Onko tuo Aisankannattaja ihan terve?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
joku
onko tuo harmaa se joka lähti palstalta mutta käy nikillä tykkäämäs kommenteista jossa haukutaan ak eikä lähtenyt palstalta,.
minä
Eihän hän silloin ole minnekään lähtenyt. Eikä täällä ole mitään kirjoituspakkoa vaikka täällä olisikin.

Miksi hänen edes pitäisi täältä minnekään poistua? Antakaa päättömän jo olla, mikä ihme teitä oikein vaivaa kun jatkuvasti täytyy olla ilkeilemässä...hävetkää jos osaatte:unsure:
Enhän niin sanonutkaan.että pitäisi poistua. Kiva olisi kun päätönkin täällä taas kirjoittelisi. Mutta enpä ihmettele vaikka ei kirjoittelisikaan kun saa vittuilua osakseen.
 
Miks ellu ja päätön on riidoissa?
Tiedoksi nyt ihan kaikille uteliaille etten mä ole riidoissa yhtään kenenkään kanssa enkä ketään vastaan enkä vihaa ketään. Päätön on ihmisenä yksi lempeimmistä ja parhaista ihmisistä keneen olen tutustunut, parempaa miestä saa kauan etsiä kuka tahansa ja uskon etten ole ainoa joka hänestä näin ajattelee (joka hänet siis tuntee).
Eikä mun mielipide muutu sen perusteella mikä huhupuhe hänestä on totta ja mikä ei tai mitä mieltä hän on minusta ihmisenä ja mitä mieltä ei.
Sensijaan näiden huhujen levittäjien kannattais ehkä miettiä omia motiivejaan kun alkavat levittämään kuraansa ympärilleen.

Mä luulin että tää ketju oli aksun faniketju, eikä Päättömän(n)

Niin ja hyvät päivänjatkot itsekullekin, koittakaa pysyä terveinä nyt on aika ikävää flunssaa liikkeellä!
 
vierailija
Tiedoksi nyt ihan kaikille uteliaille etten mä ole riidoissa yhtään kenenkään kanssa enkä ketään vastaan enkä vihaa ketään. Päätön on ihmisenä yksi lempeimmistä ja parhaista ihmisistä keneen olen tutustunut, parempaa miestä saa kauan etsiä kuka tahansa ja uskon etten ole ainoa joka hänestä näin ajattelee (joka hänet siis tuntee).
Eikä mun mielipide muutu sen perusteella mikä huhupuhe hänestä on totta ja mikä ei tai mitä mieltä hän on minusta ihmisenä ja mitä mieltä ei.
Sensijaan näiden huhujen levittäjien kannattais ehkä miettiä omia motiivejaan kun alkavat levittämään kuraansa ympärilleen.

Mä luulin että tää ketju oli aksun faniketju, eikä Päättömän(n)

Niin ja hyvät päivänjatkot itsekullekin, koittakaa pysyä terveinä nyt on aika ikävää flunssaa liikkeellä!
Ahaa, teillä oli suhde.
:rolleyes:
 
Ahaa, teillä oli suhde.
:rolleyes:
Suhteita on niin monen sorttisia, kokeile vaikka ystävyyttä...ystävyyssuhde on ihan kova sana ja hyvä suhde...mä en Päättömän suhteista muuten tiedä enkä ala niitä kommentoimaan kun eivät mulle kuulu mutta ystävänä hän on mitä parhain.

Jättäydyn tästä aiheesta tämän jälkeen joten jos sua kiinnostaa hänen elämä noin paljon kysy jatkossa yvnä häneltä asioistaan....jos uskallat.
 
vierailija
Suhteita on niin monen sorttisia, kokeile vaikka ystävyyttä...ystävyyssuhde on ihan kova sana ja hyvä suhde...mä en Päättömän suhteista muuten tiedä enkä ala niitä kommentoimaan kun eivät mulle kuulu mutta ystävänä hän on mitä parhain.

Jättäydyn tästä aiheesta tämän jälkeen joten jos sua kiinnostaa hänen elämä noin paljon kysy jatkossa yvnä häneltä asioistaan....jos uskallat.
Lopeta venkoilu, tiedät hyvin millaisesta suhteesta puhutaan käytessä pelkistettyä ilmaisua suhde.

Päättömältä ei maksa vaivaa kysyä, eihän hän osaa kirjoittaa edes kokonaisia virkkeitä. Hän tapaa keskustella symbolikielellä.
 
vierailija
Lopeta venkoilu, tiedät hyvin millaisesta suhteesta puhutaan käytessä pelkistettyä ilmaisua suhde.

Päättömältä ei maksa vaivaa kysyä, eihän hän osaa kirjoittaa edes kokonaisia virkkeitä. Hän tapaa keskustella symbolikielellä.
Mikä tilivelvollinen Ellu on sulle tässä asiassa kertomaan yhtään mitään? Päättömän vaimoko se siellä vaatii tietää miehensä suhteista jotain?
 
vierailija
Että on sairasta sakkia liikenteessä.Enkä puhu nyt asiankannattajasta vaan teistä jotka auotte päätänne. Olen lukenut palstaa nyt vuoden verran ja vaikka täällä moni ärsyttää itseänikin niin ei tulisi mieleenkään tehdä sitä varten aloitusta että voisin arvostella ja haukkua. Antakaa kaikkien kukkien kukkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy

Yhteistyössä