Pitäis.On, pitäskö nousta ylös sängystä.
Kaveri soitti ja kutsui aamukahville.
Mihinköhän liemeen joudun?
Mulle ei kukaan koskaan soita ilman jotain taka- ajatusta paitti äitini.
Pitäis.On, pitäskö nousta ylös sängystä.
Huomenta. Näyttää hyvältä.Huomenta
Ei jaksa vielä.Pitäis.
Kaveri soitti ja kutsui aamukahville.
Mihinköhän liemeen joudun?
Mulle ei kukaan koskaan soita ilman jotain taka- ajatusta paitti äitini.
Minäkin pääsin ylös sängystä. Selkä on kipeä.Huomenta,pääsin sängystä ylös
On selkä viellä vähän kipee,mutta parempi ku eilen,työpäivä olisi.
Minäkin pääsin ylös sängystä. Selkä on kipeä.
Näkisittepä mut. Köpöttelen selkä vääränä ko joku vanhus.
*halaus* sullekin kipuihin.Huomenta,pääsin sängystä ylös
On selkä viellä vähän kipee,mutta parempi ku eilen,työpäivä olisi.
Niin sattuu. Eilen töissä en pystynyt istumaan. Kun pääsin kotio niin pystyin sentään istumaan. Liikkuminen on vaikeaa kivun takia.Toi on persiistä! Ja sattuu! Toivottavasti menee parempaan suuntaan eikä siihen että ylihuomenna konttaat.
*halaus*
No soita kun jaksat kestää seuraani.Ei jaksa vielä.
Jos tarvii apua?
Muurahaiset muuten eivät ole tuholaisia sanan varsinaisessa merkityksessä.Huomenia!
Tänään on kasvimaa-päivä.
Elikäs pian starttaan auton kohti kaupunkia ja haen jostain multaa ja puutarhalta tomaatin- sun muiden taimia ja vähän sitä sun tätä ja sit lapion kanssa hommiin.
Nnnii, ja muurahaismyrkkyä! Ja ison purkin kanelia.Tänä vuonnayksikään pikkupaskiainen ei mun viljelyksille tunge!
No en. Mutta ne tekevät pesän kukkaruukkuun (tai tomaattipussiin tai pottuämpäriin) ja tuhoavat siinä samassa rehujen juuret. Nii ja mansikat kyllä maistuvat niille.Muurahaiset muuten eivät ole tuholaisia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ei niitä kasvitarhasi hirveesti kiinnosta. Vai oletko joskus nähnyt muurahaisen kantavan tomaattia kekoon?
Mä olen muutaman muurahaispesän joutunu hävittämään. Siis jos ovat tosiaankin alkaneet pesiä väärässä paikassa.No en. Mutta ne tekevät pesän kukkaruukkuun (tai tomaattipussiin tai pottuämpäriin) ja tuhoavat siinä samassa rehujen juuret. Nii ja mansikat kyllä maistuvat niille.
Meidän pihamaalla on hitosti pienenpieniä mustia sekä keltaisia. Ja polttelee pirusti kun ne pääsevät tuikkaamaan.Mä olen muutaman muurahaispesän joutunu hävittämään. Siis jos ovat tosiaankin alkaneet pesiä väärässä paikassa.
Mut termiitit eivät vielä ole ylittäneet alppeja joten nää paikalliset muurahaiset ovat useimmin melko harmittomia veitikoita.
Toivottavasti on helpottunut kipuNiin sattuu. Eilen töissä en pystynyt istumaan. Kun pääsin kotio niin pystyin sentään istumaan. Liikkuminen on vaikeaa kivun takia.
Ei ole siitä kun tulin eilen kotiin.Toivottavasti on helpottunut kipu
JaksujaSoitin aamulla akuuttivastaanottoon,mutta töihin piti lähtee,kun meni vastsuspalveluun,just kun melkein olin töissä,niin soittivat.
Saiin ajan fysioterapeutille puol 12,pari tuntia töissä ja muutaman päivän sairasloman.
Höh,halaus. Ikävää kun on kipuja vielläEi ole siitä kun tulin eilen kotiin.