40+ so what wol.13

MAANANTAI 2.1.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 59/25-40
Levari (38)....................1.......................2/27-33
Roxanne (42)..................1................... 44/29
Hupsu Haave (42)............1................... 36/28
Iid@ (44).......................2.................... 25/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 19/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 19/28
Jimima (44).....................2................... 13/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 11/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 7/26-29

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17

Piinailupäivät:
Roxanne..................... pp 21
Hupsu Haave.............. pp 18
Molly...........................dpo 9
Pözzi...........................dpo 7

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Levari ja Sammakko, älkää ymmärtääkö väärin, mutta onnittelut vuodon alkamisesta vihdoinkin. Pääsette taas yrittämään, kuten Iidakin. Mukavampi jännätä yhdessä.

Kalabaliikki, pidän peukkuja, että hyviä alkiota löytyy ja pääsette siirtoon. Saako udella paljonko alkiodiagnostiikka maksaa? Sinulla ja Virkillä on ollut turhan pitkä ja raskas tie keskenmenoineen. Onnea matkaan molemmille!

Mitenkäs HH jakelee? Joko on raskausoireita?

Täällähän onkin varsinaiset verijuhlat menossa! :p Onnea uuteen kiertoon zammakko, Iid@, Levari ja Virkki!

Minä liityn bileisiin eli täälläkin alkoi vuoto lopulta eilen iltapäivällä. Tänään siis kp2. Vuoto on aika runsasta mutta yllättäen kipuja ei ole ollut juuri lainkaan - normimenkatkin on mulla yleensä kivuliaammat. :rolleyes:
Tämä alkava kierto mennään luomuillen. Laskeskelin juuri, että mulla taitaa olla yli vuosi edellisestä sellaisesta kierrosta, jossa ei ole ollut mitään hormonilääkitystä missään vaiheessa. Aion kyllä kiinnittää entistä enemmän huomiota terveelliseen ruokavalioon ja vetää kaksin käsin lisäravinteita (ubikinon, inositoli, gelee royale ym.) helmikuun hoitoa varten. Jotain vitskuja yritän tyrkyttää miehellekin. Jos nyt panisi kaiken peliin!

Kalabaliikin tilannetta jännäilen minäkin ja pidän kovasti peukkuja. Oliko se niin että tulokset saadaan vasta ensi viikolla?

Heipsan ja hyvää uutta vuotta kaikille. Sopiiko joukkoon yksi 43 v. Kuumeilija? Kolme ihanaa tervettä lasta 17, 14 ja 10 v. Eron jälkeen uusi mies ja molemmilla haave yhteisestä lapsesta. Yritystä takana 9 kk, sisältäen keskenmenon elokuussa viikolla 14+1 :(. Suru oli suuri, mutta lääkärin mukaan sikiö oli voimakkaasti hydrooppinen mikä viittasi kromosomipoikkeavuuteen. Ironista oli että matkustimme toiseen kaupunkiin istukkabiopsiaan vain kuullaksemme lääkäriltä että vauvamme oli menehtynyt ja todennäköisesti yön/aamun aikana, kun niin täydellisesti vastasi viikkoja.

Synnytin pienen ja sen jälkeen ajattelin että uutta yritystä kohti, mutta reilun kk:n jälkeen kohdussa todettiin vielä jäämiä ja jouduin kaavintaan. Nyt kaavinnasta aikaa kohta kolme kuukautta. Kaavinnan jälkeen oli jälkitarkastus joka kertoi kohdussa olevan kalkkia. Seuraava kontrollitarkistus 3kk:n päästä, eli kutsua odottelen piakkoin...mieli jostakin syystä tosi matala, vaikka lääkäri totesi, että kalkkeutumat eivät hänen mielestään vaikuta raskautumiseen.

Välillä tuntuu että on tyhmää vielä haaveilla vauvasta tässä iässä, mutta kun mutta kun! Järki ja tunteet...eipä mene käsi kädessä ei! Siksi oli ihana eksyä tänne ja lukea teidän kirjoituksia ja todeta että enpä ole hupsuuteni kanssa yksin Meitähän on paljon ja kaikilla sama haave omasta kääröstä elämää täydentämään! Toivotaan että toiveet toteutuvat.

Vai tällainen verilöyly täällä :eek:
zammakko ja levari
Harmi, että vuodot alkanut, mutta samalla se on myös uusi mahdollisuus.

