Täällä dpo6 ja ihmeen rauhallisesti olenkin nyt ottanut tämän kierron. Katsotaan sitten alkuviikosta kun testit polttelee kaapissa
Huomenna olisi kaverin halloween juhlat tiedossa, kosteat sellaiset.
Kiva päästä tuulettumaan kun ei tuota omaa aikaa ole oikein ollut viimeisen 8kk aikana oikeastaan yhtään. Kerran olen peräti päässyt ulos juhlimaan
Haaveilijalle tsemppiä tutkimuksiin!
aivan mahtavaa, että noin nopeasti pääsit ja vielä kunnalliselle puolelle!
Itsellä ei hirveästi kokemuksia ole näistä asioista. Esikoista silloin kun yritettiin, niin 2 vuoden yrityksen jälkeen soitin tk:n lapsettomuusasioissa ja seuraavalla viikolla oli lääkäriin meno, jolloin ottivat kaiken maailman verikokeet joista ei mitään löytynyt.
Itsellä oli kierrot miten sattuu, saattoi menkat loistaa poissa oloissaan jopa kolmekin kuukautta.
Kuitenkin jänistin jatkotutkimuksista ja asia jäi siihen. Päätin aloittaa laihdutus urakan jossain vaiheessa ja -15kg myöhemmin plussa tuli.
Eli mulla vaikutti selvästi laihduttaminen siihen, että menkkakierrot tasottui ja plussa lopulta tuli ja olin kyllä hanskat lyönyt tiskiin. En stressannut enkä kytännyt viimeisen 9kk aikana.
Ja itse olin siis reippaasti ylipainoinen tuolloin, että sekin varmasti vaikutti että en raskautunut aiemmin.
Sama juttu toista yrittäessä, tällöin kierrot oli liian lyhyet ja luteaalivaihe jäi olemattomaksi. Laihduttamista jälleen ja plussa pärähti vielä semmoisesta kierrosta, jossa seksiä tasan kaksi kertaa. Yritystä oli takana tuolloin reilu vuosi.
Nyt olisi pakko taas ottaa itseään niskasta kiinni ja tiputtaa painoa. Mutta jostain syystä on niin pirun vaikeaa aloittaa urakka ja etenkin kun liikuntaa ei pysty harrastamaan oikeastaan ollenkaan kun arki lasten kanssa on niin kiireistä ja illasta on jo niin väsynyt, että ei vaan jaksa enää ulos lähteä ja en tykkää muutenkaan pimeässä lenkkeillä
ja itse olen tässä huomannut, että itse en pelkän ruokavalion avulla laihdu kuin sen verran, että nesteet lähtee.
Ja mihinkään radikaaliin laihduttamiseen (nutrilett) en lähde, ihan sen takia että ei vaikuta raskautumiseen millään lailla.