@Tiituu ja @kookospieni älkää nyt vielä heittäkö lusikkaa nurkkaan tärppi on voinu hyvinkin käydä
@Låtta06 tervetuloa mukaan ja hyvältä näyttää ovistesti
@Låtta06 tervetuloa mukaan ja hyvältä näyttää ovistesti
No hyvä mulla vissii vähä herkillä tunteet, Ku menkat päällä juu uskon et niis one stepeissä on jtn häikkää eikä näytä kaikilla kunnon vahvoja viivoja ..@Nems siis ihan oikeasti olin iloinen vastauksestasi. Lohduttavaa, että kaikki eivät saa sitä testiä toimimaan. Ensi kierrossa kokeilen jotain muuta testiä ja vaikka one steppiä siinä rinnalla, niin oppii sitten lukemaan sitäkin.
Ei oo Davidin testeistä mullakaan huonoja kokemuksia. Käytin niitä aiemmissa raskauksissa useampi vuosi sitten ja nyt taas. Tilasin mammaksi-nimisestä kaupasta, kauppauskollinen kun oon, en jaksanut edes googlata. Samoja vaan, joita ennenkin.Kiitos @Nems tuon halusin kuullakin!
Jännä miten nuo ovulaatiotestitkin toimii näin erilailla eri ihmisillä. Muistan, kun käytin Davidin testejä, niin moni moitti niitä ja mulla ei ollut mitään pahaa sanottavaa. Niitä vain ei pikaisen googlauksen mukaan saa enää mistään. Jos nyt ei tärppää niin ostan joko cb:n tai pregcheckin testejä seuraavaksi.