Jeesuksella oli perhe Maria Magdalenan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskotko että tuo seikka pilaisi kristinuskon. Mä en usko. Nykyään ymmärretään että Jeesus oli ihminen, ei kuollut ristillä ja noussut ylös. Hän sai luultavasti kaksi jälkeläistä. Miksi tuo tieto muuttaisi ite uskonnon.
 
Uskotko että tuo seikka pilaisi kristinuskon. Mä en usko. Nykyään ymmärretään että Jeesus oli ihminen, ei kuollut ristillä ja noussut ylös. Hän sai luultavasti kaksi jälkeläistä. Miksi tuo tieto muuttaisi ite uskonnon.
Siten, että koko uusi testamentti olisi käytännössä valhetta. Se olisi väärennös. Jos kristinusko alkaisi elää vanhan testamentin mukaan, ei kristinusko eroaisi juurikaan islamista.

Sen lisäksi, minä voisin olla Jeesuksen jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa. SHIT!!!!
 
vierailija
Uskotko että tuo seikka pilaisi kristinuskon. Mä en usko. Nykyään ymmärretään että Jeesus oli ihminen, ei kuollut ristillä ja noussut ylös. Hän sai luultavasti kaksi jälkeläistä. Miksi tuo tieto muuttaisi ite uskonnon.
Sehän muuttaisi koko asian. Ihminen ei voi sovittaa maailman syntiä. Vain itse Jumala voi sen tehdä. Jeesus kuoli ristillä ja kärsi rangaistuksen meidän puolesta. Hän voitti kuoleman ja nousi ylös. Temällä parannuksen ja uskomalla tämän evankeliumin mekin saamme iankaikkisen elämän Jumalan luona.
 
vierailija
Mä uskon tuohon mistä on jo tehty näyttöjä, että Jeesus ja Maria sai lapsia ja haudattiin Ranskaan .Ei tuo ole shokki vaan käy järkeen. Varmasti nykyajan ihminen tuon ymmärtää ettei kaikki mennyt niin kuin raamattuun kirjoitettu, se että tuollasta salaillaan, oli kai silloin yhtä normaalia kuin nykyään seksisymbolien perhe-elämän salailu.
Fanit karsiutuu jos idolilla on rakas.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
No jos miettii elämänmenoa tuohon aikaan Israelissa kun Jeesus eli niin aika ihme oli, jos kolmekymppinen mies ei olisi ollut naimisissa.

Sinänsä mulle ihan sama, oliko Jeesuksella perhe vai ei.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 339519Jeesuksen isä? Se on jäänyt pimentoon. Ei siis mikään satuolento vaan ihan oikea biologinen isä?
[/QUOTE]
Eikun hän on puhunut aina siitä tähtikuviosta taivaallisessa kirkkaudessa, jossa kaikki heijastaa auringon valoa.
 
vierailija
Uskotko että tuo seikka pilaisi kristinuskon. Mä en usko. Nykyään ymmärretään että Jeesus oli ihminen, ei kuollut ristillä ja noussut ylös. Hän sai luultavasti kaksi jälkeläistä. Miksi tuo tieto muuttaisi ite uskonnon.
No kun se juttu jatkuu siellä mäellä ja oli odotettavissa kuunpimennys/auringonpimennys,
Joita kyllä oli ennenkin ollut mut kun eivät osanneet opettaa asiaa, piti yrittää ennustaa.
 
vierailija
vierailija
No kun se juttu jatkuu siellä mäellä ja oli odotettavissa kuunpimennys/auringonpimennys,
Joita kyllä oli ennenkin ollut mut kun eivät osanneet opettaa asiaa, piti yrittää ennustaa.

tähtikuvio ovat toki olleet olemassa ja siellä se neitsyt kuvio on tunnettu sanalla Virgo.
tuossa Kopernuksen kirja, joka mainitaan edellisessä linkissä.
 
