no huh huh on kyllä jo heitteillejättöö tuollanen kohtelu!Tk:n setä sano, että ota kuumelääkettä ja lepää, ja jos pystyt hengittämään ilman et henkeä ahistaa mahottomasti niin ei oo mitään hätää. Soittele uudestaan jos kuume nousee lähemmäs 39.
MunkkiMunkin mielestä radiosta soitetaan nykyään vähemmän joulumusiikkia kuin ennen. Mistähän moinen mahtaa johtua?
Normi meininkii ainaki keravalla, mut onneks mun ei enää tarvii tapella keravan tk:n kanssa vaan mulla on suora kanava meilahteenno huh huh on kyllä jo heitteillejättöö tuollanen kohtelu!
Jaksaa jaksaa!Ois nyt edes hissi. Kädet tässä venyvät! Ja pakarat pullahtavat koht pöksyistä ulos kun kasvavat niiiiiiiiin rappuja ravatessa.
Noniin - hyvä.Kaupungin vuokrataloyhtiöstä tuli sähköpostii ja soitettiin. Mulle olis tarjolla toinen kämppä ja myönsivät, että olin oikeassa, ettei nykyinen asuntoni täytä paloturvallisuus ym. vaatimuksia ja on erotettu naapurihuoneistosta ilman asianmukaisia rakennuslupia.
Menen huomena katsomaan sitä tarjoamaansa kämppää
jätä ne sokerit sinne lattialle kun muutatKaupungin vuokrataloyhtiöstä tuli sähköpostii ja soitettiin. Mulle olis tarjolla toinen kämppä ja myönsivät, että olin oikeassa, ettei nykyinen asuntoni täytä paloturvallisuus ym. vaatimuksia ja on erotettu naapurihuoneistosta ilman asianmukaisia rakennuslupia.
Menen huomena katsomaan sitä tarjoamaansa kämppää
Älä tuu, tää ei oo kivaa.Oonkohan mä nyt tulossa sitten kipeeks..paleltaa, nuhaa pukkaa ja kuumetta yrittää nostaa niin ja koskee tohon rintalastaan hengittäessä silleen oudosti...en kyllä suostu ottamaan itteeni mitään lentsua!!
Ei nii, sen verran mitä olen täältä lukenut niin taitaa olla sitä sorttia ettei meinaa eroon päästä milläänÄlä tuu, tää ei oo kivaa.