Nyt täytyy sitten sun hieroa.Voi mun miesparkaa,selkä tuli kipees ku imuroi sohvat
Nyt täytyy sitten sun hieroa.Voi mun miesparkaa,selkä tuli kipees ku imuroi sohvat
Ihmeen paljon tuosta vanhasta pukista saatiin irrotettua vanukasta.Ja sulla valuu sitä hirvee mälli rinnuksilla...*kilpailee Ruutiksen kanssa kumpi kerkee nuolaista ensimmäisenä ja kompastuu omiin jalkoihinsa*
JuupNyt täytyy sitten sun hieroa.
Paas alusta vaan. Ja harasoo itelles; oon tullu samoihin aatoksiin.no harasoo, mikrokahvee on pahhaa
Niin, sitä mä ihmettelin että mistä se kaikki vanukas oikein tuli!!Ihmeen paljon tuosta vanhasta pukista saatiin irrotettua vanukasta.
Se on niin totta että vanhassa vara parempi!
Ootte kyllä ihania kun autatte krutttista tyhjentämään kassitNiin, sitä mä ihmettelin että mistä se kaikki vanukas oikein tuli!!
Kyllä nyt luulis kassien olevan kevyet
awwww nyt otat vaan paidan iteltäs pois ja annat miehelle selkähieronnatVoi mun miesparkaa,selkä tuli kipees ku imuroi sohvat
voithan sä mennä sen hottiksen eteen ja pyytää kynää lainaan kun oma on ''hukassa''Omg junaan hyppäs just ihan älyttömän hottis tyyppi. Hitsi ku just sain lapsen matkaan, kimppaiskettäminen jälkeläisen kaa tuskin onnistuu. Just jätin kynätki kaikki himaan nii en voi sujauttaa puhelinnumeroakaa sille. Shiet.
Mä myös.Meen lepuuttamaan, moikka!
Siun pitää ihan oikeesti mennä lääkäriin .Mä myös.
Olen täysin samaa mieltäSiun pitää ihan oikeesti mennä lääkäriin .
Mä myös oon tätä mieltäSiun pitää ihan oikeesti mennä lääkäriin .
Syöhä jotakin murunen,ennen kuin pyörrytMuistin just etten mä ole syönyt tänään mitään...kahvia kyllä menee ihan sujuvasti alas, mutta ei mitään sitä kiinteämpää.