Voimia! Olen pahoillani . Juuri samaisen koin itse. Km rv 5 arviolta, todettiin km rv 7 ja spontaanisti sitten tyhjeni onneksi rv 8. Nyt oon siinä vaiheessa et odottelen koska sit ekat menkat km jälkee alkaa. Kun kävin lääkärissä niin hän sanoi että miltei poikkeuksetta jos nainen on useamman kerran raskaana niin tulee myös keskenmenoja. Sanoi myös että seuraavassa mahdollisessa raskaudessa kuitenkin 90% mahikset et raskaus silloin jatkuu normaalisti. Tää ehkä vähän loi mihin toivoa. Mutta kovasti voimia vielä <3Minun odotukseni loppui lyhyeen, kesken meni varhaisilla viikoilla, tosi rankkaa on ollut enkä ole vielä saanut kohdun tyhjennystäkään mikä pidentää suruaikaa. Ehkä tästä pikkuhiljaa pääsee eteenpäin kohti normikiertoja.
Miten Tiituu sulla tyhjentyminen alkoi? en usko että mulla enää itsestään tyhjentyy mutta pelkään silti että alkaa kauhea verentulo yhtäkkiä esim töissä ei olisi kiva. mulla vasta aika ensi viikon lopulla.
Olen pahoillani myös sinun keskenmenostasi, hienoa jos löydät voimaa aloittaa uutta yritystä.
Mulla siihen on pitkä matka jos onnistuukaan mutta taustalle jään jotenkin se on lohdullista.
ihanaa onnea!Kyllä sieltä toinen plussa tuli tänäaamunakin, että vissiin bebeä tässä nyt sitten odotellaan :O Jännittävää!
Kiitoksia kovasti jo eilisistä onnentoivotuksista
Niin siis mulle lääkäri sanoi pe ultran ja labrojen jälkeen että en " missään tapauksessa ovuloi" enkä varsinkaan tässä kierrossa ole ovuloinut, eli ei siis ole olleet ovulaatiosta nuo oireet sittenVoimia @teris toipumiseen
@mmmarie lupaavia ovisoireita! Mulla ei noista ole muuta ollut kuin kipuja (lämpöjä en tosin ole seuraillutkaan) mutta voivat hyvinkin olla juuri ovikseen viittaavia. Plussaonnea sinnekin!
Täällä menossa kp16 ja dpo5 (about). Päivät vaan matelee eteenpäin, ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa jos ovistuntemukset osui oikeaan. Ihan tosi helppoa ottaa rauhallisesti tämä yrittäminen! koko ajan mietin olisinko jo tästä kierrosta raskaana, kohta saattaisi kiinnittymisvuotoa olla ja plä plä plä Päätin kyllä jo valmiiksi etten testaa ennenkuin kp30 jos sinne asti päästään. Ihan varmasti menkat myöhästyy jo pelkästään tällä asian jatkuvalla miettimisellä
Olisko joku muu testailemassa aiemmin?
@teris pahoittelut ja voimia <3 Millä viikolla sä olit?
Plussanneille onnea
Tisseistä: oisko vaan niin ohut iho? Onko ne yhtäkkiä ilmestyny? Onks mahdollisuus että ois kuitenki plussa tulossa ja tissit turvoksissa ja siksi verisuonet näkyis selvemmin?
Mulla vissiin dpo 6... Polttelee polttelee, ei oo onneksi testejä Toisaalta jännittää ja tekis mieli vaan ootella.... Vihloskellu kyllä satunnaisesti dpo 4-5 alamahalta ja aivanko vasemmalta muniksista mutta voi olla kyllä jotain ilmavaivoja ko join limpparii mitä en yleensä hirveesti juo ku tulee maha kipeeksi niistä
No blääh ompa ollu ihan lääkärivoi kun olisikin mutta lääkäri teki tosiaan hyvin selväksi että ei näillä munasarjoilla ovuloida enkä missään nimessä voi olla raskaana.. oli kyllä suoraan sanottuna todella tyly ja raivostuttava lääkäri että siksi juuri ihmettelen näitä rintoja, kuiva iho ei ole, nämä on vaan TODELLA turvonneet ja arat ja suonet pullottaa
Toivotaan että tämä on sulle se tärppi kierto! ja kyllähän sä muutaman päivän kuluttua voit jo vähän testata ;D
Kuulostaa ihan samalta kuin mun gyne muutama viikko sitten... kp13 kohdunlimakalvo olematon, jotain kystia munasarjoissa ja en varmaan edes ovuloi. Olin hakemassa ammattilaisen lohdullisia sanoja niin sain läjän kysymyksiä ja epätoivon. Siellä suossa edelleen kieritään.Niin siis mulle lääkäri sanoi pe ultran ja labrojen jälkeen että en " missään tapauksessa ovuloi" enkä varsinkaan tässä kierrossa ole ovuloinut, eli ei siis ole olleet ovulaatiosta nuo oireet sitten
Tällä hetkellä raskautumista vaikeuttaa siis munasarjassa oleva kysta/endometriooma, endometrioosi ja kuulemma kohdun limakalvokin on liian ohut , 9,5mm oli kp 25. Että näillä mennään
tsemppiä piinapäiviin
Kuulostaa ihan samalta kuin mun gyne muutama viikko sitten... kp13 kohdunlimakalvo olematon, jotain kystia munasarjoissa ja en varmaan edes ovuloi. Olin hakemassa ammattilaisen lohdullisia sanoja niin sain läjän kysymyksiä ja epätoivon. Siellä suossa edelleen kieritään.
Mä ajattelin hakea tammikuussa toisen mielipiteen. Ja vastauksia.
Kp 32 ja edelleen menkat hukassa... kauanhan tää onneton kierto kestää?