Roxanne,
Onko siellä Pk-seudulla Fimlabin labroja? Minä käyn täällä sellaisessa lähetteellä (sama mitä julkinen käyttää) ja ne verikokeet on niin edullisia, ettei niistä saa edes kela-korvauksia. Verikoe (hcg) taisi olla 24,50 eur. Kilpparikokeet on muistaakseni 19,90 eur. En nyt ihan satavarma noista hinnoista ole, mutta tuota luokkaa. Joten eipä tässä konkurssissa tuo hinta enää paljon merkitse. Sama raskaustesteissä, en olisi ikinä uskonut testaavani näin paljon. (Lisää alempana)

Minun on pitänyt kysyä, että onko sinulta tutkittu näitä ns. perusjuttuja, kuten kilppari, keliakia tai varastorauta? Luin vaan tuolta Simpukan sivulta, kun joku valitti että kalliita hoitoja vaan tehdään eikä tutkita perusjuttuja ensin. Hänellä oli matala varastorauta, joka ilmeisesti myös haittaa raskautumista. Minulta tuota rautaa ei katsottu, mutta kilppari kyllä (ja oli häikkää arvoissa). Viime keväänä vedin rautakuurin (Floradix), joten toivottavasti se on auttanut. Keliakiaakaan ei katsottu, mutta jätin viljat enimmäkseen hoidon ajaksi, koska oireita tuohon suuntaan on ollut. Ja nyt hoidon jälkeen kun yritän syödä noita, niin tulee välillä ihan rakkuloita suuhun, joten kaipa sitä noissakin testeissä pitäisi käydä.

Ja kannattanee ilman muuta miehenkin vähän jotain tehdä, siittiöhän merkkaa yhtä paljon kuin munasolukin. Luin jonkun jutun noista lisäravinteista ja miehille niistä oli jopa vähän hyötyä, kun naisille taas ei todettu oikein mitään, mutta ei haittaakaan. http://www.pronutritionist.net/2014/03/ruokavalio-ravintolisat-ja-hedelmallisyys/
Onneksi oma ukkelini oli niin kultainen, että otti kaikki pillerit mitä annoin (ja pidin paperilla kirjaa, että muistan mitä ollaan otettu minäkin päivänä) ja taisipa olla kokonaan ilman olutta sen kakkoshoidon tai ainakin hyvin vähän joi. Söi yhtä terveellisesti kuin minäkin, kun samoja ruokia popsitaan. Paitsi että viljoja hän siis käytti, meillä eri leivät yms.

Minä niin toivoin, että siirtyisit tuonne odottajiin mun kanssa, kun siellä on niin hiljaista ollut. Ja ymmärrän täysin tunteesi, olenhan itse ollut tuossa tilanteessa lukemattomia kertoja vuosien saatossa. En oikeastaan enää varmaan edes uskaltanut haluta lasta, kun ajattelin ettei haluamisellani ole mitään merkitystä tässä asiassa. Ja että kun ei se kuitenkaan tule onnistumaan, kuten ei ikinä tähänkään mennessä.

kalabaliikilla ja Virkillä päätöksiä tehtynä. Se on varmaan helpottavaa, vaikkakin vaikea päätös kyseessä. Nyt sitten vaan täysillä viimeiset kierrokset, niin tietää että on kaikkensa tehnyt. Minähän kanssa lähdin hoitoihin sillä asenteella, että eipähän sitten tarvitse vatvoa tätä enää sen jälkeen, vaan voi jatkaa elämäänsä. Aika näyttää kuinka meidän kaikkien käy. Toivottavasti hyvin.

Miikkuliinan viesti oli tullut tätä kirjoittaessa. Tervetuloa vaan.

