Kuha rutisen eipä mittään ihmeen vaikeuksia ooSulla on tarpeeksi vaikeuksia ilman noitten harmaitten ilkeililyä !vai mitä?
Viimeksi muokattu:
Kuha rutisen eipä mittään ihmeen vaikeuksia ooSulla on tarpeeksi vaikeuksia ilman noitten harmaitten ilkeililyä !vai mitä?
Mistä olet kaiken tuon oppinut?Sinä olisit ollut iiiiiison hevoslauman arvoinen intiaanien keskuudessa.
Siellähän poppamiehet joutuivat tanssimaan sadetansseja ja uhraamaan.
Olis ollut korvaamattoman arvokasta saada sadetta sanomalla vaan, että:
- "Kais, tules ulos tiipiistä".
Olisit oitis heimon kuningatar!
Kuka Sun niskaan on kakkinut?Päivää, netti ei toimi. Joutuu puhelinta näppäilemään ja kohta akku loppu. Muutenki tullu paskaa niskaan niin nyt vielä tämä.
Olen TexWillerini lukenut!Mistä olet kaiken tuon oppinut?
Boottaa läppäri?Päivää, netti ei toimi. Joutuu puhelinta näppäilemään ja kohta akku loppu. Muutenki tullu paskaa niskaan niin nyt vielä tämä.
En kerro.Kuka Sun niskaan on kakkinut?
Höh,ikävää. halausPäivää, netti ei toimi. Joutuu puhelinta näppäilemään ja kohta akku loppu. Muutenki tullu paskaa niskaan niin nyt vielä tämä.
Sen tein puoli tuntia sitten. Ei auta.Boottaa läppäri?
Niin ja sit ota hali.
Onko Italiassakin intiaaneja?Olen TexWillerini lukenut!
Kokeile vasaraaSen tein puoli tuntia sitten. Ei auta.
En! Kohta vasaroin sun konees.Kokeile vasaraa
OK, pusEn! Kohta vasaroin sun konees.
Pysy pois sieltä Keravalta! Kuinka monta kertaa mun pitää siitä Sulle......?En! Kohta vasaroin sun konees.
Jos mä vaan käväsen äkkiä?Pysy pois sieltä Keravalta! Kuinka monta kertaa mun pitää siitä Sulle......?
HöhNyt ei onnistu viestittelykään.
Mä just ajattelin kahvin keittämistä.Jaahas jospa keittäis kaffee ja söis päivällä ostamani wienerin
Näköjään samat mielihalut nyMä just ajattelin kahvin keittämistä.
Syö viineris.. Etkä sitte houkuttele Softya millään nam namssilla Keravalle! ok?Jaahas jospa keittäis kaffee ja söis päivällä ostamani wienerin
Juuh Muitakin haluja olis.Näköjään samat mielihalut ny