vierailija

kuka ei hänestä ole kuullut kaikkea, lukkoon tuon mut esimerkiksi Luther ei uskonut hänen "juttujaan", vaikka niitä ei pystytä nytkään kumoamaan.
L u k e k o o n
Opetelkoon perusasiat tuolta kun on sentään suomeksi, ei tarvi arvata sanoja😂
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 339519Jeesuksen isä? Se on jäänyt pimentoon. Ei siis mikään satuolento vaan ihan oikea biologinen isä?
Eikun hän on puhunut aina siitä tähtikuviosta taivaallisessa kirkkaudessa, jossa kaikki heijastaa auringon valoa.
[/QUOTE]
Maan ja auringon välissä kulkee ajoittain Venus ja kuu ja Merkurius. Niitä kutsutaan ylikuluiksi.
Uusikuu ei erotu silmillä mut se suojaa herkimpiä auringonsäteiltä.
Jupiter määrää paljon asioita koska on niin valtavan suuri. Sillä menee melkein 12 vuotta kiertäessään auringon ympäri.
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33952055"]
Eikun hän... nut aina siitä tähtikuviosta taivaallisessa kirkkaudessa, jossa kaikki heijastaa auringon valoa.
[/QUOTE]
Maan ja auringon välissä kulkee ajoittain Venus ja kuu ja Merkurius. Niitä kutsutaan ylikuluiksi.
Uusikuu ei erotu silmillä mut se suojaa herkimpiä auringonsäteiltä.
Jupiter määrää paljon asioita koska on niin valtavan suuri. Sillä menee melkein 12 vuotta kiertäessään auringon ympäri.
[/QUOTE]
Jos yhtään tunnette tuon perheen tarinaa, oli lapsonen just utelias kuulemaan/näkemään siellä temppelissä tärkeitä tapahtumia, joita hänen kai olisi pitänyt jotenkin "täyttää" tai "sovittaa" kuten oli odotettu jo ennen hänen syntymää, siis 12 vuotta aikaisemmin?

Kyllä Raamattu kertoo siitä kuinka vanhemmat etsivät poikaansa ja löysivät hänet temppelistä, jossa hänen omasta mielestään hänen Isänsä oli - se kaikkivaltias Aurinko planeettoineen.
 
vierailija
No kun se juttu jatkuu siellä mäellä ja oli odotettavissa kuunpimennys/auringonpimennys,
Joita kyllä oli ennenkin ollut mut kun eivät osanneet opettaa asiaa, piti yrittää ennustaa.
öljymäelle näki varmaan Linnunradan ym kuviot jos siellä viitsi joku päivystää jatkuvasti mut sit oli aikoja jolloin ei näkynyt mitään ja ne "radat" voi tietysti kuvitella jos vähänkään osaa laskea mennyttä ja tulevaa. Mut ketä ne kiinnostaa kun ei aina vieläkään. Tuossa Venuksen ylikuluista auringon ja maan välistä.

 
Vasen
Niin, myönnän että on hassua että mä, uskomukseen uskova pyydän todistetta siitä että eräs historian henkilö kuoli ihan tavallisen kuoleman...

Ja btw, Jeesus nousi kuolleista. Mutta kiinnostaa mihin Da Vinci -kuraan/Merovingi-stooriin ap perustaa väitteensä.
Minä uskon että Jeesus oli olemassa, mutta oliko hän Jumalan Poika niin se tosiaan on uskon asia
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 339519Jeesuksen isä? Se on jäänyt pimentoon. Ei siis mikään satuolento vaan ihan oikea biologinen isä?
Eikun hän on puhunut aina siitä tähtikuviosta taivaallisessa kirkkaudessa, jossa kaikki heijastaa auringon valoa.
[/QUOTE]
Kaikki planeetat ja niidenkin kuut. Ne ovat tavallaan osia siitä jumaluudesta jonka valta ei ole jaettavissa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen vaikkei nähtäisiin mitään.
 
vierailija

tähtikuvio ovat toki olleet olemassa ja siellä se neitsyt kuvio on tunnettu sanalla Virgo.
tuossa Kopernuksen kirja, joka mainitaan edellisessä linkissä.
Kopernikuksen - mutta lammaspaimenet ovat kyllä tunteneet hyvin koko kirkkauden taivaalla vaikkeivät osanneet ensimmäisiäkään kirjaimia😂
 

Yhteistyössä