The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No lopetetaan nyt itkeminen ja aletaan kaataa.:D
Ensin pitää ryypätä, ennen kun saa itkeä, niin se on aina menny.:coffee::D


Joulun ryyppäjäiset onkin sitten ihan eri, siinä ensin kuunnellaan kun miehet huutaa ja sitten ne jossakin kohtaa ajaa muun perheen hankeen.:D
 
No höpsis nyt taas siellä taas :) Mä käytän ihmisestä sanaa ihana monessa merkityksessä, ja sillon kun mies on valmis auttamaan naista hädässä = stalkkauksessakin...se on ihana asia (y)
No mä ny en stalkkaa ylipäänsä ketään. Se olis helvetin huonoa käytöstä.
Mut jos joku matkani varrella on kaatunut paskat housuissa katuojaan niin mä en kävele ohi. Enkä piittaa omien vaatteideni sotkeutumisesta. Sitä varten on pesukone.
"Ihanasta" kaukana mut jos jonain päivänä lakkaan kunnioittamasta semmoisia pikkujuttuja kuin ihmisarvo, oikeustaju tai omatunto (se vähä mitä minulla on) niin sinä päivänä voin samantien vetää itseni jojoon.
 
Kaikki on suhteellista.
Nykypäivänä tuntuu olevan vähän monijakoista ajattelua tuosta ihmisarvosta....jotkut tuntuvat nauttivan täällä meidän maassa enempi ihmisarvoa kuin toiset...:rolleyes:

Mut...kaipa tuo trendi menee ohi jossakin kohtaa...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
No lopetetaan nyt itkeminen ja aletaan kaataa.:D
Ensin pitää ryypätä, ennen kun saa itkeä, niin se on aina menny.:coffee::D


Joulun ryyppäjäiset onkin sitten ihan eri, siinä ensin kuunnellaan kun miehet huutaa ja sitten ne jossakin kohtaa ajaa muun perheen hankeen.:D
Sinansä kummallista...
noi vaput, jussit ja muut yleiset ryyppäyspäivät minä olen yleensä selvinpäin. En ryyppää kalenterin tahtiin. Milloin kaikki muut ovat juovuksissa kansanhuvina niin olkoot. Mulle silti jää semmoiset 360 päivää vuodessa jolloin voin ryypätä jos se minua huvittaa.
Tapoihini ei kuulu huutaminen puhumattakaan lumihangesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä