♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Eela- ei oo tullut mitään oireita. (n) Paitsi ne menkkakivut, mitkä tulee yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa. Melkein toivoisin, että niitä oireita olisi enemmän niin uskoisin tärpin tapahtuneen. :LOL: Mut toivottavasti raskaus etenee silti ja viivat vahvistuvat. :) Mä oon samoilla linjoilla @Jennipä n kanssa, testaa vaan jo! :p Pidän peukut pystyssä, että sieltä tulisi toivottu tulos! :barefoot:
 
@Eela- voi höh :(. Inhottavaa kun eka oottaa et menkat on myöhässä ja silti testaa negan.. Tosin en tiiä voiko olla joku myöhäsempi ovis + laiha pissa combo, ettei plussa näkyiskää... mut jos nyt ei plussaa oo tulos niin toivotaan ettei kiertokaa venähtäis hirveesti (n)
 
@Eela- eikä.. :( pahoittelut negasta! inhottavaa jos menkat antaa odotuttaa tuollee... voisko se lyhyt pidätysaika vaikuttaa lopputulemaan? Ja just myöhäisempi ovis? Toivottavasti se plussa tulisi sieltä vielä... tai vähintään menkat tulisi niin pääsisit uuteen yritykseen.
 
Eipä tässä mitään hätää vielä oo @Jennipä ja @Viiruli :) en ihan hirveesti anna painoarvoa tolle testille, kun oli tosiaan niin lyhyt pidätysaika ja vielä iltapäivä. Ei oo oireita edelleenkään suuntaan tai toiseen.
En oikein usko myöhäiseen ovikseen, mutta kaikki on toki mahdollista. Mulla oli useamman päivän ovistuntemuksia ja appiin laitoin sen viimesimmän päivän, eli on mahdollisesti ollut jo aiemmin kuin se mistä oon nytpäiviä laskenut. Aamulla täytyy kai tehdä uus testi, mutta siinä menee kyllä työpäivä ihan hösseliksi jos on plussa. Siksi oon yrittänyt tähdätä testaukset aina viikonlopulle niin saa totutella uutiseen rauhassa:ROFLMAO:
 
Huutelen täältä taustalta, että toi BBT eli lämpöjen mittaus on osoittautunut oikeestaan tosi käteväksi, kun ei tarvi jäädä arvuuttelemaan, onko ovis ollut vai ei! Tässä kierrossa luulin jo että tulossa ovuloimaton kierto, mutta ovis tulikin vain paria päivää myöhemmin ja lämmöt nousseet sitten normaalisti. Tärppiä ei sen enempää oo kuulunut mittailusta huolimatta, mutta on mukava tietää oman kropan toiminnasta vähän tarkemmin :rolleyes:

Villisilmä dpo 9, eka parikäynti polille tulossa kuun lopussa
 
Onnea @Viiruli :love:

Mua jännittää hirmuisesti @Eela- n puolesta! Tuuthan heti aamulla kertomaan miten kävi? Pidän peukut pystyssä :whistle:

Mä just tässä laskeskelin, että annan itselleni luvan alkaa tikuttaa ovista torstaina, silloin on kp11. Ultra on vasta maanantaina, eli kp15. Aika matelee tällä hetkellä vaikka koitan pitää itteni kiireisenä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Viiruli
Pikainen on: aamulla testi täys blanco. Ei mitään vaikka miten päin pyöritteli:LOL: testasin rfsu:n 25herkkyyden testillä. Kyllähän siinä pitäis jotain jo näkyä? ihmetyttää kyllä nyt suuresti kehon toiminta. En tiedä, että ois koskaan ollu näin pitkää kiertoa. Toki en oo koko elämääni kiertoa seurannut. Toivottavasti alkas nyt äkkiä sitten menkat, jos ei kerta raskaana olla:unsure:
 
Höh, mä oon kanssa täällä taustalla jännäillyt @Eela- :n puolesta. Mä en oo koskaan tehnyt RFSU:n testejä, mutta mun käsityksen mukaan ne on aika huonoja, tai näyttää pitkään paljon haaleampaa viivaa kuin mitä vaikka PC:t. Testailitko/tunnistitko ovista tässä kierrossa? Voihan olla että se oli myöhäisempi kuin yleensä, ja sen vuoksi menkat on myöhässä eikä testit siksi vielä näytä mitään. Pidän edelleen peukut pystyssä!
 
Plääh, nyt ne menkat sitten alko. Paska kierto suoraan sanottuna. Toivottavasti ei nyt ala pitkittyyn kierrot, välillä pännii jo ihan tarpeeksi tuo 31pv. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Yk 6.

Tsemppiä sinnittelyyn @voittamaton (y) odottavan aika on piinaavan pitkä!

@Shara luulen tunnistaneeni oviksen ihan vaan kivuista ja muista tuntemuksista, mutta en testannut millään. Vois huvikseen mittailla lämpöjä tässä kierrossa.

Lämpöjä jos mittaa, niin täytyikö se tehdä aina samaan aikaan?
 
Viimeksi muokattu:
@Eela- , lämpöjen mittaus mielellään joka aamu samaan aikaan ja heti heräämisen jälkeen, siis ennen mitään ylösnousua tai sen kummempia liikkumisia. Minä mittailen aina viideltä kun se on aikaisin jolloin pitää herätä, jos saa nukkua pidempään niin jatkan sitten unia mittauksen jälkeen :D Lämmön mittaus mieluusti kaksidesimaalisella mittarilla kielen alta tai pimperosta :love: Ja kannattaa kirjautua Fertility friendiin, ilmaisversio toimii oikein hyvin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
@voittamaton inssistä kaks viikkoa keskiviikkona. Ohjaavat siellä aina kahden viikon päästä testaamaan. Ovis oli vasta inssistä seuraavana päivänä eli torstaina. Mulla huomenna ne pääsykokeet enkä halunnut jättää testausta sille päivälle. Päätin sitten tänä aamuna ovistestillä huvikseen kokeilla. Alkuun ei tapahtunut mitään, joten heitin jo pissankin pois. Sitten ovistesti alkoikin tummua. aina on loppukierrosta ollut ihan vitivalkoinen nega jos oon ovistestillä tehny. No sit päätin kokeilla oisko rakkoon joku liru jäänyt ja tiristin pienen määrän vielä kuppiin ja tein pregchecillä. En uskaltanut jäädä katsomaan viivaa mut 5min päästä kun menin niin siellä ootti haalee viiva :eek::eek::eek: mitä ihmettä tapahtuu??! Oonko nyt raskaana??

Nyt dpo12, ei ihmeempiä oireita. Jotain vihlomisia kohdussa oli viikko oviksesta ja viime viikonloppuna elohiiri. Ainiin, finnejä on leuka täynnä, mut se nyt voi johtua erinäisistä herkuista mitä tässä on syöty. Ihan negafiilis ja en oo raskaana olo ollut. En uskonut plussaan mitenkään. Mut ainakin jotain tapahtuu kun joku viiva siihen testiin tuli. Siinä oli väriäkin vaikka kuvasta sitä ei huomaa. Laitan kuvan alle. Ylempi on kuva testiajalla ja alemmassa testiajan jälkeen.

picture1496741065.jpg
 
@Paputoive perjantaina on ultra aamusta :) sillon pitäis olla 7+1.. joo kantsii soitella polille ja kysyä just tuota kilppari lääke annosta.. mulla ei nytten tarvinnu nostaa kun olin huhtikuussa nostanut 2kpl/pvä ja tsh oli vaan 1,7 ikinä ollu noin matala.. eli samalla annostuksella mennään :)
 
@Jennipä kolmas inssi. Uutena bemfola-pistokset letrozolen lisäksi (kahdessa aimmassa pelkkä letrozole). Inssi tehtiin 19mm follin ollessa vielä paikalla. Pregnylin olin edellisenä päivänä pistänyt. Seuraavana päivänä oli sitten kamalat koko päivän kestävät oviskivut. Aamulla vielä varmisteltiin kotona ovispäivänä.
 
@Paputoive mahtaa olla hankalat pääsykokeet huomenna :ROFLMAO:. Vai onko niillä enään niin suurta merkitystäkään? Tosin oliskin oikee tuplavoitto jos raskauden lisäksi sais opiskelupaikan :)
Joo voi olla.... Mut just sen takii en halunnu pääsykoepäivälle testausta koska nega musertaa mielen, mut kyllähän toi plussakin järkyttää mielen (jos nyt tuota plussaks uskaltaa sanoo).

Toi koko hakeminen kouluun oli vähä semmonen ylimääräinen juttu ku mulla on jo oikeestaan unelmaammatti ja unelmaduuni, mut toi koulutus olis oman ammattiin täydentämistä (noin vuoden koulutus) ja tossa ammatissa olis päivätyö mahdollisuus, kun omassa hommassa vuorotyö on pakollista...

Aion hakea iloisin ja avoimin mielin ja jos pääsen niin mietin sitten ottaisinko koulupaikan vastaan nyt tai joskus myöhemmin. Ei oo siis kyllä maailmanloppu vaikken tuota koulupaikkaa saisikaan.
 

Yhteistyössä