@-pansku- ja @Tassuttelija tiedot lisätty
Tasauttelija, hirmuisesti onnea tyttölupauksesta
-pansku- tervetuloa mukaan
Tasauttelija, hirmuisesti onnea tyttölupauksesta
-pansku- tervetuloa mukaan
Mukava ollut herätä aamulla ja tuntea heti aluksi vatsasta tulevat potkut. Mies pari päivää sitten kysyi makoilenko aamulla sängyssä ja kuulostelen vauvan potkuja. Vastasin vaan ettei vauva silloin oo hereillä Mukava olla tässä väärässä.
@Nerinah hassu juttu nimittäin itse ihastelin ihan samaa tänä aamuna siinä klo7 maissa sängyssä kun köllöttelin kyljellään. Pieni alkoi potkutella hellästi, otti masun yläosasta vauhtia ja ponkaisi alaspäin, joku aamupolskuttelu siellä alkoi ajattelin että voi kuinka onnellinen sitä voikaan olla kun sisällä kasvaa ja vahvistuu pieni elämä, ja se vielä heräilee äitinsä kanssa samoihin aikoihin.
Iloista perjantaiaamua kaikille täällä minulla suunnitelmissa puutarhahommia ja pihasaunan pesua..vapaapäivä, jep jep.
T: Hiekkis & Norppis 21 + 1
@popsis paljon onnea poikalupauksesta !! Itselläni on ennestään kaksi poikaa ja miehelläni yksi tytär, joten meidän perheeseen ovat molemmat sukupuolet tervetulleita päätettiin että jännitetään syntymään asti!Juuri kotiuduttu ultrasta ja kaikki hyvin. Meille tulee kolmas poika
Tuota sukupulta jännitettiin ja näinhän siinä sitten kävi. Pientä pettymystä näin tuoreeltaan ilmassa, mutta se hälvenee..pojat on ihania
@Tassuttelija huomenta! Hassua kun kysyit, itse eilen kävin kahdessakin käsityöliikkeessä.. mkaan tarttui ompelukoneen neuloja, trikooneuloja sekä perus-varaneuloja, nuppineuloja, erivärisiä lankoja, 10 tyhjää puolaa ja puolakotelo(tosi kätevä, pysyvät järjestyksessä nyt!) ja kuminauhojahups! Olen ostanut Marimekolta erilaisia jämäpaloja, mm verhoja ja tyynyn päällisiä varten, sekä vauvalle trikoota. Yleensä improvisoin ja suunnittelen ompelukseni itse, olen huono käyttämään valmiita kaavoja. Toki etsiskelen josko jotain ihanaa löytyisi! Myös villasukkia ja lapasia olen kutonut.. ihmettelen vain ehtiikö perhe edes käyttää niitä kaikkia?!Aurinko paistaa ja treeneihin pitäisi rientää.
Onkos muilla jo syyhynnyt kädet johonkin askarteluun, neulomiseen tai ompeluun?
Aurinkoista viikonloppua kaikille!