Softy
Mahtuuko 3 sänkyyn?
Mahtuuko 3 sänkyyn?
Se on aina majurin syy, tekee mieli mitä tahansaMun rupes tekee mieli suolasiikaa...Majurin syytä
Korjasin hieman.Niin tai Majuria yleensäkin.
Tuhma iltasatu ?Ei nukaha. Luetaan iltasatu majurille.
Mahtuu, kun yks on päälläMahtuuko 3 sänkyyn?
Asiaa! Toi muuten toimii niin hyvin ...mun rakas kalamieskummisetäni opetti aikoinaan hiljaisiin maistelemaan uudestaan kaloja...ja tolla savusiialla mokoma veti jalat alta ja makuhurmoksen päälle...ihana mies Pohjosesta, on kyllä ikävä kummitussetää...Savusiikaa ruisleivän päällä, se vasta hyvä yhdistelmä on
Mä rrrrakastan kirjojen lukemista...luetaan Majurille jotain tosi tylsää mekaniikkakirjaa niin nukahtaa nopeemmin ja me päästään tyhjäämään sillä välin jääkaappi rauhassaEi nukaha. Luetaan iltasatu majurille.
Mahtuu, kun yks on satulan päällä
Tsot tsot.. Et tiedä mun haluja.Korjasin hieman.
Hyvä idea.Mä rrrrakastan kirjojen lukemista...luetaan Majurille jotain tosi tylsää mekaniikkakirjaa niin nukahtaa nopeemmin ja me päästään tyhjäämään sillä välin jääkaappi rauhassa
Sä voit olla mun päällä.
Kyllä mä voin lattiallakin olla...
Tai mä oon molempien alla niin Majurista tulee sellanen sopivasti letkee tofunakki siihen meiän väliinSä voit olla mun päällä.
Tää on muuten hirmuisen kätevää!Mun rupes tekee mieli suolasiikaa...Majurin syytä
JooTai mä oon molempien alla niin Majurista tulee sellanen sopivasti letkee tofunakki siihen meiän väliin
Mä kans*huitoohuiskuttaa*!! Mä oon tosi hyvä lukeen iltasatuja...siinä vaan on semmonen riski että..jopa se lukijakin saattaa siihen nukahtaa...Mä rrrrakastan kirjojen lukemista...luetaan Majurille jotain tosi tylsää mekaniikkakirjaa niin nukahtaa nopeemmin ja me päästään tyhjäämään sillä välin jääkaappi rauhassa
Kannatan !! *kannattaa*Tää on muuten hirmuisen kätevää!
Viimeiset pari vuotta k a i k k i on ollut Majurin syytä.
Hän ei itsekään tiedä mihin kaikkeen on syyllinen.
Kun mä joskus perustan firman niin mä palkkaan epekin kokiksi ja majurin apulaisylipääsyntipukiksi! Jonka homma siis on vaan vastata puhelimeen, että tää on mun vika ja nyt varmasti saan potkut. Jolloin asiakkaat pysyvät tyytyväisinä.
Heiii, siskonpetii...mutta ei myö varmaan hiljaa kyllä osattas olla
Kyllä mä voin lattiallakin olla...
En tietenkään tiedä mutta mulla on aika hyvä mielikuvitus.Tsot tsot.. Et tiedä mun haluja.
Siskonpeti on tosi kiva keksintö! Lapsena nukuttiin usein kavereitten kotona siskonpedissä..hyvinkin saattoi olla olkkarin lattialla 5-7 ipanaa kylkikylessä nukkua tuhisemassaHeiii, siskonpetii...mutta ei myö varmaan hiljaa kyllä osattas olla
Iltasadun jälkeen voin tulla sinne.En tietenkään tiedä mutta mulla on aika hyvä mielikuvitus.
Mun unilaatikkooni rinnakkain mahtuu hyvällä tahdolla korkeintaan kaksi.
Päällekkäin sopii laskelmieni mukaan kaksitoista.
...uusi versio Prinsessa ja herne- sadusta ...En tietenkään tiedä mutta mulla on aika hyvä mielikuvitus.
Mun unilaatikkooni rinnakkain mahtuu hyvällä tahdolla korkeintaan kaksi.
Päällekkäin sopii laskelmieni mukaan kaksitoista.
Siis aivan mahtava! Kummilassa, olkkarin lattialla me serkukset...voi sitä naurunkikatuksen määrää ja kihitystä ja...tyynysotaaaaaa!!!Siskonpeti on tosi kiva keksintö! Lapsena nukuttiin usein kavereitten kotona siskonpedissä..hyvinkin saattoi olla olkkarin lattialla 5-7 ipanaa kylkikylessä nukkua tuhisemassa
Eikun tässä on ollut vähän sitä sun tätä ja yhtä sun toista ja kerkesin unohtaa koko kirjan...Elena, joko löysit sen kirjan, josta puhuin Sulle aikaisemmin?