Ok. Lohduttava kuulla, että muillakin. Lääkäri sanoi, että seuraillaan. Jos tulee todella runsaaksi tai kuumetta niin suoraan sairaalaan.Mulla tehtiin ja poistettiin siinä niitä istukan rippeitä. Pari päivää toimenpiteen jälkeen oli niukkavuotoista, sitten alkoi ikään kuin menkat, kestikin sellaiset 5 päivää ja sitten loppui. En tiedä oliko se vain jälkivuotoa vai oliko ne oikeasti menkat, mutta reilummin tosiaan vuoteli. Toivottavasti sullakin kyse jostain tällaisesta tavallisesta vuotelusta!
Ehdottomasti tohtoriin näytille! Minulla lääkkeellisen jälkeen hcg huiteli tosi korkealla ja "kuivaa" kautta kesti parisenviikkoo kunnes hulahti pariin otteeseen ja muka kohtu tyhjä..kunnes kuukauden kuluttua löysin itseni embolisaatiosta ja kaavinnasta.Vasta kaavinnan jälkeen testi neg.Voimia @MirriX ja @Leikkuri
@Naadis voi harmi, oi jospa se vielä...
Mä päätin että tänään loppui kmvuoto,vuotopäiviä 22 (3vko). Selkä vähän vihoitteli alkuviikosta,mutta nyt mennyt ohi...tänään kamalat menkan alkamis juilimiset...mutta raskaustestissä haamulainen,äääh sen yhden kerran kun en sitä toista viivaa olisi halunut nähdä...mites nyt sitten eli kun haamua näyttää niin km vielä kesken, ei vuotoa...taiii siis yöltä side kuiva päivällä valkovuodon seassa joskus jotain pientä värimuutosta...sanoihan ne että 3-4vko päästä testaa...et malttaisko sitä ensviikon vielä odottaa...sit varmaan näytille...no ei tässä muu auta...alkaa käymään levottomaksi...
No huiiiii...siis oliko sulla miten pitkä se ensimmäinen vuotojakso ennen kuivaa kautta? Mä kyllä uskon että hyvin tyhjennyin mutta helkkari kun kuulee että tosi monella jää riekaileita ja silti 4 viiikon jälkeen keskeytyksestä kaavintaa, näinkö sulla siis kävi? Hurjaa!!Ehdottomasti tohtoriin näytille! Minulla lääkkeellisen jälkeen hcg huiteli tosi korkealla ja "kuivaa" kautta kesti parisenviikkoo kunnes hulahti pariin otteeseen ja muka kohtu tyhjä..kunnes kuukauden kuluttua löysin itseni embolisaatiosta ja kaavinnasta.Vasta kaavinnan jälkeen testi neg.
Minulla tosiaan meni kauan että tuli nega testiin.No huiiiii...siis oliko sulla miten pitkä se ensimmäinen vuotojakso ennen kuivaa kautta? Mä kyllä uskon että hyvin tyhjennyin mutta helkkari kun kuulee että tosi monella jää riekaileita ja silti 4 viiikon jälkeen keskeytyksestä kaavintaa, näinkö sulla siis kävi? Hurjaa!!