vierailija
Se on täälläpäin käytetty finliska sana, joka tarkoittaa selvyyttä.Mitä tarkottaa wiftiintuuta?
Päätin sanoa tuon sanan, koska tekin käytätte kaikkinaisia hulluja sanoja viesteossänne.
Se on täälläpäin käytetty finliska sana, joka tarkoittaa selvyyttä.Mitä tarkottaa wiftiintuuta?
Ja finliska tarkoittaa englanti väännetty suomalaisen suuhun sopivaksi.Se on täälläpäin käytetty finliska sana, joka tarkoittaa selvyyttä.
Päätin sanoa tuon sanan, koska tekin käytätte kaikkinaisia hulluja sanoja viesteossänne.
AhaSe on täälläpäin käytetty finliska sana, joka tarkoittaa selvyyttä.
Senkun tuut syömäänKaverille kans.
Ois kiva tietää ketä ne sisäpiiriläiset ovat.Aha
Mä aattelin että olit laittanut parahiksi viimeisen sanan kohdalla poskesi pullolleen karkkia ja mussutuksen vuoksi hiukan epäselvää ulosantia...ihan kirjoittamiseenkin vaikuttaen
Kysymykseesi palatakseni:
Mitä sitten
Ketä siihen sisä piiriin oikeastaan kuuluu mun lisäksi?
Olen yrittänyt räknätä ketä ne olis, mutta en ole saanut mitään wiftiintuuta siitä.
Joo heti.Senkun tuut syömään
Eii älkää kertoko mä haluun nähdä jaksaako tää selata ketjua 100 sivua ja ottaa selvääOis kiva tietää ketä ne sisäpiiriläiset ovat.
Epek ainaki on pois hetken
Onko Sulla mitään wiftiintuuta siitä?
...ja mitä sinä sitten sillä tiedolla tekisit?Ois kiva tietää ketä ne sisäpiiriläiset ovat.
Epek ainaki on pois hetken
Onko Sulla mitään wiftiintuuta siitä?
Paista plättyjäTekee mieli jotakin hyvää. Ei ole.
Ei oo munaa.Paista plättyjä
Miksi naama tuolla tavalla ?
Loppuko pupujen ruoka?
Väsynyt..Miksi naama tuolla tavalla ?
Loppui, mutta huomenna lisääLoppuko pupujen ruoka?
Väsynyt..
QUOTE]
Sitten leppoisaa iltaa ja yöunille ajoissa eikä mitään yökukkumisia
Pitäähän sunkin nukkua yösi kunnolla