The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
T-paitkelit tulee (y)
Harvinaisen leuto marraskuun loppu ei hellitä, nyt Etelä- ja Keski-Suomeen puskee entistäkin lämpimämpää ilmaa - Kotimaa - Ilta-Sanomat
AINAKIN perjantaihin asti jatkuva lauha sää tarkoittaa, että myös loppukuusta tulee harvinainen lämpötilojen suhteen. Päivän ylimmät lämpötilat ovat yleensä marraskuun lopulla jo lähellä nollaa. Ilmatieteen laitos ennustaa tiistaille ja keskiviikolle etelään jopa kymmentä astetta. Erityisen lämmintä meteorologit odottavat Lounais-Suomeen.

– Yleensä tähän aikaan vuodesta etelässä on kahta–kolmea astetta. Nyt jos noustaan jopa lähelle kymmentä, on se harvinaista, Valta sanoo.
...niinhän se näyttäis, nytkin ulkona rapiat kuus astetta plussalla ja vihreetä nurtsia liiaksi näkyvissä sekä myyrien iloittelua:D...taas on kurkistuskasakeskitykset kohdillaan :D


Mutta paheksun, kyllä tähän aikaan pitää sitä pirtsakkaa pakkasta olla ja luntakin. Tosin...onhan tässä vielä aikaa Sää- Ukkelinkin tehdä vaikka kuinka monta häränpyllyä eli hyvin ehtii talveksi muuttumaan (y)...ennen sitä joulua:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Pelkele, ihan piti ottaa kunnon särkymömmöjä, kun selän nitkautin aiemmin riehuessani kaapin kanssa. Ilmeisesti mun lihakset ei ole oikein kunnossa riehumiseen vielä
No eivät oo ollenkaan moiseen rehkimiseen!

Melkein oon täällä kulmat kurttusina ja mörtsinä mutta kaitpa tuota tiiät mut teet :)


...loppuilta ainakin menee iisisti palstaillen!

Se on mun käsky :)
 
Viimeksi muokattu:
No eivät oo ollenkaan moiseen rehkimiseen!

Melkein oon täällä kulmat kurttusina ja mörtsinä mutta kaitpa tuota tiiät mut teet :)


...loppuilta ainakin menee iisisti palstaillen!

Se on mun käsky :)
Juu, rasittua pitää, mut maltilla on tohtoritkin sanoneet ja muuten ei ois mitää ongelmaa, mut lihasvoimat ei näköjään vielä kestä tukemaan ruotoa taakan kanssa äkkiliikkeissä.

Kyl mää ajatteln lähtee vielä tänää pihalle heilumaan, kunhan mömmöt saa selän tunnottomaks
 
Juu, rasittua pitää, mut maltilla on tohtoritkin sanoneet ja muuten ei ois mitää ongelmaa, mut lihasvoimat ei näköjään vielä kestä tukemaan ruotoa taakan kanssa äkkiliikkeissä.

Kyl mää ajatteln lähtee vielä tänää pihalle heilumaan, kunhan mömmöt saa selän tunnottomaks
Liikkua pitääkin koska se vahvistaa kaikin puolin ja keuhkoille vallankin pitää saada työtä ja sitä myöten myö sydämelle :)

Mutta ei vielä bodailemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Enhänmä bodailekkaan, kasasin vain pari korkeaa vaatekaappia ja asensin ne seinään kiinni. Kaappia siirtäessä nitkautin vähän alaselkää
No väännänkö rautalangasta monumenttia :D...

...nääh, hukkaan menis se taiteilijannäkemys :D

Hyvä ettet bodaile(y). Jätä vähemmälle tommonen remonttireiskana justnytheti- oleminen. Kyllä isäs pystyy sen remppamiehenkin hankkimaan.

Mutta..mättähiä, ollutta ja mennyttä ja nyt myös valmista :)
 
Iltaa :geek: eilen illalla nukahdin sohvalle uutisten jälkeen ja heräsin, kun jonkun zombin päätä leikattiin moottorisahalla. Kätevää nukahtaa kapulan päälle, kanavat vaihtuu miten sattuu. Aamulla sitten tyylikkäästi vaimensin herätyskellon ja heräsin siihen aikaa, kun yleensä olen jo lähtövalmis. Muksukin nukkui ihan tyytyväisenä överit.
Jotenkin nyrjähtänyt olo ollut koko päivän :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa :geek: eilen illalla nukahdin sohvalle uutisten jälkeen ja heräsin, kun jonkun zombin päätä leikattiin moottorisahalla. Kätevää nukahtaa kapulan päälle, kanavat vaihtuu miten sattuu. Aamulla sitten tyylikkäästi vaimensin herätyskellon ja heräsin siihen aikaa, kun yleensä olen jo lähtövalmis. Muksukin nukkui ihan tyytyväisenä överit.
Jotenkin nyrjähtänyt olo ollut koko päivän :oops:
No katos, tuli tommonen piristävä poikkeama muutoin niin tasaiseen viikon aloitukseen - hyvä sinä ja pikkutoffonen(y)!

Ja katos kummaa, päivä jo illassa eli maanantai selätetty hienosti :)...skoolaathan siellä kahvikupin ääressä:)?

Rentoa iltaa toffolaan!
 
...ja täällä alkoikin iltahulabaloowilleilyt :D

Yks pelailee porukalla mutta tuosta omista tehosteäänistä päätellen rupee menemään ehken liiankin totiseksi puuhaksi eli tiedossa saattanee olla kohta ilmassa ylistyssanoja tälle yhdelle natziäidille :D...yks puolestaan laulaa hoilottaa menemään kovaa ja korkealta ja näemmä toi yks on keksinyt oheistoimintaa kokeisiin lukemisen sijasta....ah tätä kolmikkoa:love:....joista huomaan valitettavan usein valitettavasti liiankin hyvin tutuiksi tulleita ominaisuuksia:notworthy:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä