Plussasin tänään, joten voikin ottaa listalta pois.
Katsotaan kauan iloa kestää tällä kertaa..
Katsotaan kauan iloa kestää tällä kertaa..
Minä kyllä ovuloin joka kuukausi testien mukaan,eli se ei ole minun ongelma vaan tuo ohut kalvo.Tosin nyt tässä kierrossa ovis oli jo kp 10 joten jotenki sekaisin on.Tänään on pyyhkiessä tullu ruskeeta tuhrua ihan vähän.Vanhaa verta?Heikura79 terolutithan ei käsittääkseni ovulaatiossa auta, lähinnä siihen kierron pituuteen. Näin ainakin oon ymmärtänyt. Mä en ovuloinut esikoista yrittäessä ollenkaan ja kierrotkin veny 50+ päiväisiksi, lapsettomuusklinikalla määrättiin clomifenit jotka kasvatti munasoluja niin että ovuloin ja sen myötä sitten tietty kierrotkin lyheni. Ja raskauduin
Niin ja onnea Äitirouvalle
Meilläkään ei mies tykänny ajatuksesta ensin mutta lämpeni pikkuhiljaa, samoin ku vauvahaaveissa ja viime keväänä jouduttiin luopumaan toisesta koirasta niin asunto on kaivannu vähän säpinää. Jospa toiveet koiranpennusta sais nyt ajatuksia pois kierron eri vaiheista ja tärppäis nyt nopeammin ku ennen keskenmenoa...Heippa! Täällä tänään kp 8/31-34 ja eteenpäin on pakko vaan mennä. Edelleen aikamoista matalalentoa mielialan kanssa, mutta minkäs teet
Toivon tänne sitä suuren suurta plussa-aaltoa ja siihen sitä ois hyvä itsekin sit liittyä
Pitäis saada ajatuksia käännettyä muualle, koska muuten sekoo pää. Koirakuumetta ois myös, meillä on siis ennen ollut kaksi koiraa aina kerrallaan ja nyt viimeiset 2 vuotta vaan yks. Mies ei vaan ihan oo sama mieltä mun kanssa tosta koira-asiasta