Naisopettaja oli nussinut 12-15 vuotiaiden oppilaidensa kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Opettaja tuomittiin maksamaan uhreilleen yhteensä 39 000 euron kärsimys- ja haittakorvaukset."

No hei, ne teinipojat on olleet ihan innoissaan mukana siinä. Mitä kärsimystä niille muka tuosta tuli?
 
vierailija
"Opettaja tuomittiin maksamaan uhreilleen yhteensä 39 000 euron kärsimys- ja haittakorvaukset."

No hei, ne teinipojat on olleet ihan innoissaan mukana siinä. Mitä kärsimystä niille muka tuosta tuli?
Sinun mielestä joku 12-15 vuotias on mielellään nussimassa vanhaa ä,mmää - hyi saatana! Mitä jos tuossa olisikin ollut miesope joka olisio nussinut 12-15 vuotiaiden tyttöjen kanssa? Silloin sinäkin olisit ollut vaatimassa " minusta hirteen"?
 
vierailija
Sinun mielestä joku 12-15 vuotias on mielellään nussimassa vanhaa ä,mmää - hyi saatana! Mitä jos tuossa olisikin ollut miesope joka olisio nussinut 12-15 vuotiaiden tyttöjen kanssa? Silloin sinäkin olisit ollut vaatimassa " minusta hirteen"?
No tarkoitan vaan, että tuskinpa heitä on pakotettu mukaan. Tuon ikäiset pojat ei muuta ajattelekaan kuin sitä.
 
vierailija
No tarkoitan vaan, että tuskinpa heitä on pakotettu mukaan. Tuon ikäiset pojat ei muuta ajattelekaan kuin sitä.
Poliisi pääsi kahta poikaoppilastaan törkeästi hyväksikäyttäneen musiikinopettajan Pia Riitta Canthin, 40, jäljille, kun hänen ensimmäinen uhrinsa havahtui tilanteeseen pari vuotta hyväksikäytön päättymisen jälkeen. Poika haki apua teon aiheuttamaan psyykkiseen oireiluunsa. Poika kertoi suhteestaan opettajaansa ja häntä auttaneet viranomaiset tekivät asiasta rikosilmoituksen keväällä 2016.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005118810.html

POIKA HAKI APUA TEON TAKIA PSYYKKISEEN OIREILUUN!
 
No tarkoitan vaan, että tuskinpa heitä on pakotettu mukaan. Tuon ikäiset pojat ei muuta ajattelekaan kuin sitä.
Pakotettu tai manipuloitu mukaan, yhtä väärin koska se ämmä käytti ainakin henkistä ylivaltaa niihin uhreihin jos ei muuta käyttänyt. Ällöttävä lehmä olis sietänyt saada paljon pidemmän tuomion.
 
vierailija
No tarkoitan vaan, että tuskinpa heitä on pakotettu mukaan. Tuon ikäiset pojat ei muuta ajattelekaan kuin sitä.
Jotenkin mä haluisin uskoa ihan muuta tai ainakin mun kaverin poika ja sen kaverit niillä menee aika kun ne pelaa pleikkaa aina. Oli meilläkin yötä ja ei sen helpompaa voi olla kun viet vaan ruuat ja se viel kiittää ruuasta ja cokiksista ja jätskistä ja karkeista. Tosi kiva oli ja mun kaveri valittaa siitä vaikka noin helppo ja kiltti on ja ihan toista kun meillä on aina ollu. Mä oon tajunnut et miehille tärkeempää on reikä ja se reikä voi olla ihan mikä vaan ja mikään ei oikeestaan yllätä. Mä en antais lemmikkejä sellaseen kotiin hoitoon missä asuis joku äijä
 
Ei vaan se on vain fantasia, koska käytännössä naisopet eivät juuri koskaan suostu seksiin. Miesopettajista suostuisi vähintään 80% jos teinityttö sitä ehdottaisi.
Höpö höpö. Ei niin etteikö jotkut miesopet olisi vietävissä, mutta kyllä suurin osa on tottunut teinipissiksiin eikä lotkauta korvaansa seksuaalissävytteisille lähestymisille.
 
Hieman masentavaa näin naistenpäivänä huomata, että sukupuolten tasa-arvosta ei useimmilla (nais?)kommentoijilla ole mitään hajua.
Jos täysi-ikäinen hyväksikäyttää alaikäistä, ei teon tuomittavuus voi olla riippuvaista siitä, mitä sukupuolta hyväksikäyttäjä ja uhri ovat.

Käsittääkseni tavallisin selitys miehen hyväksikäyttäessä alaikäistä tyttöä on juuri myös tuo "hän itsekin oli halukas". Hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä haluista riippumatta. Jos ne halut puuttuisivat, tulisi syyte raiskauksesta.

Tuomioon ilmeisesti vaikutti se, että nainen oli opettaja ja uhri oli siis riippuvuussuhteessa.
 
vierailija
Jotenkin mä haluisin uskoa ihan muuta tai ainakin mun kaverin poika ja sen kaverit niillä menee aika kun ne pelaa pleikkaa aina. Oli meilläkin yötä ja ei sen helpompaa voi olla kun viet vaan ruuat ja se viel kiittää ruuasta ja cokiksista ja jätskistä ja karkeista. Tosi kiva oli ja mun kaveri valittaa siitä vaikka noin helppo ja kiltti on ja ihan toista kun meillä on aina ollu. Mä oon tajunnut et miehille tärkeempää on reikä ja se reikä voi olla ihan mikä vaan ja mikään ei oikeestaan yllätä. Mä en antais lemmikkejä sellaseen kotiin hoitoon missä asuis joku äijä
Tuo on jo seksistä mä alan ärsyntyyä siihen miten me miehet kohdellaan teitä hyvin mutta te sensijaan annatte vain paskaa hävetkää saatanan feministi paskat
 

Yhteistyössä