riko sääntöjä ja käytä.meil oli ruoka ja hupparit saatiin. tosin kun ikää on yli 30 niin ei voi käyttää sitä
riko sääntöjä ja käytä.meil oli ruoka ja hupparit saatiin. tosin kun ikää on yli 30 niin ei voi käyttää sitä
tai tääl mitään nurmikkoa ole. tallattua kurakkoa mitkä tassuis tulee sisään ja loput ravistetaan kattoon ja töllöön.Ma kauhistelin aamulla sita vihreeta planttia mika tossa pihassa niin torkeesti kuikuili. Ja vetta lillui joka paikassa, tolla hiekkatiella ois ollu aamun aikana hokkarit paremmat jalassa kuin mitkaan talvikenkulit...tosin sitten paivan aikaan sekin hauskuus ois menny reisille, kun hiekottivat urakalla
tenaleidit ja potta sitten käyttöön vaanSaako aattona käydä veskissäkin
Tata menoa jos ja kun jatkuu, niin kylla taallakin sitten saa ihastella tota mullosta kunnolla, missa vellokset ovat aina ja alituiseen saaneet nurmikon haviamaan kun revittelevat ja kaahailevat fillareittensa kanssa...mutta toistaiseksi sita peittaa viela vienokaino lumikerrostai tääl mitään nurmikkoa ole. tallattua kurakkoa mitkä tassuis tulee sisään ja loput ravistetaan kattoon ja töllöön.
tuos kulkureitil mikään kasva.
Huomenta
Törmäsin äsken oveen kun yritin vessasta tulla
Ma sanoin sen joOta ovi pois
Meilla ipanat tekevat tuota huomenna ja kuulema ois viela sapakat piparitalkootkinPaistoin joulutorttuja
Huomasin ja mä uusin sanonnanMa sanoin sen jo
tuliko pannukakkujaPaistoin joulutorttuja
Ehka hyvakin sanua tuplasti kun Ellusesta on kyseHuomasin ja mä uusin sanonnan
kyl ain voi kinkun syödä. mää oon syönyt jo kaks. ja kinkkua pitää olla kotona.Mä en liiku mihinkään.Mun ei tarvi ostella ja tehä mitään sapuskoja kun syön muualla,omaan kaappiin turha ostaa mitään homehtuu.
´Juu nähään me,sitten kun lapset on on lähteny äidilleen takasin.
tuliko pannukakkuja
Ehka hyvakin sanua tuplasti kun Ellusesta on kyse
Sulla varmaan on semmosta ihan katen ulottuvilla, joten pistapas menemaan semmonen hyvan mallinen esimerkkiplajaytysPitäsköhän se vääntää vielä sille rautalangasta?
olet kyl irtaantunut paikallisbaareista. jos on tylsää nin vedetään napsuja niin monta et on hauskaa ja henkilökunta epätoivoinen.Kävin yhellä. Oli aika kuollu meno. Ja sit alko väsyttääki. Nyt vois melkein alkaa miettii et mitä sitä ostais huomenna joululahjaks.
Hitonko valia vuorokauden ajasta, kunhan annat menna niin etta napa naksuumä syön, tajuuttekste, niiku nyt aamupalaa?
Valmistaudut Kanadan reissuun?mä syön, tajuuttekste, niiku nyt aamupalaa?
ei meinaa tajuu, väännäppä rautalangasta että menee meille hitureillekki jakeluunmä syön, tajuuttekste, niiku nyt aamupalaa?