The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jospa ne kuuluis vaan lääkkeen aloitukseen ja oireet häviää kun oot vähän aikaa käyttänyt.
Joo, noita oireita voi tulla ensalkuun,kun aloittaa ton lääkkeen. Voi olla kun keho tottuu uuteen lääkkeeseen,niin loppuu oireet. Tiesinkin etukäteen että niitä voi tulla ja varoitin töissäkin että mulla on huono olo uuden lääkkeen takia,en oo kipee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ai niin. Kun taannoin mainitsin blogikommentoijasta jonka kommentit ovat pidempään herättäneet mielenkiintoani ja onnistuneet kutkuttamaan kumpaakin aivosoluani, niin yllätyksekseni tuo otti yhteyttä.

Tarkoittaa sitä, että olen liemessä.
Nyt minun pitäisi siis keksiä itsestäni jotain fiksua ja filmaattista sanottavaa tai edes jotain joka vaikuttaisi siltä.
Kaikkeen sitä pieni ihminen ittensä laittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Ai niin. Kun taannoin mainitsin blogikommentoijasta jonka kommentit ovat pidempään herättäneet mielenkiintoani ja onnistuneet kutkuttamaan kumpaakin aivosoluani, niin yllätyksekseni tuo otti yhteyttä.

Tarkoittaa sitä, että olen liemessä.
Nyt minun pitäisi siis keksiä itsestäni jotain fiksua ja filmaattista sanottavaa tai edes jotain joka vaikuttaisi siltä.
Kaikkeen sitä pieni ihminen ittensä laittaa.
Wau.:love: Olispas kiva olla kärpäsenä katossa kahtomassa mitä sää sille vastaat.:love:
Ja sit nähä tän daamin ilme kun lukee sun vastauksen.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ai niin. Kun taannoin mainitsin blogikommentoijasta jonka kommentit ovat pidempään herättäneet mielenkiintoani ja onnistuneet kutkuttamaan kumpaakin aivosoluani, niin yllätyksekseni tuo otti yhteyttä.

Tarkoittaa sitä, että olen liemessä.
Nyt minun pitäisi siis keksiä itsestäni jotain fiksua ja filmaattista sanottavaa tai edes jotain joka vaikuttaisi siltä.
Kaikkeen sitä pieni ihminen ittensä laittaa.
Mitä sä vastasit tai meinaat vastata???? Ihan jänskättää sun puolestas nyt!!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aksu on niin hyvä kirjoittaa, että jos pitäis valita kirjekaveri niin se olis ehdottomasti Aksu.
Aksu kirjoittelee naisen kuin naisen niin pyörryksiin ettei oo tosikaa.:love:
Housutki saa märäks niin halutessaan, en nyt tarkoita et Aksu mitään tuhmuuksia heti kirjottelee, mutta rohkenen kyllä epäillä, että sellaiseenkin on paukkuja!:coffee::love:
 
Aksu on niin hyvä kirjoittaa, että jos pitäis valita kirjekaveri niin se olis ehdottomasti Aksu.
Aksu kirjoittelee naisen kuin naisen niin pyörryksiin ettei oo tosikaa.:love:
Housutki saa märäks niin halutessaan, en nyt tarkoita et Aksu mitään tuhmuuksia heti kirjottelee, mutta rohkenen kyllä epäillä, että sellaiseenkin on paukkuja!:coffee::love:
awww toi on muuten totta..tai no ei mun pöksyt ole märäks tulleet vielä kertaakaan mutta kyllä aksu on saanut sanoillaan mielen hyväksi ja silmäkulmat kosteeksi:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
onkohan hänellä punainen tukka:barefoot: *pihisee*
En tiedä. Eikä tuo ole asia jota ensimmäiseksi aion kysyä. Kyllä se aikanaan selviää jos asian on tarkoitus selvitä.
Toisekseen, kyllä mulla vielä sen verran on mielikuvitusta, että osaan kuvitella naisen punatukkaiseksi vaikka ei olisikaan.
Ja väripurkki on ihan kelpo idea. Kyllä tossa saa huijata. Huijaahan naiset käyttämällä meikkiä ja hajuvettäkin.
 
samanlaiset kuteetkin:eek:
kyllä vähän on into pinkeenä joo!:X3: kutsuukohan aksu sen naisen joskus ketjuun kyläilee.:barefoot::barefoot:
Ei varmaan kutsu, täytyyhän sitä naispoloa suojella meiltä sisäsiittoisilta perversseiltä!!!! Mutta toivottavasti tämä daami tulis silti tänne, että voitais sitten nähä millanen ihminen sai aksun sydämen vallan läpättämään sivuraiteilla!!! *innostuu ja hengittää kiivaasti*:barefoot::barefoot:
 
Ei varmaan kutsu, täytyyhän sitä naispoloa suojella meiltä sisäsiittoisilta perversseiltä!!!! Mutta toivottavasti tämä daami tulis silti tänne, että voitais sitten nähä millanen ihminen sai aksun sydämen vallan läpättämään sivuraiteilla!!! *innostuu ja hengittää kiivaasti*:barefoot::barefoot:
no älä ny tukehu siinä *tuuppaa paperipussin Ellun käteen*
mitäs jos se on itsekin jokin sisäsiittoinen perverssi!!?:eek: sellasiin aksu on kuitenki tottunu ja kyllä vakka kantensa valitsee.:barefoot: *nappaa pussin Ellun kädestä ja alkaa hyperventiloida*
 
Jännitetään porukalla miten AK:lle käy & onko nyt Peppi kyseessä :love::love:
Olet kaukana asioiden edellä.
Just nyt on ajankohtaista jännäkakkamomenttia vain siinä, että saanko aikaan semmoisen viestin, että häntä huvittaa viestitellä kanssani jatkossakin.

Peppiys on asia joka selviää vasta ajan kanssa, että tarvitaanko Huvikummun terassille vierekkäiset keinutuolit.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä