HUH! Kaija Koo, mitä ihmettä hänelle on tapahtunut?

  • Viestiketjun aloittaja vierailikaija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän on silti Suomen suosituimpia artisteja, koska siinä hommassa ratkaisevat muut asiat kuin ulkonäkö. Ap:n kaltaisia ihmisiä en käsitä ollenkaan. Mahtaa olla pieni ja katkera elämä, jos toisten ulkonäkö noin kovasti harmittaa. Miten uskallat poistua sieltä mökistäsi ollenkaan? Tuolla luonteella varmaan tukehtuu siihen toisten tuomitsemiseen jo lähikaupan kassajonossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailikaija
Mitä sulle on tapahtunut, että olet tullut noin ilkeäksi ja negatiiviseksi ihmiseksi?
Eikun oon ihan rakentava ja realistinen. Sanon asiat suoraan niinkun ne on. Järkky lihavuori on, ota Kaija itseäs niskasta kii ja ala elämään terveellisemmin.

Ehkä ottaa niinkuin niin monet tonnikeijujulkkikset. Niinkuin Mikko Kivinen " laihdutin 100 kg". Ja puolen vuoden päästä " oho, ne 100 kg tuli vaan JOSTAIN takasin"

Hehe, persoja luuseriylensyöjiä on paljon.

Niin kattokaas tonnikeijukaijan fanit, oon vähän niinku suoraanpuhuva lääkäri.

Repikää siitä :)

Elikkä Kaija, jos olisit pitäny ittesi kurissa ni et olis joutunut lonkkaleikkaukseenkaan

Ja zori Palstapersut, nyt jatkan muita tähdellisempi hommia. Hankkikaa tekin ittellenne ELÄMÄ. Jookostajoo :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Eikun oon ihan rakentava ja realistinen. Sanon asiat suoraan niinkun ne on. Järkky lihavuori on, ota Kaija itseäs niskasta kii ja ala elämään terveellisemmin.

Ehkä ottaa niinkuin niin monet tonnikeijujulkkikset. Niinkuin Mikko Kivinen " laihdutin 100 kg". Ja puolen vuoden päästä " oho, ne 100 kg tuli vaan JOSTAIN takasin"

Hehe, persoja luuseriylensyöjiä on paljon.

Niin kattokaas tonnikeijukaijan fanit, oon vähän niinku suoraanpuhuva lääkäri.

Repikää siitä :)

Elikkä Kaija, jos olisit pitäny ittesi kurissa ni et olis joutunut lonkkaleikkaukseenkaan

Ja zori Palstapersut, nyt jatkan muita tähdellisempi hommia. Hankkikaa tekin ittellenne ELÄMÄ. Jookostajoo :)
Juu-u. Ei voi mitään. Kyllä ilkeys oli tässäkin viestissä se ensimmäinen ominaisuus, jonka itsestäsi esittelit.
 
vierailija
Hän on silti Suomen suosituimpia artisteja, koska siinä hommassa ratkaisevat muut asiat kuin ulkonäkö. Ap:n kaltaisia ihmisiä en käsitä ollenkaan. Mahtaa olla pieni ja katkera elämä, jos toisten ulkonäkö noin kovasti harmittaa. Miten uskallat poistua sieltä mökistäsi ollenkaan? Tuolla luonteella varmaan tukehtuu siihen toisten tuomitsemiseen jo lähikaupan kassajonossa.
Olen yli5kymppinen musiikin aktiivikuuntelija melkein laidasta laitaan.

Tango, humppa ja Suomi-iskelmät ovat kuuntelukykyni ulkopuolella.

Kaija K kuuluu siihen joukkoon. En todellakaan voi ymmärtää hänen suosiotaan. Ja miksi niitä soitetaan pääsääntöisesti hyvää kuuntelumusiikkia soittavilla Aallolla ja Novalla esim. ?
 
vierailija
Kaija K on 54-vuotias, ja siinä iässä kannattaa kahdesti harkita, hyppääkö korkkareilla ilmaan vai ei, jos meinaa jaksaa pitkät, yöpainotteiset kiertueet ilman nilkkavammoja. Painosta riippumatta. Toki tämän palstan 54-vuotiaat ovat edelleen yhtä notkeita kuin parikymppisenä ja heittelevät kuperkeikkoja heti herättyään, mutta tosielämässä aika moni viisikymppinen saa jo miettiä, riittääkö tasapaino ihan kaikkeen keikutteluun mitä se riitti ennen.
 
vierailij
Miksei ihminen saa olla sen mallinen kuin on luonnostaan, kaikki ei ole lautoja varreltaan.. . Ihan Kaija Koolta Kaija Koo musta näyttää. Kyllä ihminen on parhaimmillaan kun on itsensä muotonen ja mallinen, muu on aika mahdotontakin.
Kukaan ei koskaan valita jos keski-ikänen mies on itsensä muotonen.
Ap on typerä.
 
vierailija
Eikun oon ihan rakentava ja realistinen. Sanon asiat suoraan niinkun ne on. Järkky lihavuori on, ota Kaija itseäs niskasta kii ja ala elämään terveellisemmin.
Mistä sinä tiedät että ylipaino on hänen suurin terveysriskinsä? Todennäköisesti ruudun sillä sun puolella Kaija Koota arvostelee tupakoiva ja punaviiniä litkivä ikiteini, jolle viikkoliikunnaksi riittää rauhallinen sauvakävely kerran viikossa. Laitahan terveystietosi tähän, niin arvostellaan sitten kilpaa niitä ja että mitä sun tarvisi elämässäsi muuttaa.
 
vierailija
Olen yli5kymppinen musiikin aktiivikuuntelija melkein laidasta laitaan.

Tango, humppa ja Suomi-iskelmät ovat kuuntelukykyni ulkopuolella.

Kaija K kuuluu siihen joukkoon. En todellakaan voi ymmärtää hänen suosiotaan. Ja miksi niitä soitetaan pääsääntöisesti hyvää kuuntelumusiikkia soittavilla Aallolla ja Novalla esim. ?
Onko jotain muunlaistakin musiikkia kuin kuunneltavaksi tehtyä.

Kauheita radiokanavia, taidat käyttää tuulipukua ja sauvakävellä ja harrastaa salia ja zumbaa. Toisinsanoen taidat olla aikamoinen perusjuntti joka ei ymmärrä hyvän päälle missään.
 
Hink-hink
Onko jotain muunlaistakin musiikkia kuin kuunneltavaksi tehtyä.

Kauheita radiokanavia, taidat käyttää tuulipukua ja sauvakävellä ja harrastaa salia ja zumbaa. Toisinsanoen taidat olla aikamoinen perusjuntti joka ei ymmärrä hyvän päälle missään.
Koon "musiikki" on varsinaista korvaterrorismia pahimmillaan. Surkeita biisejä, nuotin vierestä ammumalla hoilattuja.

Ja heh. Koon musiikki jos joku on tuulipukukansalle suunnattua.

Jos sitä diggaa, niin silloin on perussuomalaisjuntin leima otsassa. Eikä se lähe pesemällä pois :D

Niillä kanavilla muuten soitetaan kiitettävän paljon kansainvälistä musiikkia. Iskelmäradiot on sinunlaisia kahisevia vaatteita käyttäviä varten, hink-hink vaan sulle. Juntti!
 
vierailija
Ja tuon sanoi 150-220 kg:n painohaarukassa lyllertävä massiivisiiderivalas Korsosta
Aikanaan palstoja terrorisoi nimimerkki sportman, joka oli siis persoonallisuushäiröinen ihminen ja hyvin häijy. Sellainen, jonka kohdalla toivoi, että toivottavasti tällä ihmisellä ei ole pääsyä kenenkään avuttoman ja hauraan elävän olennon lähelle, koska hän saa niin suurta tyydytystä toisten vahingoittamisesta.

Ja nyt teitä alkaa olla muitakin ilkeilijöitä, joilla on samantyyppisiä sporttinimmareita. Oikessa elämässähän sporttisuus ja kusipäisyys ei kulje käsi kädessä. Moni urheilullinen ihminen on reilu ja hyvä tyyppi. Vain netissä joku kuvittelee, että koska on vähän jumppailtu, on ansainnut itselleen oikeuden olla täysmulkero. Mistä tämä johtuu? Oletko myös oikeassa elämässä noin inhottava? Ja miksi?
 
vierailija
Onko jotain muunlaistakin musiikkia kuin kuunneltavaksi tehtyä.

Kauheita radiokanavia, taidat käyttää tuulipukua ja sauvakävellä ja harrastaa salia ja zumbaa. Toisinsanoen taidat olla aikamoinen perusjuntti joka ei ymmärrä hyvän päälle missään.
Itse asiassa olen viisikymppinen, hyvin säilynyt, hoikka ja hyvävartaloinen, todellakin harrastan liikuntaa sekä seuraan muotia. Musiikkimakuni suomipop mutta räppi ei uppoa. Nimim. Vain elämää
 

Yhteistyössä