Voi se stressi on ahdistavaa kun yrityksestä tulee sitä pelkkää "yrittämistä" :-(. Meillä meni just siihen esikoisen yritysaikana et ajotettiin vaan ovulaatiopäivään. Sit lopulta silloin ja nytkin raskauduin tod.näk. niin että seksiä oli hyvissä ajoin, n. 3 päivää ennen ovulaatiota. Sellaisessa kierrossa etten kyllä ihan varma ole milloin ovulaatio oli mutta epäilen että meillä ehkä olis toimivin toi ajoittaminen hyvissä ajoin, 2-3pv ennen ovulaatiota ja siks ehkä esikoisen saaminen kesti kun niin vaan tuijotin ovulaatiopäivää. Ehkä miehen siittiöt on hitaita ja tarvii matka-aikaa runsaasti....no en tiedä, tää on vaan spekulaatiota. Niin monet asiat voi vaikuttaa.Tekeekö kukaan huvikseen raskauslaskuria vai olenko ainoa hölmö? en vaan ymmärrä että ovulaatiosta on reilu viikko eli kiinnittymisen aikaa vasta olisi, mutta jos kierron laittaa sen mukaan että ovulaatio olisi ollut silloin kun testi näytti niin raskaus pitäisi jo olla testinäkyvä (4vkoa)..en sitten tiedä jos ei ovistesteihin voikaan luottaa koska meillä toiminta on nyt jo jonkin aikaa keskittynyt vain ovis päivään, yritys näkyy kovana stressinä ja alan epäillä pitäisikö koko touhu lopettaa. Muutenkin tuntuu tekevän hulluksi tämä homma.
Tosin clomit käytössä vasta ekaa kiertoa joten olisi ikävä jättää käyttämättä tai sitten niistä ei edes ole apua.
Tämä nyt tälläistä vuodatusta..
Hedelmällisintä oliskin puuhailla just ennen sitä ovista eikä sen aikana. Jos aatellaan että suurin osa naisista ovuloi aamupäivällä ja munasolu elää noin vuorokauden ja siittiöiden kypsyminen toimintakuntoon kestää 7h. Jos leikitään että munasolu terhakkaasti irtoaa tänään ja lähtee matkaamaan munatorveen aamupäivällä siinä klo 10. Päivän kuksimiset hoidetaan illalla nukkumaan mennessä ja simpat lähtee reippaasti matkaan klo 23. Ne olis taisteluasemissa aamulla klo 6.00 jolloin munasolu on jo melkein tiensä päässä ja varsinkin jos se ei alunperinkään ollut ihan priimassa kunnossa niin soturi-simpat tapaa vaan hajoamispisteessä olevan ikivanhan ladyn.Voi se stressi on ahdistavaa kun yrityksestä tulee sitä pelkkää "yrittämistä" :-(. Meillä meni just siihen esikoisen yritysaikana et ajotettiin vaan ovulaatiopäivään. Sit lopulta silloin ja nytkin raskauduin tod.näk. niin että seksiä oli hyvissä ajoin, n. 3 päivää ennen ovulaatiota. Sellaisessa kierrossa etten kyllä ihan varma ole milloin ovulaatio oli mutta epäilen että meillä ehkä olis toimivin toi ajoittaminen hyvissä ajoin, 2-3pv ennen ovulaatiota ja siks ehkä esikoisen saaminen kesti kun niin vaan tuijotin ovulaatiopäivää. Ehkä miehen siittiöt on hitaita ja tarvii matka-aikaa runsaasti....no en tiedä, tää on vaan spekulaatiota. Niin monet asiat voi vaikuttaa.
Mä näen selvästi toisen viivan! Mutta en osaa kyllä yhtään vastata muihin kysymyksiisi. Onpas hermoja raastava tilanne! Ehkä seurasin parin pvn välein vahvistuuko viiva.Anteeksi omanapa.
Kaksi viikkoa sitten oli runsaat menkat, eilen alkoi kovat menkkakivut ja pari tippaa verta tuli yöllä ja eilisen aikana. Äsken teinr-testin ja kai tekin näette siinä toisen punaisen viivan?
Keskenmeno? Viallinen testi? Mitkä menkat ne edelliset oli?! Mä en tiedä mitä tehdä, oon ihan hermona.
Mäkin näen. Uskon ja toivon, että oot raskautunut edellisestä kierrossa ja ois kiinnittyessä raapassu jonku kystan tms. vuotamaan, joka vielä vähän vuotaa. Soita huomenna neuvolaan ja pyydä ultraa sekavan tilanteen takia, et tarkistavat missä on ja sit myöhemmin la:nAnteeksi omanapa.
Kaksi viikkoa sitten oli runsaat menkat, eilen alkoi kovat menkkakivut ja pari tippaa verta tuli yöllä ja eilisen aikana. Äsken teinr-testin ja kai tekin näette siinä toisen punaisen viivan?
Keskenmeno? Viallinen testi? Mitkä menkat ne edelliset oli?! Mä en tiedä mitä tehdä, oon ihan hermona.
Oho. Selkeä viiva ja vieläpä punainen tuossa näkyy kyllä. Soita neuvolaan ja kysy.Anteeksi omanapa.