mä nukun jostain syystä paremmin jos otan iltakahvin ennen nukkumaanmenoa...Tähän aikaan?
mä nukun jostain syystä paremmin jos otan iltakahvin ennen nukkumaanmenoa...Tähän aikaan?
mä nukun jostain syystä paremmin jos otan iltakahvin ennen nukkumaanmenoa...
Jaa, minuun se ei vaikuta.Nii, jottei jaksa nukkua
Mä voin juoda milloin vaan. Ei piristä mua.mä nukun jostain syystä paremmin jos otan iltakahvin ennen nukkumaanmenoa...
..ja nain me ollaan niin ihunan erilaisia !mä nukun jostain syystä paremmin jos otan iltakahvin ennen nukkumaanmenoa...
Iltakännit vois oikeestaan kohtapuoliin tempasta
Itse toisinaan kärsin pfms, eli Post Full Moon Syndrome.Moniko muu kärsii pms oireista? Vai pfms oireista. Eli pre full moon syndrome. Valvon, vaikka ei ole täysikuu. Aika monesti nukun täyden kuun aikaan ihan kiltisti yöni.
..voi sua pikkusta, sie oot niin tarkkana silmat sikkuraisillaan kuorinu pitkin paivaa niita kananmunasias, etta nyt sakkaa sitten ja pahasti*silittaa paijaa*...nuin, ota vaan natisti kapalistas se veitsi pois ja rauhotu..sillalailla...sattuuhan sita etta tahan aikaan paivasta karsastaa...TÄH, häh?
NE kirjaa nykyään sun kauppareissutkinÖö eiih 4.2 lauantaina mä kävin vaan prismalla miehen kans,muuten oltiin kotona kahestaan
No eiköhän se selviä, jos ei tuu lisätietoja lähiaikoina, niin soitan sitten vaik hoitajalle
Minä! Noin neljää yötä ennen täysikuuta se alkaa. Kaksi, kolme yötä vain pyörin sängyssä. Ja sit kun täysikuu on, uinn hyvin makoisasti.Moniko muu kärsii pms oireista? Vai pfms oireista. Eli pre full moon syndrome. Valvon, vaikka ei ole täysikuu. Aika monesti nukun täyden kuun aikaan ihan kiltisti yöni.
Niin näköjään uitMinä! Noin neljää yötä ennen täysikuuta se alkaa. Kaksi, kolme yötä vain pyörin sängyssä. Ja sit kun täysikuu on, uinn hyvin makoisasti.
Awwwww...kuulostaa aivan taivaallisen ihanalta irtiotolta !Niin ja iltaa!
Tänään mä keksin sen! Kas kun me ollaan mietitty, mitä tehtäisiin "loman" kunniaksi. Etelään,,, nääh, ei inspaa kanaria eikä jordania eikä eilat ja thaikkuihin ja intiaan on liian pitkä istumisaika lentokoneessa. Lappiin? Pah, ne hienot lasikattoiset iglut maksavatkin 399 per vuorokausi, pitäkööt iglunsa, prkl. Ja kylpylässä jo lilluttiinkin.
Mutta talviretkeily! Viidelläsadalla saadaan makuupussit- ja alustat kummallekin ja muut rojut löytyy jo ja retkeilyalueilla on kivasti ilmaisia laavuja plttopuineen. Sinne siis!
Taatusti nautimme. Jokunen päivä pitää kyl vielä odottaa. Että toi miehen leikkaushaava paranee kunnolla. Mut sit mennään!Awwwww...kuulostaa aivan taivaallisen ihanalta irtiotolta !
Nauttikaa upeasta lomastanne ja toisistanne !
...ettei vaan olis viela menny kananmunasta kuorenpalasta viela korvaakin kun yhtaan et kuunnellut, etta se kuorimisveitsi nyt puis vaan kapalistas...!!Niin näköjään uit
no tässä ollaan ihan samanlaisia.....entas sitten kun saattaa just ennen tayttakuuta ketturoida koko yon pitkinpoikin sangyssa ja vallankin taydenkuun aikana on kuin tikkana hereilla...eika ku pollona ...
Sanon vaan etta tyynyparat!
...ettei vaan olis viela menny kananmunasta kuorenpalasta viela korvaakin kun yhtaan et kuunnellut, etta se kuorimisveitsi nyt puis vaan kapalistas...!!