Mustalaisnaiset uimahallissa

Musta Aurinko

Jäsen
29.03.2017
68
9
8
Tulivat juuri kun olin lähdössä, enkä jäänyt sitten kyyläämään. Tulivatko ihan uimaan vai vaan pesulle ja voiko ne edes riisuutua muiden nähden? En ole ennen nähny.

Päivän tyhmin aloitus Echolta sai mut tekemään tämän aloituksen

En tiedä, joskus olen miettinyt samaa. En ole kanssa nähnyt heitä koskaan uimahallissa. Olenkohan nähnyt uimarannallakaan, en nyt muista.

Miettinyt myös kun he menevät synnyttään riisuvatko vaattensa vai miten siellä ovat. Ihan sairaalan vaatteissako. En ole sielläkään koskaan nähnyt heitä samaan aikaan.

Itse olen myös ihmetellyt ja hykertänyt käsiäni miksi vitun syystä ihmiset menevä uimahalleihin ja sitä, että ottavatko he vaatteensa pois ennen uintia vai sen jälkeen. Saakeli, että riittää tuota ihmettelemistä.

Itse olen myös ihmetellyt ja hykertänyt käsiäni miksi vitun syystä ihmiset menevä uimahalleihin ja sitä, että ottavatko he vaatteensa pois ennen uintia vai sen jälkeen. Saakeli, että riittää tuota ihmettelemistä.

Ehkä siksi kun pitävät uimisesta tai harrastavat uimista. Jotkut käy siellä montakin kertaa viikosssa, toiset silloin tällöin.

Ennen uimista tietysti otetaan vaatteet pois.

Ap sanoi nähneensä heitä siellä.
Luuletko, että ap valehteli?

Ap kirjoitti heidän tulleen uimahalliin kun itse oli juuri lähdössä.

Tulivat juuri kun olin lähdössä, enkä jäänyt sitten kyyläämään. Tulivatko ihan uimaan vai vaan pesulle ja voiko ne edes riisuutua muiden nähden? En ole ennen nähny.

Sori ap viestin lainaamisesta.

Sääliksi käy noita romaaninaisia, puvut näyttävät hyvin raskailta ja ovat varmasti vaikeat pestä ja silittää jatkuvasti. Nyt kurakelillä on heillä helmat aina ihan hiekassa ! Joutuvat tekemään varmasti paljon kotitöitä, miehet ovat kyllä kaupassa mukana, mutta enpä tiedä tekevätkö kotona mitään. Paljon on pieniä lapsia mukana yleensä. En ole heitä koskaan uimassa nähnyt, mutta kaipa he siellä käyttäytyvät kuten kaikki muutkin naiset eli käyvät saunassa ja uimassa ihan normaalisti.

Meidän kaupungin uimahallissa käy yksi vähän päälle parikymppinen romaninainen. Normaalisti riisuu itsensä ja samanlaiset alusvaatteet on kuin valkolaisillakin. Pesee itsensä suihkussa ja käy löylyssä. Suihkun jälkeen pukee päälleen kokouimapuvun ja uimalakin. Altaassa hän ui 50m kuntouimareille varatuilla radoilla yhtäjaksoisesti rintauintia 1/2 tuntia. Tulee aika pitkä matka. Nousee altaasta ja toimii käänteisessä järjestyksessä ja poistuu hallista. Ei ole sheivattu, mutta siistitty ja rajattu. Lihaksikas, kuten uimarit.

Pääasia etteivät hidastele, eli jää tekemään kassalle Valton suvun selvitystä. :cool:

Niin, taikka antamaan elämän ohjeita varttuneemmille ihmisille.
Ja opettamaan liikennekulttuurin oppineemmille.
Echo ei voi käydä uimahallissa koska a) joko myöhästyy sieltä kun muut hidastelevat liikenteessä, b) ei ehdi altaaseen asti kun suihkuissa peseydytään hitaasti, c) ei voi uida täydellisesti koska muitakin ihmisiä ja koska hidastelevat ja d) poislähtiessä joutuu kuitenkin jossain kohdassa odottamaan ja taas myöhästymään kun aina joku hidastelee.

Echo ei voi käydä uimahallissa koska a) joko myöhästyy sieltä kun muut hidastelevat liikenteessä, b) ei ehdi altaaseen asti kun suihkuissa peseydytään hitaasti, c) ei voi uida täydellisesti koska muitakin ihmisiä ja koska hidastelevat ja d) poislähtiessä joutuu kuitenkin jossain kohdassa odottamaan ja taas myöhästymään kun aina joku hidastelee.
Uimahalli on kiireetön rentoutumispaikka.
Liikenne ja kaupan kassa ei ole, ne on osa monen pakollista arkea.

Mut ethän sä harmaa semmoista eroavaisuutta pysty ymmärtämään.

Yhteistyössä