The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jep :)
Kavi miten tahansa, niin Saara on aitiopaikalla tekemaan soppareita musan suhteen suuntaan jos toiseenkin. Hyvin on nainen nayttanyt osaamisensa (y)
Finalisteista Saara on ylivoimaisesti paras kaikilla osa-alueilla. Eikä ole vuodattanut tutuksi tullutta itkuvirttä mikä on niin trendikästä noissa kisoissa. Saara on päässyt positiivisuudellaankin,;osaamisensa lisäksi hyvin eteenpäin.:)


Oih! Zara Larsson esiintyy, kakan lisäks!:love:
 
Finalisteista Saara on ylivoimaisesti paras kaikilla osa-alueilla. Eikä ole vuodattanut tutuksi tullutta itkuvirttä mikä on niin trendikästä noissa kisoissa. Saara on päässyt positiivisuudellaan hyvin eteenpäin.:)


Oih! Zara Larsson esiintyy, kakan lisäks!:love:
Multitalenttihan toi nainen on, taitoja vaikka kuinka monelle. Sinansa harmi ettei taalla paassyt ilmeisestikaan nayttamaan tarpeeksi laajasti omia taitojaan mutta nyt asiat ovat enemman kuin hyvin :)

Ja - Saaraa on kiitelty todella kovasti tosta omasta positiivisesta asenteestaan ja tsemppihengesta, ei ainoastaan itsensa puolesta vaan myos kanssakilpailijoillekin. Ja tuollainen huomataan kylla aina :)
 
Multitalenttihan toi nainen on, taitoja vaikka kuinka monelle. Sinansa harmi ettei taalla paassyt ilmeisestikaan nayttamaan tarpeeksi laajasti omia taitojaan mutta nyt asiat ovat enemman kuin hyvin :)

Ja - Saaraa on kiitelty todella kovasti tosta omasta positiivisesta asenteestaan ja tsemppihengesta, ei ainoastaan itsensa puolesta vaan myos kanssakilpailijoillekin. Ja tuollainen huomataan kylla aina :)
Olen seurannut Saaraa siitä asti kun esiintyi talentissa.:)
Upea artisti. On esiintynyt suurien nimien kanssa. Ja esiintynyt ääninä/laulanut Disneyleffoissa yms.:love:
On hän siis jo nytkin saavuttanut paljon, mutta kyllä mä toivoisin, että saara pääsis brodwaylle tms. Kyllä hän on suurien lavojen suurin primadonna ja prinsessa.:love:

Tästä mulle Saara tuli tutuksi:
 
Olen seurannut Saaraa siitä asti kun esiintyi talentissa.:)
Upea artisti. On esiintynyt suurien nimien kanssa. Ja esiintynyt ääninä/laulanut Disneyleffoissa yms.:love:
On hän siis jo nytkin saavuttanut paljon, mutta kyllä mä toivoisin, että saara pääsis brodwaylle tms. Kyllä hän on suurien lavojen suurin primadonna ja prinsessa.:love:

Tästä mulle Saara tuli tutuksi:
Toki on jo nyt saavuttanut paljon mutta kuitenkin jaanyt aika taka- alalle taalla, monikaan ei nimea niin tieda. Mutta onneksipa on tehnyt itselleen uskollisena kovasti toita ja avannut tieta kohti unelmiaan, mitka ovat varmasti jo tassa vaiheessa ylittyneet moninkertaisesti.

Ja kylla - suurille lavoille han kuuluu :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Toki on jo nyt saavuttanut paljon mutta kuitenkin jaanyt aika taka- alalle taalla, monikaan ei nimea niin tieda. Mutta onneksipa on tehnyt itselleen uskollisena kovasti toita ja avannut tieta kohti unelmiaan, mitka ovat varmasti jo tassa vaiheessa ylittyneet moninkertaisesti.

Ja kylla - suurille lavoille han kuuluu :)!
Meillä kun ei ole niin suuria lavoja täällä Suomessa mihin Saaran kaltisen artistin voisi laittaa. Kyllä hän on esiintynyt useissa suurissa tapahtumissa sentään.
 
Pojat tais pääst jatkoon sen takia kun Britit kuulivat pitkästä aikaa jo unohdettua spektaakkelia, East 17:a.:D
Itsekin tuota pienenä kuuntelin.:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä