Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä miehelle innoissani näytin testiä.. Hän oli sitä mieltä että eikö tuo nyt ole vaan viivanpaikka.. Ja sitä mieltä ettei vielä kannata innostua ku ei oo eres menkat myöhäs! Ärsyttävä! Ymmärrän kyllä että haluaa mua suojella pettymykseltä, otin aika raskaasti sen keskenmenon.. Seuraavan kerran näytän testiä vasta kun on kirkuvan punainen viiva! Tai sitten digi testiä!

• Tykkää
Reactions: Siltsu ja Wilpuri80
Saman päätin kun karkasi tässä kierrossa mopo "vähän" käsistä testauksen kanssa :D ja sit taas tiedän että jos selviän edes sinne dpo 8 asti testaamatta niin hyvä minä (y)
Hmm... Pitäisköhän ovista testata jos se hiukan hillitsisi testausvimmaa (n)
Ei hillitse :D mä testasin aikasin vaikka tiesin että edellisessä raskaudessa oli dpo10 puhdas nega :D kahdesta ekasta en tiedä koska olisi näkyny kun esikoisen testasin dpo24 ja digilla 3+ ja toisesta dpo18 ja digillä 2-3..

Ei hillitse :D mä testasin aikasin vaikka tiesin että edellisessä raskaudessa oli dpo10 puhdas nega :D kahdesta ekasta en tiedä koska olisi näkyny kun esikoisen testasin dpo24 ja digilla 3+ ja toisesta dpo18 ja digillä 2-3..
Harmi :D mie esikoisen testasin vasta rv 4+6 ja silloin uskoin 2 testillä tuloksen.
Toisesta aloitin testauksen dpo 7 :oops: dpo 9 haamu ja dpo 11 plussa sekä digillä 1-2

Niin ja toisestakin tyydyin yhteen liuskatestiin, joka pärähti heti niin punaseks, ettei ollu epäilystäkään.
Ei ole maailma entisensä. Nauroin ennen muille, kun tekivät testiä testin perään. Ajattelin, että eikö se yks plussa oo ihan riittävä. Toisin on nyt, kun itekin testaillu dpo 8 alkaen. Mut tässä kierrossa yritän malttaa mieleni. :D

Helou taas kaikille! Ihanan paljon on tullut plussia:love: Mulla menossa kp. 21 dpo5 ,joten ens viikonloppuna pääsee siis testailemaan:X3:
Pakko viel hehkuttaa greippimehun tehoa.
Aloitin juomaan lasillisen päivässä kp.1 lähtien ja bongasin selkeimmän oviksen kuin koskaan ennen. Ihan älytön määrä eggwhite limaa ja ovis tuli juuri kierron oikeana päivänä! Suosittelen!(y)
Toivottavasti tää hyvä tuuri jatkuu vielä viikon päästä ja pääsisin muiden mukaan plussanneiden joukkoon! ♡

Saanko tulla kyselemään? :) Meinaan olla huono ovuloimaan itsekseen (ainakin nykyään) ja nyt tämä kierto menty clomifenin voimalla. Nyt ovistestit näyttävät tältä. Mitä sanotte? Onko toivo menetetty oviksen suhteen tässäkin kierrossa?
No niin, yritetäänpä koneelta. Ei tänne pysty puhelimella kirjoittamaan :D
Mä en lukisi tuota 10 päivän juttua plussaksi, mutta se on lähellä. En oo itse hirveästi tikutellut (muutamia kiertoja todetakseni, että tuntemukset osuu aina oikealle päivälle), mutta kohta kolmen yritysvuoden ajan asiasta luekeena - ilmeisesti joillain menee se huippu ohi tosi nopeasti. Eli olisi hyvä noissa "melkein" plussissa tehdä pari testiä päivässä. Ehkä se oli sulla 10IP:n iltana/yönä? :) Tunsitko mitään? :)

Yhteistyössä