Voi että
@Wolt Ihan hirveästi voimia! Mä en osais edes kuvitella miltä tuntuu kun sanotaan että ei vois yrittää lasta. Oma terveys aina tietysti ensin mutta..äh. En osaa edes sanoa mitään
Toivottavasti löytyy joku balanssi ja pääsette yrittämään!
@Yuna voimia! Ihan hirveetä toikin että joutuu odottamaan kohtuuttoman kauan! Eikö tässä ole jokainen ole odottanut ihan tarpeeksi kauan
@Lumi87 Pahoittelut menkoista
Mitäköhän muuta mun piti vielä sanoa? hmm. No ainakin se että vanha apis ja tehosekotin! Ai että. Laitoinpa ihan soimaan. Ihan parasta! Apulanta ollut aina sellanen vähän negistely bändi, kaikki nää hallat, 0010 jne. Sitten taas joku tehosekoitin niin mikä oliskaan parempaa kesämusaa kuin se? Ai kauhee ku sitä tuntee itsensä vanhaksi, eihän tehosekoitintakaan ole ollut enään vuosiin
Mua jännittää. Viikon päästä ensimmäinen lääkäri ollut ohi. Saas nähdä mitä ne meille keksii... Vähän ristiriitasin tuntein mennään, välillä ajattelen että "jee kohta päästään yrittää" ja sit taas hetken päästä että "ihan salee siellä on nyt jotain isompaa häikkää". Miten mä jaksan tässä viikon vielä kärvistellä
Mulla on ollut tänään vapaa, vähän taas liikaa aikaa ajatella. Onneks huomenna pääsee takaisin töihin