? Vaikka pidätysaika lyhyempi... Oon tänään rv 4+0 eli dpo 14 (eli tänään olis ollut menkkojen oletettu alkamispäivä). LA menkoista laskettuna ois vissiin ystävänpäivänä 14.2. :) Mut luulen et ovis on voinut olla hieman aiemmin. Ja oon kyllä katellut odottajien ketjua, mut en vielä taida uskaltaa siirtyä sinne.

@Myrsky10 vielä on aikaista ja se testi voi vielä plussaksi muuttua. :) tsemppiä piinaan! (y)
 
Hirveesti täällä on tullu keskustelua sillä aikaa kun mää oon piinaillu ja ressannu pääsykokeita!

@Paputoive paljon onnea! (y)

Mulla pitäis sunnuntaina alkaa menkat, joten ei pitäny testata vielä moneen päivään. En kuitenkaan malttanu olla testaamatta (n)
Mielikuvitusoireina on erinäisiä mahakipuja (nää menee sen piikkiin, että vähä väliä mun maha örisee jotain), vähän aristavat (ja kuulemma kasvaneet?) tissit ja muka semmosta pientä yökötystä (tää menee tän päiväisen pääsykokeen piikkiin).
Nakkasin testin jo kahen minuutin jälkeen roskiin ja mies tulee sanomaan "et kyllä oottanu tarpeeksi kauan" ja meni kaivaan testiä.. vähän nyt kyllä hämmentää, että mitä ihmettä tää näyttää?!? Huomenna joka tapauksessa testaan aamulla uudestaan, nyt tein testin iltapäivällä.

http://aijaa.com/xBMf9S
 
@Paputoive tuntuu, että ihan hyvin meni. Vaikkakin taisin kyllä päästää suustani jotain ihan typeriäki juttuja, mutta saa nyt nähä. Ei oo pettymys, jos en pääse. Jos pääsen nii menis kyllä kaikki kuviot uusiksi, kun koulu ois 250km:n päässä (n) eli toisaalta toivon etten pääse ja haen ens vuonna omalle paikkakunnalle :D
Vähän sama fiilis et tuli sanottuu jotain mitä ei ois pitäny :D no katellaan täälläki. En tiiä sopisko tähän elämäntilanteeseen mikään koulu, jos nyt tärppi kävi. Mullahan on vakityökin. Tuo olis 1v koulutus samalle alalle. Mut vaikka pääsisin ja opiskelisinki ton ammattitutkinnon niin lähtisinkö kuitenkaa vakiduunista pois. Voi olla et tuon asian suhteen epävarmuus paistoi joissain vastauksissa.
 

Yhteistyössä