ON:
Soitin tänään klinikalle ja siellä vastasi minun siirrossa avustanut hoitaja. Jotenkin ihana ja sydämellinen ihminen, ihan oikealla alalla töissä. :love: Hän tuntui niin vilpittömän iloiselta puolestani, että oli oikein ihanaa jutella juuri hänen kanssaan. HCG-arvo oli kuulemma oikein hyvä. Mainitsin myös tuosta, että ei tuo viiva ole juurikaan vahvistunut, mutta ei siitä kuulemma kauheasti kannata välittää. Saan lähetteen toiseen verikokeeseen, jossa samalla voidaan katsoa kilppariarvot, mutta tuokin ehkä enemmän vain minun takia, eli eivät ehkä olisi edes pistäneet minua tuohon, jos olisin ollut rennompi. Mutta en nyt sitten saa aikaa varattua tuohon, menisi aikaisintaan 9.1. enkä tiedä, että onko siitä sitten enää mitään hyötyä ja kaupungin labraan en jaksa aamulla lähteä tyhjällä mahalla ilman ajanvarausta. Siihen mennessä nuo viivat on varmasti jo vahvistuneet muutenkin.
Ensimmäinen ultra varattu parin viikon päähän, sitten nähdään lisää. Ja sen jälkeen varaan neuvola-ajan, ainakin toivottavasti.

Oireita ei oikein ole ollut, eikä vuotoa onneksi. Joskus nippailee alavatsassa ja olen huolissani. Ja silloin kun ei nippaile, olen huolissani. Alavatsalla on sellainen pieni paineentunne lähes koko ajan. Ihan kuin olisi rakko täynnä, mutta se ei helpota edes vessakäynnin jälkeen ja sitten tulee ravattua vessassa. Sama paineentunne ärsyttää jo nyt, kun yrittää laittaa kenkiä jalkaan. Ja kehtaankohan edes kertoa, että olen jo kohta pihalla housuistani :oops:. Toisaalta joskus menkatkin vaan turvottaa vatsaa siten, ettei huvita kotona pitää housuja ainakaan kiinni, yleensä mulla on kyl kotihousut erikseen.

Pahoinvointia ei ole ainakaan vielä ollut, pelkäsin että saisin heti tuon, kun olen niin paljon oksennellut elämäni aikana (matkapahoinvointi, huvipuistot lapsena ja sappivaivat aikuisena). Väsymystäkään ei mielestäni ole ollut normaalia enempää. (Ehkä hormonipitoisuus ei ole vielä riittävän korkea näille oireille.)

Aineenvaihdunta on vilkastunut ja minulla on nälkä koko ajan ja kauhea syötätys päällä. Veskissä tarvii ravata parikin kertaa entisen yhden kerran sijaan (anteeksi taas liian tarkat yksityiskohdat! :censored:).
Tekee mieli lihaa, kalaa ja kasviksia/salaattia + hyvää salaatinkastiketta. Noita olen sitten päivittäin pistellyt poskeeni. Salaattia ja iso kasa pulled pork tai lämminsavukirjolohi. Joskus taisin syödä tuota lihaa suoraan purkista haarukalla, kun teki niin mieli. Ihan kylmiltään ja hyvää oli (Kivikylän pulled pork). Ja minähän en siis ole juurikaan lihaa syönyt vuosiin, mutta nyt otin hoidon ajaksi takaisin, kun oli niin vaikeata ilman maitoa, soijaa ja viljaa. Aion nyt kyllä uskaltaa ottaa soijan takaisin ruokavalioon, en millään jaksa uskoa että siitä haittaa olisi.

Ja tuo pelko. Se ei vaan hellitä sitten millään. En vieläkään osaa iloita tästä, vaan olen tehnyt testin joka päivä ja kytännyt onko viiva vahvistunut. Tänään päätin etten tee testiä, etten taas vatvo sitä koko päivää, mutta tein kuitenkin viimeisen ovulaatiotestin, koska se antaa vahvan viivan. Ja viiva olikin aivan kirkuvan punainen jo heti kastuessaan. (Ja silti taas vatvoin tätä koko päivän, enkä saa ajatuksiani oikein muualle, pitäisi koko ajan lukea kaikkea lisää ja lisää) Enkä uskalla pyytää päivitystä plussanneisiin, ettei se vaan tuo mitään huonoa tullessaan.
Mutta nyt siis dpo 21 / pp 18 kuten oli listassa oikein päivitetty. :love: (Kiitos taas vaan päivittäjille, mä olen jotenkin ihan onneton laskemaan edes näitä omia päiviäni/viikkojani. Lasken ne joka päivä uudelleen :LOL:, en osaisi kuvitellakaan, että voisin toisen kierroissa tai päivissä pysyä mukana.)
Tähän mennessä tehdyt testit, kaksi alimmaista siis herkkiä ovulaatiotestejä.

Miikkuliina, tervetuloa joukkoon! Kyllähän meitä hupsuja täällä haaveinemme riittää. :) Pahoittelut keskenmenosta, varmasti tosi rankka kokemus ja noin myöhäisillä viikoilla vielä. :cry:

HH, sulla on kyllä viivat hyvin vahvistuneet ja oireetkin kuulostaa lupaavilta. (y) (En usko, että tuossa vaiheessa vielä enempää oireita monilla onkaan.) Yritä olla stressaamatta liikoja, vaikka tiedänkin että se on paljon helpommin sanottu kuin tehty. Testaaminen aiheutti mullekin kamalaa stressiä - vielä siinäkin vaiheessa, kun viivat oli jo selvästi haalistuneet, sitä kuitenkin toivoi salaa ihmettä ja pettyi, kun sitä ei tullutkaan. Ja niitä viivoja sitten tutki ja vatvoi koko loppupäivän... Tsemppiä tulevan ultran odotteluun - sieltä sitten toivottavasti tulee oikein ihania uutisia. :love:
Niin kovin mielelläni olisin sinun kanssasi plussanneisiin siirtynyt, olis ollut kiva vertailla oloja kun oltais menty melkein samoilla päivillä. Mutta kun ei niin ei! :( Olen kyllä aidosti onnellinen puolestasi, ja antaahan sinun onnistumisesi minullekin toivoa, kun ollaan kuitenkin ikätovereita ja muutenkin aika samanlaisessa tilanteessa.

Multa on kyllä tutkittu kilppariarvot, eikä keliakiaakaan pitäisi olla. Rautavarastoista en tiedä, mutta ainakin hemoglobiini on aina ollut hyvä. Kyllä mun tapauksessani se tärkein syy ongelmiin on epäilemättä munasolujen (iän takia) huono laatu. Viime hoidossakin niissä näkyi lääkärin mukaan ”sitä sun tätä”. Lääkärillä oli kyllä mielessä jotain kikkoja, joilla laatua voisi ehkä parantaa, ja seuraavassa hoidossa olis tarkoitus ensin herkistää soluja letroilla muutama päivä ennen kuin aloitetaan piikittelyt. Itse vaan epäilen, voiko tuohon laatuun juurikaan vaikuttaa, jos kerran solut on vanhuuttaan raihnaisia. Enemmänkin uskon siihen, että jos riittävän kauan yrittää ja käy läpi ison määrän soluja, niin ehkä joku kerta joukkoon osuu joku vähän parempilaatuinen tapaus.

TIISTAI 3.1.2017

Hupsu Haave (42)............1................... 37/28
bugsy (46) ......................?.................. 20/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 20/28
Jimima (44).....................2................... 14/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 12/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 8/26-29
Levari (38)....................1.......................3/27-33
Roxanne (42)..................1................... 3/29
Iid@ (44).......................2.................... 2/26-28
zammakko (42)...............1................... 1/25-40

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Hupsu Haave.............. pp 19
Molly...........................dpo 10
Pözzi...........................dpo 8

Plussanneet:

2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Pahoittelut myös Miikkuliinalle täältä. Laitoin vain tuohon edelliseen viestiin pikaisesti tervetulotoivotukset, ennen kuin olin koko viestiä lukenut. Tuo on kyllä varmasti niin rankkaa, että ensin annetaan ja sitten otetaankin pois. Minulla kun ei ole koskaan ollut mitään yrityksenhiventäkään, niin olen tavallaan päässyt helpolla. Ei ole noin isoja suruja tullut. Minähän surin jo menetettyä alkiotakin, joka todistettavasti eli ainakin 3 päivää. Eihän tuon ikäisiin vielä voi kiintyä, eihän?

Roxanne,
Pystyykö lääkärit tosiaan osoittamaan mikä johtuu munasolusta ja mikä siittiöstä? Muistelen jostain keskustelupalstalta lukeneeni, että alkion kolme ensimmäistä päivää kertoisi jotain munasolusta ja sen jälkeen siittiöstä. Mutta en muista tarkkaan, eikä siinäkään kommentissa ollut mitään lähdettä. Enkä ole kyllä varma, että tiedetäänköhän tuota edes?
Onko kellään muulla asiasta mitään varmempaa tietoa?

Niin, kolmisen kuukauttahan ne vissiin kypsyvät nuo munasolut ennen kuin on käyttökelpoisia. Eli siinä mielessä tuollaiset pidemmät hoidot käy järkeen, mitä Luppanakin läpi käy. Kaipa noilla lääkäreillä on vaikka mitä kikkakolmosia vielä, ehkä jopa jotain ihan uusiakin tuulia maailmalta, mitä Suomessa ei olla vielä tehty.
Varmasti sieltä vielä niitä hyviäkin munia löytyy, kunhan vaan kaikki muukin osuisi kohdilleen.

kalabaliikki,
Olet varmaan jo maininnutkin, mutta jos löytyy yksi tai jopa useampi hyvä alkio, niin mikä olikaan silloin hoidon onnistumisprosentti? Eikö se ollut ihan hyvä vai muistanko omiani? Eli siinä mielessä hoito on hintansa arvoinen, jos sillä välttää muutaman turhan hoidon ja siirron.

ON:
Pääsin ihmeen "halvalla" tässä kakkoshoidossa ja lasku oli vain hieman päälle 3000,- (kela korvasi osan vielä, viimeinen mahku oli tähän) vaikka mukana oli alkion pitkä viljely ja pakastus. Melkein sama hinta kuin eka hoito, jossa noita ei ollut. Mun piti joskus ajatuksen kanssa vertailla noita laskuja, mutta en ole vielä jaksanut tehdä sitä. Odotin saavani n. 4000 euron laskun klinikan nettisivulla olevan hinnaston mukaan. Mutta minulla onneksi oli tuossa vain yksi ultra kp 8, kun viikonloppu osui pahasti normaaleihin ultrauspäiviin.

Niin ja vihdoinkin täällä oli melko vahva viiva. Olin sen laskenutkin päivistä, että nyt pitäisi alkaa näyttää vahvempaa. Enää yksi testi jäljellä ja sen teen to tai pe. Sitten en aio enää päätäni vaivata näillä testeillä. Ehkä vielä pari ostan, että voin tehdä ne jos joskus vaikka tulee oireettomuudesta epäusko tms. Että voi tarkistaa asian. :LOL:

Niin ja kyllähän sen arvasi, kun täällä kehuu oireettomuutta, niin eilen illalla alkoi päänsärky. En saanut unta ja valvoin kolmeen. On tässä kyllä nyt muita murheita/stressiä kuin tämä mietittävänä ja ilmeisesti silläkin voi olla osuutta asiaan. Jatkuu tänään ja vähän on välillä huonoa oloakin. Täytyy nyt yrittää pitää pää kasassa ja stressi loitolla. Sitä ei nyt kyllä kaivata tähän yhtään sotkemaan asioita!

KESKIVIIKKO 4.1.2017

Hupsu Haave (42)............1................... 38/28
bugsy (46) ......................?.................. 21/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 21/28
Jimima (44).....................2................... 15/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 13/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 9/26-29
Levari (38)....................1.......................4/27-33
Roxanne (42)..................1................... 4/29
Iid@ (44).......................2.................... 3/26-28
zammakko (42)...............1................... 2/25-40

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Hupsu Haave.............. pp 20
Molly...........................dpo 11
Pözzi...........................dpo 9

Plussanneet:

2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

KESKIVIIKKO 4.1.2017

Hupsu Haave (42)............1................... 38/28
bugsy (46) ......................?.................. 21/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 21/28
Jimima (44).....................2................... 16/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 13/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 9/26-29
Levari (38)....................1.......................4/27-33
Roxanne (42)..................1................... 4/29
Iid@ (44).......................2.................... 3/26-28
zammakko (42)...............1................... 2/25-40

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Hupsu Haave.............. pp 20
Molly...........................dpo 11
Pözzi...........................dpo 9

Plussanneet:

2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

Korjasin oman KP:ni tuohon listaan (15 --> 16). :)

No niin, kyllähän tuosta suosta noustiin. Kiitos kaikille tsempeistä. Hyvin meni tyhjennys loppujen lopuksi. Vuoto ei tosin ollut kovinkaan runsasta, tuli se yksi kourallinen tavaraa ekana iltana ja siinä toivottavasti kaikki olennainen tuli pois, sitten muuttui jo aika menkkamaiseksi eikä asia oikeastaan muuttunut, vaikka laitoin kolmantena päivänä pari Cytoteciä lisää. Vuoto muuttui tuhruksi alle viikossa ja 1,5 viikkoa tyhjennyksestä ei vuotanut enää mitään. Nyt sopii vain toivoa että kaikki todellakin tuli ulos. :confused: Nyt on alkanut olla jo aika "liukkaat kelit" :D, pitäisiköhän alkaa ovistikkuja uittamaan?! Vai reagoivatko edelleen vanhaan raskaushormoniin, jota kropassa varmasti vielä on? Onko ovis edes mahdollinen ennen kun r-testi on puhdas nega? En ole viitsinyt edes testata vielä, kun edellisissä keskenmenoissa on vielä 3 viikon jälkeen ollut plussa. Kai se r-hormoni kuitenkin poistuu kaikilla suurin piirtein samalla tahdilla eli ne, jotka ovat raskautuneet heti uudestaan keskenmenon jälkeen, olisivat ovuloineet, vaikka on edelleen vanhaa raskaushormonia kropassa?! Vai onko heillä vanha r-hormoni vain poistunut tosi nopeasti ja ovis siksi ollut mahdollinen? No, peiton heiluttelu aloitettiin joka tapauksessa eilen. Voi kun toivoisin vielä tärppiä (ja onnistunutta raskautta), vaikka välillä tuntuukin että olen ihan hullu, kun haaveilen vauvasta tässä iässä. :D

Hupsulle Haaveelle onnittelut! (y)

Roxannelle puolestaan pahoittelut! :(

Tervetuloa Miikkuliina! :)

Plussatuulia ja onnea luomuyrityksiin ja hoitoihin kaikille!

Lyhyesti vain omaa tunnelmointia tällä kertaa. Olen jotenkin ihan pessimistisenä ja väsähtäneenä. Viime kierron lopulla en jaksanut sen vertaa kiinnostua, että olisin testannut. Nyt uudessa kierrossa on pessimismi valloillaan, vaikka tässä pitäisi juuri mukavin osuus eli peitonheiluttelukausi aloittaa. Enkä oikein jaksa kiinnostua mistään muustakaan (töistä, harrastuksista). Kaamos varmaan minut nyt on synkistänyt.

Täällä on tapahtanut paljon. Taustalta olen seuraillut. Näppäimistöön en ole uskaltanut koskea, kun omat mielialat on olleet mitä ovat. Myötäelänyt täällä ruudun takana teidän juttuja hyvässä hormoonihuurussa milloin iloten, milloin surren ja milloin olen ollut huolissani.

Roxanne Sanaton. Lämmin halaus sinulle!

Hupsu Haave Onnitelut!

Kasenja Toipumisia! Ja sitten taas uuteen nousuun.

Tervetuloa Miikkuliina, Vieläkömeillelapsi ja Levari!

Sitten verijuhlijat...Tsemppiä uusiin kiertoihin! Minäkin haluaisin olla mukana...

Mä olen ihan hukassa sekä mun kuukautiset on hukassa. Puolitoista viikkoa sitten pistin jarrupiikin ja kuukautisia ei näy eikä kuulu. Menkkamaista jomottelua on, mutta ei kuukausia. Täällä mä itkeä tihrustan, että nyt kaikki menee päin seiniä puuttuvien kuukautisten takia. Laitoin asiasta viestiä klinikalle ja nyt odotellaan vastausta. Toivottavasti nuo itkut menee harakoille!

PERJANTAI 6.1.2017

Hupsu Haave (42)............1................... 40/28
bugsy (46) ......................?.................. 23/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 23/28
Jimima (44).....................2................... 18/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 15/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 11/26-29
Levari (38)....................1.......................6/27-33
Roxanne (42)..................1................... 6/29
Iid@ (44).......................2.................... 5/26-28
zammakko (42)...............1................... 4/25-40

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Hupsu Haave.............. pp 22
Molly...........................dpo 13
Pözzi...........................dpo 11

Plussanneet:

2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

Viimeksi muokattu:
Kasenjalle tsemppiä ja parempaa mieltä - kohtahan se kaamoskin jo väistyy! (y)

Onkos Molly ja Pözzi jo kaivaneet testit esiin? ;)

Mamma vaan, mikäs siellä on tilanne, onko menkat jo alkaneet? Entä mitä sanoivat klinikalla? En usko että hoito voisi piloille tuon takia mennä - voihan ne alkiot vaikka sitten pakastaa kaikki, jos oma kierto on väärässä synkassa? Mutta ymmärrän toki epävarmuuden ja turhautumisen. Toivottavasti huolesi on turha!

LAUANTAI 7.1.2017

Hupsu Haave (42)............1................... 41/28
bugsy (46) ......................?.................. 24/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 24/28
Jimima (44).....................2................... 19/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 16/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 12/26-29
Levari (38)....................1.......................7/27-33
Roxanne (42)..................1................... 7/29
Iid@ (44).......................2.................... 6/26-28
zammakko (42)...............1................... 5/25-40

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Hupsu Haave.............. pp 23
Molly...........................dpo 14
Pözzi...........................dpo 12

Plussanneet:

2016

Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)

Pikaista omaa napaa kesken työpäivän, negaa uiteltu useampana aamuna, eli eiköhän ne menkat sieltä huomenna tai maanantaina ala. Ei meille kyllä luomutärppiä taida tulla, vuosi nyt siitä kun raskauduin. Mutta hei aina on toivoa ja nythän meillä olisi toinen yritys ivf:ää sen keskeytetyn perään. Aloitin viime sunnuntaina Zumenon lääkityksen, jotain estradiol tms hormonia. Tajusin vaan eilen että olen sujuvasti ottanut päivän annoksen kerralla, eli 2 nappia. Ei ole ohjeistettu tarkemmin kuin 2 x2mg/ päivä. Et olisikohan tuo tarkoitus jakaa kuitenkin kahteen ottokertaan. No toivotaan että wörkkii noinkin :ROFLMAO: Virkkikö puhui jostain laastareista, ne vissiin samaa kamaa kuin nämä. Minulla tarkoitus muistaakseni estää sen yhden johtavan munasolun kasvu ja antaa mahdollisuus muillekin. Mitens sinulla, ilm.vaikuttaa myös limakalvoon vahvistavasti? Kenenhän anoppi oli jutellut viisaita, en nyt muista. Mutta saman suuntaisia ajatuksia miettinyt tässä oman yrityksen aikana. Että jos emme lasta saa, jää mies lapsettomaksi (Jos ei tietty treidaa nuorempaan kellä värkit toimii ;)). Mutta isovanhemmuuteen kuitenkin on isot mahdollisuudet minun lasteni kautta, vaikkei verisukua olisikaan. Että positiivisia asioita kuitenkin paljon tässä omassakin tilanteessa.

Hyvää viikonloppua ja nauttikaa kukin tavallanne :)

MAANANTAI 2.1.2017

zammakko (42)...............1................... 59/25-40
Levari (38)....................1.......................2/27-33
Roxanne (42)..................1................... 44/29
Hupsu Haave (42)............1................... 36/28
Iid@ (44).......................2.................... 25/26-28
bugsy (46) ......................?.................. 19/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 19/28
Jimima (44).....................2................... 13/28-30
Minzi (40) ......................3..................... 11/26-29
Kasenja (40) ..................2.................... 7/26-29

Hoidoissa olevat:

Piinailupäivät:
Roxanne..................... pp 21
Hupsu Haave.............. pp 18
Molly...........................dpo 9
Pözzi...........................dpo 7

Plussanneet:

2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Taustailijat:
Virkki (40)
Pözzi (38)
Molly
Kalabaliikki
Vieläkömeillelapsi (40)

Täällä taas pitkästä aikaa, oli piiitkä tauko ja tulin takaisin...

Eli nyt ovis ja kp 14 nyt.
Mun kp on about 28-30.
PC ovistesti eilen tasavahvat ja tänään tummempi.

Yritystä takana 2v. Ja nyt tosissaan yritetään, lääkärin mukaan voin raskautua noin 4mm limiksellä, joka kaiketi vaurioitui tuulimunan kaavinnassa vuosia sitten. Toinen lääkäri taas sanoi ettei mun kohdulla voi raskautua, tiedä sitten ketä uskoo, mulla ennestään 5 tyttöä joten ikä ja kohtu ainoa ongelma raskautumiseen.
Toivotaan että tärppäisi. Kaikki muu on kunnossa :) munasolujakin on paljon vielä tallella :) hormooneissa ei vikaa.
Jos joku tietää voiko 4mm limiksellä onnistua niin olisin onnellinen tiedosta.

• Tykkää
Reactions: bugsy

Yhteistyössä