The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no minen tiedä mistä junasta sä olet pudonnut tai hypännyt, mutta jos sun ihana persoona on sellasesta seurausta niin mäkin haluan saman kolauksen :)
Sussa ei ole mitään vikaa, siirappi on sitä paitsi ihanan makuista joten ole oma itsesi vaan...sun kaltaisia ihmisiä tää maailma tarvitsee enemmänkin :love:
*ufopääkkönen*

.....

*sanaton*

:oops::barefoot:...*kiemurtelee punaisien poskien kanssa nolopolona*

Kiitos.
En osaa muuta sanoa. Ite oon nyt hämmennyksissäni kun.....et oo säkään vissiin kauheesti nukkunut kun tommosia höpötät :)
 
*ufopääkkönen*

.....

*sanaton*

:oops::barefoot:...*kiemurtelee punaisien poskien kanssa nolopolona*

Kiitos.
En osaa muuta sanoa. Ite oon nyt hämmennyksissäni kun.....et oo säkään vissiin kauheesti nukkunut kun tommosia höpötät :)
Itseasiassa nukuin viimeyön tosi sikeästi ja heräsin aamulla pirteänä kuin peipponen ihmettelemään tukka pörröisenä uutta päivää ja elämää:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Itseasiassa nukuin viimeyön tosi sikeästi ja heräsin aamulla pirteänä kuin peipponen ihmettelemään tukka pörröisenä uutta päivää ja elämää:barefoot:
Hyvä juttu :)

Ite kans nukuin aika hyvin mutta aamu oli mitä parhain :)

..ei kiirettä minnekään(y)...sain aamuhalata ipanatkin:love:..no, 2/3 - tuolle yhdelle aamuluolanuorukaiselle toivotin huomenet ja sain alkukantaisen örähdystoivotuksen takaisin :love::D

Ylläripyllärivp(y)!!
(esimies ei eilen jaksanut katsoa mua eikä kuunnella hekotustani saati muitten räkätyksiä yhtään enempää, niin tässä lopputulos:barefoot::D..ei vais, on paiskittu hommiakin joten ansaittua on :) )
 
Kaikki muut katosivat työmaalta. Siis ihan kaikki!
Ja koko kesän palkolliset valittivat kun ei saa tehdä ylitöitä.

Nyt sais vaan eivätpä viitsi.

Mäkin taidan tästä pian pitsanpaistoon, loppurykäisy vielä ensiksi...
Keravallakin suurin osa kaupungin duunareista lopettaa perjantaisin hommat viimeistään klo 14
 
Keravallakin suurin osa kaupungin duunareista lopettaa perjantaisin hommat viimeistään klo 14
Luulenpa että aika monessa paikassa tekevät perjantaina lyhyempää päivää mahdollisuuksien mukaan, ottavat lyhennyksiä...ja onhan se kivaa luiskahtaa aikasemmin viikonlopun viettoon :)

Mä paheksun nyt muuten.
:notworthy:..mä mitn teetä tehnykään..kahviksi laitoin, yöks. Piti taas kokeilla josko maistuiskin hyvältä mutta kilinkellit*puistattaa*...Entisestä kahvilitrahuulisieposta onkin tullut teen ryystäjä :D..jään mielenkiinnolla odottamaan mitä yllärikofeiinipaukku saakaan aikaiseksi*ufopääkkönen*:ninja::D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta oijoijoi...kohta saa nautiskella gölgiä :rolleyes::love:

...sikäli mikäli sitä itellensä nyt ehtii etes tilkkastakaan saamaan:cautious:, nämä loppasuut herkistyivät viime vuonna niin gölgin makuun että tyhjää sitä useimmiten saa vaan nieleskellä:barefoot:

Pitänee hissunkissun laittaa juominkivarastot kuntoon :)

Edit. Toim.huom. Glögi ja gölgi on sitten sama asia, ossaan kirjottaa sen oikeinkin ja monta kertaa...glögiglögiglögiglög...mutta toi gölgi nyt on vaan tommonen :rolleyes::love:...
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä